Sunt multi dintr-astia. De obicei sfârșesc într-un copac sau pe contrasens, prin Ungaria, când se întorc din "concediu" și îi ajunge oboseala. Pardon, plăcerea călătoriilor.
Alfa vindea 2000 de mașini pe am în anii 80. Nu toate brandurile sunt mass market. Oricum, rata profitului a crescut constant, chiar dacă anul trecut vânzările au scăzut. Trebuie luat în considerare și faptul ca au o gamă de modele îmbătrânită, doar Junior fiind un model nou.
Maserati e la fel. Au atins un vârf de vreo 30000 pe an, dar cu modele aduse în zona mainstream-premium, nu în zona lux. Concurenta pentru Serie 3, 5, X3 și X5. Iar acum gama e și mai îmbătrânită decât la Alfa, ceea ce explica vânzările slabe.
Nu știu care sunt intențiile cu brandurile astea. Dacă vor sa concureze în zona în care sunt acum nu le văd bine, pentru ca e greu sa ofere o alternativa credibila la tripleta germana.
Dar dacă se întorc la origini vor vinde în continuare puțin, prin natura piețelor respective, dar marja de profit va fi mai mare.
Din fericire e problema Stellantis, nu a mea. Dar ar fi păcat sa dispară brandurile astea sau sa se rezume la a fi alternative italiene la tripleta germana. Mai and ca grupul are și DS care încearcă sa fie alternativa franțuzească, cu rezultate triste dpdv vânzări.
@kap
Nu știu de unde pleci, în calculele tale.
Presupunând ca din București te anunț că faci 12h pana la Viena. Cel care își pune problema sa conducă 12h fără pauze nu e analfabet funcțional, dar dobitoc și viitoare statistică rutieră sigur e. Succes!
Nimeni nu-i perfect dar cred că e preferabil să fiu trompeta corectitudinii decât o caricatură intelectuală care nu e în stare sa extragă date simple dintr-un text "elevat" și, mai degradant, atacă în stânga și în dreapta în loc să spună "am greșit".
Și apropo, compari mere cu pere, că atât te duce capul: și Duster se poate lua cu "pomană" de la stat.
Hai că te las să te simți superior. Weekend plăcut.
Ultimele comentarii
716 in total