Eu nu înțeleg cine se animă... E o comparație între vânzările diferitelor motorizări, e absolut normal.
La fel sunt comparații si între diverse tipuri de caroserii. Și acolo, nimeni nu pleacă de acasă sa cumpere un SUV și vine înapoi într-o decapotabilă în doua locuri. Cele doua fac lucruri diferite, dar le compari ca sa vezi preferințele pieței.
Și producătorii sunt interesanți, că nu vor sa producă motorizări și caroserii care nu se vând.
@forest
Sună-ne când treci la clasa a treia și nu mai exagerezi absurd ca sa impresionezi colega de bancă.
Asta e o veste bună măcar dintr-un punct de vedere: spațiul interior. Primul model a fost teribil de îngrămădit în interior. Modelul actual a îmbunătățit lucrurile fără sa crească în dimensiuni, dar tot îngrămădit e.
Ca sa fiu cârcotaș: poate în sfârșit va avea un motor care nu se strică.
Au avut două persoane la bord tot timpul, și unii din ei au băgat multă bere și wursti la viața lor. Într-o secvență apar ambele persoane îmbrăcate doar în tricou, cu ditamai burțile la vedere, în alta șoferul are haină și fular.
Cred că un singur șofer cu greutate normală mergea și mai mult.
Testele acestea sunt pur demonstrative. Și cu o termică poți obține un consum mai mic decât cel oficial, în condiții speciale și mult stres la volan.
Realitatea e că NIMENI nu merge 1000km fără măcar o pauză mai lungă, minim 45min, când poți încărca la un charger rapid.
Și NIMENI nu se stresează să conducă ultra-eficient pe parcursul a 12h.
Informația e mai degrabă că în zona mașinilor premium autonomia și încărcarea nu mai sunt o problemă, pentru 99,9% din cazuri.
Următorul pas e să se întâmple asta și în zona de preț în jur de 40k.
Ultimele comentarii
1016 in total