Și Citroen, Peugeot sau Kia au sau avut multi cilindri, dar nu erau premium pentru ca nu aveau piele și lemn. Acum ca DS are interioare peste Mercedes, nu e premium pentru ca nu are cilindri.
Car brand snobbery e foarte real, fără tratament și afectează pe mulți.
Teraflopșii sunt importanți pentru siguranța activă, cu ei se procesează datele de la senzori. Cu cât mai multi cu atât se pot ingera mai multe date și mașina ia decizii mai rapid, în condițiile în care o fracțiune de secundă poate fi diferența dintre viață și moarte.
Tocmai am văzut prezentarea pe Autogefuhl. O chestiune pozitivă e ca îți poți sprijini mâna sub ecran și miști doar degetul. Ceva ce poate toate mașinile ar trebui sa aibă.
Ecranul curbat e moft, putea la fel de bune să fie plat so înclinat, ca la alte mașini. Se vede în video e ca nenatural să miști degetul în sus, pe ecran.
1000cp, Lia a fost foarte impresionată :)
Porsche și Audi merg pe ideea că premium și lux înseamnă ecrane multe și mari. Rămâne de văzut dacă au dreptate.
Personal îmi place ca ecranul din spatele volanului să fie mare, la fel și cel central. Dacă tot folosesc un ecran măcar să fie ușor de citit și ușor de operat, fără să fiu nevoit să îmi iau putea mult timp ochii de la drum. Pe de altă parte, dacă HUD are realitate virtuală mă aștept să nu prea mai fie nevoie să mă uit la ecranul central prea des.
Ecranul pentru pasageri e un moft.
Altfel, Porsche și Audi integrează ecranele mult mai bine decât Mercedes. La fel și grafica, e mai ușoară pentru ochi. Mă repet, dar dacă tot am ecrane care emit lumină în ochii mei, măcar să minimizăm cantitatea de lumină.
Ultimele comentarii
921 in total