Kap, în mod evident site-ul la care te referi nu are date despre acest model care abia a fost anunțat.
Model 3 avea deja 5.08 mi/kWh, care înseamă 12 kWh/100km. In ciclul European. În CLTC e mai puțin.
Ăsta not înțeleg că e și mai eficient.
Evident in realitate depinde de multi factori, inclusiv de piciorul drept al celui care raportează.
Uneori poți obține o eficienta mai buna decât cea oficiala, cum e în cazul testului cu Polestar 3. De cele mai multe ori nu.
Exact. Probabil are și alte optimizări pentru genul acela de trafic (de exemplu limitata puterii la plecarea de pe loc, dacă te aștepți să înainteze doar 2m, spre deosebire de plecarea de la semafor, mai comună în Europa).
Probabil o sa fie concurent G Klasse normal, care e un etalon in clasa lui, nu pentru G Klasse în variantele pițiponci & pițipoance pe care le vezi parcate in fața unei clădiri roz din Koln. La mașini ma refer.
Ultimele comentarii
804 in total