• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1016 in total
  • Eu nu înțeleg cine se animă... E o comparație între vânzările diferitelor motorizări, e absolut normal. La fel sunt comparații si între diverse tipuri de caroserii. Și acolo, nimeni nu pleacă de acasă sa cumpere un SUV și vine înapoi într-o decapotabilă în doua locuri. Cele doua fac lucruri diferite, dar le compari ca sa vezi preferințele pieței. Și producătorii sunt interesanți, că nu vor sa producă motorizări și caroserii care nu se vând. @forest Sună-ne când treci la clasa a treia și nu mai exagerezi absurd ca sa impresionezi colega de bancă.
    În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa
  • Păi de ce n-ai compara vânzările diverselor motorizări? Cum ce treabă are una cu alta???
    În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa
  • Q6 e complet depășit: ultimul loc la putere, ultimul loc la autonomie, dar cel mai mare preț (+10000E!)
    Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro
  • Asta e o veste bună măcar dintr-un punct de vedere: spațiul interior. Primul model a fost teribil de îngrămădit în interior. Modelul actual a îmbunătățit lucrurile fără sa crească în dimensiuni, dar tot îngrămădit e. Ca sa fiu cârcotaș: poate în sfârșit va avea un motor care nu se strică.
    Următoarea generație Range Rover Evoque va fi electrică
  • Au avut două persoane la bord tot timpul, și unii din ei au băgat multă bere și wursti la viața lor. Într-o secvență apar ambele persoane îmbrăcate doar în tricou, cu ditamai burțile la vedere, în alta șoferul are haină și fular. Cred că un singur șofer cu greutate normală mergea și mai mult. Testele acestea sunt pur demonstrative. Și cu o termică poți obține un consum mai mic decât cel oficial, în condiții speciale și mult stres la volan. Realitatea e că NIMENI nu merge 1000km fără măcar o pauză mai lungă, minim 45min, când poți încărca la un charger rapid. Și NIMENI nu se stresează să conducă ultra-eficient pe parcursul a 12h. Informația e mai degrabă că în zona mașinilor premium autonomia și încărcarea nu mai sunt o problemă, pentru 99,9% din cazuri. Următorul pas e să se întâmple asta și în zona de preț în jur de 40k.
    Noul BMW iX3 a parcurs peste 1000 de kilometri cu doar o singură încărcare
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău