• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 921 in total
  • Siguranța superioară in caz de accident se anulează atunci când toate mașinile sunt mari și grele (o remarcă macabră: la o coliziune dintre o electrică și o termică pasagerii din electrică au mai multe șanse). Asta dacă ne referim la coliziuni intre mașini. Dacă vorbim de coliziuni intre mașină și ceva cu masă sau rezistenta mult mai mare, de exemplu un zid care nu se dărâmă la impact, SUV-urile nu sunt mai sigure, ba chiar pot fi mai puțin sigure din cauza inerției mai mari. Dar într-adevăr SUV-urile au șanse mai mari să dărâme zidul sau sa rupă copacul, ceea ce ajuta pasagerii. Totodată un SUV are șanse mai mari să rupă un parapet de protecție și sa ajungă în prăpastie. SUV-urile sunt mai susceptibile să se răstoarne din cauza centrului de greutate mai. Aici electricele stau mai bine având bateriile grele în podea. Nu are rost să discutam despre pietoni, în mod evident SUV-urile sunt mult mai periculoase. Dar șoferul se gândește în primul rand la el și la pasageri și mult mai târziu la pietoni. Vorba aceea: decât să plângă mama mai bine plânge maică-ta. Aș spune că tema cum că SUV-urile sunt mai sigure depinde foarte mult de context. Opinie personală: probabil e adevărat, per total, dar nu cu mult. In altă ordine de idei mi se pare amuzant că cineva are timp să citească ce scrie inexorabil de la Bălăceanca.
    Adio, Ford Focus ST. A fost produs ultimul exemplar
  • AM nu s-a sinchisit sa verifice informația preluată din tabloidul Profit. Au copiat cu toptanul.
    Tesla Model Y, cea mai vândută mașină electrică în Europa, în august
  • Indienii abuzează de un guvern slab. Acum și de multe ori înainte primesc subvenții peste subvenții din banii publici ca să construiască mașini pe care le cumpăra "top 1%", cu o fiabilitate groaznică. În timpul asta modelele mai accesibile sunt mutate în EU și mai nou India, ceea ce e o chestiune sensibilă în uk, după Brexit. De ce face asta guvernul? Pentru că e slab și susținerea pentru extremiști crește și lucrătorii de la JLR sunt fix acei low-income low-education care sunt atrași de mirajul extremismului de dreapta. Guvernul pur și simplu nu își permite ca acești oameni sa intre în șomaj tehnic sau mai rău. Mai la subiect: lucrez în IT. JLR ca orice altă companie, dar cu precădere cele care angajează zeci de mii de oameni, au datoria să asigure securitatea cibernetică. Asta înseamnă investiții în oameni și soluții. Atacurile cibernetice sunt o realitate curentă, nu subiect de tabloid și seriale. În mod evident indienii au făcut economie, așa cum fac cu toate produsele lor pe care le vând la prețuri mult peste ceea ce oferă (în afara de "prestigiu" și imagine).
    Marea Britanie sprijină Jaguar Land Rover cu un împrumut de 1.5 miliarde de lire sterline
  • De apreciat, totuși, că @eu/@@ds și-a asumat rolul de lider al trompetelor anti-EV. Restul grupului de comedie e deja în weekend, să zicem.
    Piața auto europeană a crescut cu 4.7% în luna august
  • E valabil și pentru X, nu doar Q.
    OFICIAL: Viitorul Audi Q9 va fi lansat în 2026. Rival pentru BMW X7 și Mercedes-Benz GLS
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău