• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

McCrysT

  • Membru din 10.05.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • @Madal ~ Eu mi-am spus doar părerea, nu mă bag in discuție de dragul de a mă contrazice. Despre ce am observat eu in service-uri... Unul e a unui fost coleg, altul sunt prieten cu patronul și mai "colaborez" cu ei... De exemplu luna trecută nu s-au băgat sa schimbe un radiator de climă la o mașină și am preluat eu treaba, la mine in garaj. Despre turbine picate și DPF-uri infunndate, eu nu consider astea probleme de motor. Alea sunt accesorii motor, că alternatorul, electromotorul... Și sunt probleme, într-adevăr. Dar nu de fiecare dată că ar fi ele proaste. De multe ori e din cauză că românul folosește ulei ieftin, nu-l schimbă la timp (turbo) conduce subturat, unii mai cumpără motorină de la camionagii (DPF). In ce privește lanțuri de distribuție lărgite de regulă sunt defecte de fabricație și se știe cam care sunt motoarele cu bube, atât diesel cât și benzinare. In ce mă privește, am in familie 2 benzinare și două diesel, cunosc avantajele și dezavantajele ambelor. Drumuri bune și fără evenimente să avem. (✷‿✷)
    Daimler confirmă un recall de 170.000 de mașini diesel pre-2015 din cauza probemelor la nivelul emisiilor
  • @Dan_grc ~ Ok, am avut la un moment dat și Datsun printre mulțimea de mașini pe care le-am deținut. Drept să spun, nu mi-a lăsat o impresie prea bună, că sa zic așa, elegant. Daihatsu în schimb e mașinuța care m-a impresionat cel mai mult (în sensul bun al cuvântului) pentru un produs al unei firme micuțe (am două mașinuțe de la Daihatsu, mai rare in Europa și modele ieșite pe piață înainte să fie preluați (51% din acțiuni) de Toyota s puși cu botul pe labe de aceștia. E drept că am rămas încântat și de un Oldsmobile Delta 88 Royale, pe care l-am cumpărat imediat după Revoluție și a fost prima mea mașină străină (având în vedere că până atunci am avut doar Dacia 1310... Dar mașinile americane sunt altă mâncare de pește... (◕ᴗ◕✿)
    Brandul SsangYong este de vânzare: indienii de la Mahindra caută investitor pentru constructorul sud-coreean
  • @Madal - confirm și eu că sunt multe mașini prin service-uri cu probleme, mare parte dintre ele diesel. Dar observația este neconcludentă, atâta timp cât majoritatea problemelor nu au nici o legătură cu motorul. In general majoritatea cazurilor sunt probleme de senzori, electronică prea multă și complicată. În plus, numărul mai mare a mașinilor pe motorină față de cele pe benzină din service-uri, reflectă ponderea dieselelor din totalul pietei, care până acum doi - trei ani erau majoritare în vânzări. Îmi mai permit o observație: din ce văd eu prin service-uri, indiferent că sunt diesel sau benzinare, in general sunt mașini relativ noi, iar problemele sunt tot felul de coduri de eroare. Repet, problemele nu sunt la motoare, motoarele sunt capabile azi să facă chiar și un milion de km fără segmentare sau alte intervenții, mai ales cele diesel, așa că din punctul ăsta de vedere înclin să îi dau dreptate domnului @PMC. Cât despre cuplu, la mașini "normale", comparând capacități cilindrice asemănătoare, dieselul are in general cuplu mai mare și livrat la o turație mai redusă. Asta este de mare ajutor când stai într-o zonă de munte, cum e cazul meu. Observ asta de fiecare data când urc la Straja sau în Parâng... ◉‿◉
    Daimler confirmă un recall de 170.000 de mașini diesel pre-2015 din cauza probemelor la nivelul emisiilor
  • @Edikkk Hidrogenul este extrem de verde! Acum, că există mai multe posibilități de producere a lui, unele mai nepoluante, altele din contră... Aceeași situație este și cu curentul electric, poate fi produs prin tehnologii nepoluante (panouri fotovoltaice, etc) sau poate fi produs in centrale pe cărbune. Eu mă refeream strict la stațiile casnice de producere a hidrogenului din link-urile pe care le-am pus în postare. Este o stație de sine stătătoare, cu panouri fotovoltaice (care nu se leagă la gaz ◉‿◉ ) și nici nu are reziduuri poluante. Acum, să încerc un exercițiu de imaginație. Simplu, băbește, să fie ușor de înțeles: Locuiesc la casă. Să zicem că îmi instalez un gadget ca cel de mai sus, pentru producerea hidrogenului, și îmi mai instalez niște panouri fotovoltaice legate la un wallbox ca cel din articol. Apoi îmi cumpăr o Honda Clarity și încă o mașină electrică pe baterii, ce vrei tu. Să zicem că le folosesc zilnic pe fiecare. Nu poluează mediul că ambele sunt alimentate "verde" de la stațiile cu panouri fotovoltaice, una cu hidrogen, cealaltă cu curent. Toate bune și frumoase, timpul trece, bateriile de la mașinuța cu baterii ajung la scadență. Trebuie înlocuite. Cele vechi, trebuie făcut ceva cu ele că nu sunt biodegradabile, din contră, poluează. Producția celor noi e groaznic de poluantă. In timpul asta, ce să vezi, mașinuța pe hidrogen merge in continuare fără să polueze. Și atunci, care e mai verde și care mai poluantă? Eu zic că este evident.... (◔‿◔)
    Volkswagen lansează vânzările pentru wallbox-urile ID. Charger pentru mașini electrice: prețurile încep de la 400 de euro
  • Apropo, d-le PMC ~ Coincidență: Casa de la țară a socrilor e pe deal, la 2 km de cea mai apropiată casă, loc unde se termină și drumul și reteaua electrică. Am încercat prin programul casa Verde, dar nu ne-am încadrat. Primăria ar fi obligată să suporte cheltuielile cu stâlpii și cabluri electrice, dar nu are fonduri... Așa că singura soluție a rămas un generator de curent Diesel... (◠‿◕) Ca să ajung sus la casă, peste 1,3 km de arătură și încă 600 metri pantă abruptă, aveam nevoie de una 4x4. Am luat in calcul un Ford Escape hybrid 2010. Cum am mai avut Ford, luat nou din reprezentanță și m-am împrietenit cu șeful de acolo și cu șeful de Service, le-am cerut părerea. Răspunsul m-a descurajat. Nefiind comercializată în România, nu aveau programele (softurile) de reparații pentru ea. In plus orice reparație la sistemul hybrid trebuia mers cu mașina la reprezentanța care a livrat-o (in Olanda de exemplu pe ce pusesem eu ochii). Orice piesă trebuia comandată prin acea reprezentanță, cu adaosul comercial practicat de aceasta. Uite ce răspuns am primit la postarea mea: Edikkk la 14.06.2020, 23:16 McCrys cumpăraţi tractor fabricat la Braşov toţi ştiu să îl repare
    Daimler confirmă un recall de 170.000 de mașini diesel pre-2015 din cauza probemelor la nivelul emisiilor
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Previa, Land Rover Freelander, Daihatsu Sirion Sport, Daihatsu YRV GTti.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Suzuki, Subaru, Honda, Ford, Renault, Fiat, Opel, Kia, Hyundai...
  • MASINA LA CARE VISEZ Renault Avantime, Alfa Romeo Crosswagon Q4
  • TOP MASINI 1. Dayhatsu;
    2. Toyota;
    3. Subaru;
    4. Honda;
    5. .... ;
    6. .... ;
    7. Wolkswagen!
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău