• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 921 in total
  • Și Citroen, Peugeot sau Kia au sau avut multi cilindri, dar nu erau premium pentru ca nu aveau piele și lemn. Acum ca DS are interioare peste Mercedes, nu e premium pentru ca nu are cilindri. Car brand snobbery e foarte real, fără tratament și afectează pe mulți.
    Volvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEV
  • Da da, premium e 5 cilindri. Diesel, desigur, cel mai rafinat motor. Nu știe țăranul ce-i șofranul.
    Volvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEV
  • Teraflopșii sunt importanți pentru siguranța activă, cu ei se procesează datele de la senzori. Cu cât mai multi cu atât se pot ingera mai multe date și mașina ia decizii mai rapid, în condițiile în care o fracțiune de secundă poate fi diferența dintre viață și moarte.
    Îmbunătățiri pentru Polestar 3: arhitectură la 800 V și încărcare cu 350 kW
  • Tocmai am văzut prezentarea pe Autogefuhl. O chestiune pozitivă e ca îți poți sprijini mâna sub ecran și miști doar degetul. Ceva ce poate toate mașinile ar trebui sa aibă. Ecranul curbat e moft, putea la fel de bune să fie plat so înclinat, ca la alte mașini. Se vede în video e ca nenatural să miști degetul în sus, pe ecran. 1000cp, Lia a fost foarte impresionată :)
    Porsche: primele imagini cu interiorul noului Cayenne Electric
  • Porsche și Audi merg pe ideea că premium și lux înseamnă ecrane multe și mari. Rămâne de văzut dacă au dreptate. Personal îmi place ca ecranul din spatele volanului să fie mare, la fel și cel central. Dacă tot folosesc un ecran măcar să fie ușor de citit și ușor de operat, fără să fiu nevoit să îmi iau putea mult timp ochii de la drum. Pe de altă parte, dacă HUD are realitate virtuală mă aștept să nu prea mai fie nevoie să mă uit la ecranul central prea des. Ecranul pentru pasageri e un moft. Altfel, Porsche și Audi integrează ecranele mult mai bine decât Mercedes. La fel și grafica, e mai ușoară pentru ochi. Mă repet, dar dacă tot am ecrane care emit lumină în ochii mei, măcar să minimizăm cantitatea de lumină.
    Porsche: primele imagini cu interiorul noului Cayenne Electric
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău