• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • Tot azi și apărut recenzii și în presa britanica: https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/byd/dolphin-surf-hatchback/ The Dolphin Surf isn’t quite as roomy or zippy as an Inster, but it feels much more of a quality product than rivals from Dacia and Leapmotor and – dare we say it – Fiat. Crucially, though, it ticks many boxes: assured handling, perfectly decent performance, good range and good space. BYD’s best car? Quite possibly. https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphin-surf "Excellent as an urban runaround and more mature-feeling than its rivals. Strong value for money.".
    Amenințare directă
  • The BMW M4 CSL is a limited-edition, track-focused version of the BMW M4 Competition, known for its significant weight reduction and increased power. It boasts a 550hp engine, a kerbweight of 1625kg (a 100kg saving), and a lap time of 7:15.677 at the Nürburgring Nordschleife. Only 1,000 units were produced globally, with a limited allocation of 100 to the UK, making it a highly sought-after vehicle.
    Xiaomi SU7 Ultra, record pe Nurburgring: cea mai rapidă berlină electrică de serie
  • Da, știu ca ai impresia ca ai zis ceva adânc și ne-ai lăsat fără replică. Nu știu cu câtă baterie a terminat turul dar de obicei fac mai multe tururi. Porsche Taycan cică ar face 3-4 tururi cu o baterie plină. Porsche zice doar că au obținut timpul pe mai multe tururi și performanta nu a scăzut. Asta implica mai multe tururi fără oprire. O termică bea 10-15l de benzină pe tur. M4 CSL face 4-5 ture pe rezervor.
    Xiaomi SU7 Ultra, record pe Nurburgring: cea mai rapidă berlină electrică de serie
  • Pentru context: BMW M4 CLS: 7:13 Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé: 7:28
    Xiaomi SU7 Ultra, record pe Nurburgring: cea mai rapidă berlină electrică de serie
  • La 650km oricum te oprești pentru nevoi fiziologice, sa te relaxezi un pic, o cafea. Numai talibanii se plâng de opriri la un drum așa de lung. Când am luat electrica, acum câțiva ani, o încărcam de la priza normală din garaj. Sigur că era foarte lent, dar pentru majoritatea zilelor era suficient să adauge cât consumam în timpul zilei. Și asta cu programare să încarce doar în intervalul orar în care tariful la electricitate e mic. Acum am încărcător dedicat de ceva vreme, cu smart tariff. 6h/noapte tariff mic garantat, suficient sa încarce 0-100 dacă e nevoie, plus perioade când furnizorul are surplus. Rareori încarc altundeva decât acasă, și bateria e relativ mică, nu se compara cu ce are acest BMW.
    Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău