• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

McCrysT

  • Membru din 10.05.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • DS a avut hybrid din 2012.... când era Citroen DS... Citroen DS5 2.0 Hybrid4 AWD în versiuni de 163 și 200 C.P. Păcat că nu au scos un nou model DS5, era o mașină frumoasă. Încă este o mașină frumoasă, timpul nu o face să pară demodată. Despre fiabilitate nu mă pronunț, nu am deținut Citroen... Am deținut vre-o doi ani uni Fiat (Stilo) marcă de care românii fug ca dracu de tămâie că cică ar fi stricăcioasă. Ciudat, pe parcursul celor doi ani la Fiat nu am avut nici cel mai mic defect. Așa că... Cât despre respectiva motorizare 2.0 Hybrid4 AWD s-ar fi potrivit la suvulețele astea DS, mai ales că... AWD! Dar ei au considerat că adaptarea pentru Euro 6d e prea scumpă... De parcă să dezvolți altă motorizare hybridă de la zero e mai ieftin.... Oricum dacă vorbim de eficiența energetică a sistemelor hybrid și plug-in-hybrid combinația perfectă este vorba lui @PMC, Diesel-Hybrid, zi de zi deasupra tuturor...
    DS a stabilit noua strategie de dezvoltare: francezii vor lansa doar mașini electrice și plug-in hybrid după 2025
  • @LR - In cazul bateriei de pe Sirion cam exclud exploatarea necorespunzătoare... Mașina o folosește soția la naveta zilnică, cam 30 km minim dus-intors și până în Februarie (când ne-am luat și o mașină 4x4 de mers la țară) o foloseam și în weekend să mergem la țară, alți 250 km dus-intors. Deci mașina nu stă să se descarce bateria. Are cutie automată, majoritatea timpului turația este intre 2000 - 2200 rot/min și încărcarea este la 14,1 V (am încărcător de telefon cu voltmetru). Problema pe care am observat-o este că au început să se oxideze bornele la câteva luni după ce am cumparat-o... Tot ce se poate sa fie depozitare mult timp in depozite, timp in care nu se ocupă nimeni de mentenanța lor. Ideea este că am observat și la bateriile pentru telefoane că odată schimbată bateria, cea noua (deși originala, cumpărată după cod) își pierde calitățile cam in jumătate din timpul în care s-a întâmplat cu cea din fabrică. Am pățit asta cu trei telefoane diferite. Mie mi se pune pata pe vârfuri de gamă, prețurile pe măsură așa că nu-mi permit să dau cate 1000 și de € in fiecare an, in general le țin între 3 și 4 ani. Și tot de regulă după doi ani trebuie să le schimb acumulatorul. Și sunt mulți care scriu pe forumuri pe tema asta, de aceea eu sunt convins că pentru producători este o calitate, pentru clienți alte "standarde"... •́ ‿ ,•̀
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • @pipo - n-am știut... De fapt sunt cam șapte ani de când am cumpărat o Varta pentru Ford (între timp Fordul a ajuns la cumnata mea), bateria este încă bună. De atunci, la actuala mea mașină și la a soției, bateriile Varta au ținut puțin peste doi ani. Acum am comandat Bosch, deși unii spun că e aceeași baterie, diferă doar abțibildul de pe ea. Pentru mașinuța soției e o baterie mai atipică, borne mici, polaritatea, dimensiunile, puțini producători o fabrică...
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Dl. @Inexo am apucat să citesc comentariul dumneavoastră anterior (dispărut între timp) și a fost cam ce i-aș fi transmis eu d-lui Edikk ca răspuns la expresia aia cu "scremutul" - vezi mai sus... Doar că eu nu-mi consum energia și neuronii decât când am cu cine dezbate ceva, civilizat, cu respect și bazat pe dovezi... Când nu se întrunesc aceste condiții, ignor... (◔‿◔)
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Hybrid diesel există deja de multă vreme... Nu trebuie decât să amintesc de (Citroen) DS5, Peugeot 3008 și 508 Hybrid4 (2011), Volvo V60 D5 plug-in-Hybrid, Mercedes au vre-o trei modele... (2015).. Acum lista s-a lăbărțat mult că au apărut astea mild Hybrid...
    Land Rover a lansat versiuni mild-hybrid pentru Range Rover și Range Rover Sport: sistemul de propulsie MHEV dezvoltă până la 350 de cai putere
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Previa, Land Rover Freelander, Daihatsu Sirion Sport, Daihatsu YRV GTti.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Suzuki, Subaru, Honda, Ford, Renault, Fiat, Opel, Kia, Hyundai...
  • MASINA LA CARE VISEZ Renault Avantime, Alfa Romeo Crosswagon Q4
  • TOP MASINI 1. Dayhatsu;
    2. Toyota;
    3. Subaru;
    4. Honda;
    5. .... ;
    6. .... ;
    7. Wolkswagen!
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău