Mai bine făceai greșeala să verifici dimensiunile. Sandero are 10cm in plus, care e o diferență mare dacă măsori... castraveți, dacă tot o dai în vulgarități. 2 clase sunt doar în visele tale umede.
Tot azi și apărut recenzii și în presa britanica:
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/byd/dolphin-surf-hatchback/
The Dolphin Surf isn’t quite as roomy or zippy as an Inster, but it feels much more of a quality product than rivals from Dacia and Leapmotor and – dare we say it – Fiat.
Crucially, though, it ticks many boxes: assured handling, perfectly decent performance, good range and good space. BYD’s best car? Quite possibly.
https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphin-surf
"Excellent as an urban runaround and more mature-feeling than its rivals. Strong value for money.".
The BMW M4 CSL is a limited-edition, track-focused version of the BMW M4 Competition, known for its significant weight reduction and increased power. It boasts a 550hp engine, a kerbweight of 1625kg (a 100kg saving), and a lap time of 7:15.677 at the Nürburgring Nordschleife. Only 1,000 units were produced globally, with a limited allocation of 100 to the UK, making it a highly sought-after vehicle.
Da, știu ca ai impresia ca ai zis ceva adânc și ne-ai lăsat fără replică.
Nu știu cu câtă baterie a terminat turul dar de obicei fac mai multe tururi.
Porsche Taycan cică ar face 3-4 tururi cu o baterie plină. Porsche zice doar că au obținut timpul pe mai multe tururi și performanta nu a scăzut. Asta implica mai multe tururi fără oprire.
O termică bea 10-15l de benzină pe tur.
M4 CSL face 4-5 ture pe rezervor.
Ultimele comentarii
716 in total