Tehnologia funcționează de mult timp pe avioane pentru a creste siguranța. Comenzile pilotului trec printr-un calculator care decide cum le transmite la eleroane, flapsuri etc, pentru ca pilotul sa nu poată transmite comenzi ce se pune avionul în pericol. De exemplu mișcări prea bruște sau care l-ar scoate din zona de siguranță (înclinație prea mare etc).
De multă vreme mii și mii de pasageri beneficiază de fly-by-wire.
Designul e respingător, partea frontala parcă a fost desenata de un nevrotic după ce s-a dat cu capul de perete. Linii peste linii in toate direcțiile și o grămadă de detalii în plus.
Stellantis și designerul nu au înțeles filozofia de design a Alfa: curat, simplu și emoțional.
Dacă asta e limbajul de design pe care vor merge și la viitoarele modele din gamă îmi e teamă că Stellantis va distruge și Alfa cum distrug Maserati.
Nu-mi imaginez ca cineva sa cumpere modelul ăsta doar pentru că îi place cum arată, cum se întâmpla de multe ori cu Alfa. Atâția cumpărători au acceptat renumitele probleme de fiabilitate din trecut, atrași fiind de designul emoțional.
Ultimele comentarii
637 in total