• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

McCrysT

  • Membru din 10.05.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • @Kiro: " bateria kick-scooter-ului meu (Li-Ion 52 V / 18,2 Ah, deci aproape 1 kWh) nu m-a ținut nici 2 ani/8.000 km, de milion nici vorbă... și nu era chinezărie, ci orezărie coreeană LG. A, să nu uit, și prețul uneia noi e de 600 €. Per 1 kWh. Hâc " Am mai comentat la alt articol cum că mă bătea gândul să-mi iau un Ford Escape hybrid... Proprietarul care îl vindea tocmai îi schimbase bateriile, erau proaspete pe mașină. Așa că cel puțin teoretic, 8 ani aș fi fost asigurat. Doar că peste opt ani eu pensionar, soția peste șase. Așa că am căutat să văd cât ar costa sa le schimb din nou la vremea respectivă și dacă ne permitem din veniturile de pensionari... Am găsit în SUA pachetul de baterii original la 3800 $, cam 3200 €... Doar că cei de la Ford România mi-au spus că se pot schimba doar la reprezentanța Ford de unde a fost comercializat. Știind ce adausuri au reprezentanțele la piesele de schimb... l-am întrebat pe olandez cât l-a costat înlocuirea pachetului de baterii. Mi-a trimis o copie după factură și bănuielile mi s-au adeverit: 7800 € pachetul și manopera! Așa că am spus pas... ʕ´• ᴥ•̥`ʔ
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Apropo de baterii, așa... la modul general! Azi am fost sa comand o nouă baterie pentru Sirion-ul soției. Mda, acea baterie pe care o are orice mașină pe benzină, motorină, gaz, etc... Cea care și-a dat duhul avea 2 ani și jumătate de când a fost cumpărată... garanția... 2 ani. Am avut la viața mea trei mașini cumpărate de noi. Ciudat, dar bateriile originale au ținut pe fiecare din cele trei mașini mai bine de 10 ani, cam 12 - 13. Odată ce le schimbi, țin un pic mai mult decât garanția, și am luat Varta Premium, închipuindu-mi că sunt mai bune. Este un caz clar de dublu standard. Și nu se întâlnește numai la baterii, dar să rămânem la ele. Dacă pentru o mașină clasică este să zicem enervant să tot schimbi bateria, pentru o mașinuța cu baterii asta ar însemna o adevărată tragedie. Închipuiți-va că cumpărați o mașină hibrid SH, este plină piața. Multe cu bateriile abia schimbate. Îți imaginezi că opt ani nu mai ai treabă, că atât au ținut cele originale. Dacă după doi anișori pică bateriile și mașină devine inutilizabilă? Apoi, poluarea despre care vorbeam in anteriorul meu comentariu, dată de fabricarea bateriilor se dublează daca vrei sa păstrezi o mașină electrică mai mult de zece ani!!!
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Potrivit raportului publicat de institutul suedez, pentru fiecare 1 kWhr capacitate de stocare adăugată, fabricarea unui acumulator Li-ion degajează în atmosferă între 150 şi 200 kg dioxid de carbon (CO2). Având în vedere faptul că un acumulator tipic pentru vehicule electrice oferă capacităţi între 30 şi 100 kWhr, rezultă emisii de 5,3 – 17,5 tone CO2 în atmosferă, produse încă dinainte ca vehiculul electric să iasă pe poarta fabricii. Studiul este publicat de: The Swedish Environment Institut. Un amanunt pe care toti il omiteti cand promovati masinile electrice.... Vezi si zonele de pe glob unde se produc aceste baterii, unde polueaza producatorii auto cu noile masini eco.... https://stiintasitehnica.com/masini-electrice-poluare-conexa/ per total daca pui si consumul de carburant (nu doar fabricarea) electricele scot cam jumate de CO2 fata de termice, calcule aici: https://youtu.be/G67i_Z8ukD4 "" @Masinistul: 33 kg de motorină conțin cam la fel de multă energie ca o baterie de 400 kWh. Tesla are acum cele mai mari baterii, de 100 kWh. Pregătesc unele de 120 kWh în curând, care, apropo, cântăresc 371 kg. Chiar și atunci când sunt goale. Avantajul mașinilor electrice este un grad foarte mare de recuperare a energiei pe decelerare. Fără pic de regenerare, cu frânare clasică, o baterie de-aia imensă de Tesla ar merge 100-150 km. Sursa: un material foarte fain despre combustibili pe care îl veți putea citi în viitorul număr Auto Motor și Sport. ✌
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Este o mașină pe care o aștept de mult timp... Foarte entuziasmat de rezultat (am urmărit în ultimele luni toate știrile referitoare la Bronco, m-am uitat la filmulețele cu testarea mașinii (camuflate) in off-road,... ). Puțin surprins de știrea că (deocamdată) nu va ajunge pe Bătrânul Continent... Spun deocamdată pentru că sper să se răzgândească. Bronco folosind platforma Ford Ranger, poate integra aceleași motorizări. Adică dacă s-ar răzgândi și l-ar aduce și în Europa, cred că i-ar putea pune motorizările de pe Ranger Raptor, ambele făcând pereche cu cutia automată cu 10 rapoarte despre care se face referire în articol, aceeași de pe Raptor. Adică Dieselul 2.0 Biturbo 212 CP sau 3.2 TDCi 200 CP.. Oricum, dacă va ajunge vreodată la noi și dacă noua ordine instaurată de covrig-19 nu-mi va da planurile peste cap, poate voi ajunge posesorul unui Ford Bronco Raptor... Caz în care îl voi invita pe dl. @PMC la o plimbare prin natură cu un Diesel adevărat.... (✷‿✷). Și poate până atunci își va achiziționa și dl. @Inexo de la compania vag numită (a cărui fan a devenit în ultimul timp), viitorul Amarok posibil tot Raptor! Și ne va însoți pe coclauri... (◕ᴗ◕✿) Partea că s-ar putea sa asistăm la nașterea unui Amarok Raptor nu mă prea bucură, mi se pare că ar fi in defavoarea Ford, pierzând singurul atu pe care îl avea măcar în zona asta de nișă. Coincidență sau nu, după alianța asta VW - Ford, și Mercedes a anunțat că colaborarea cu Renault va continua, deși anterior spuneau că o vor întrerupe. Oare... Mercedes X-class Raptor? (☉。☉)! Știu că au oprit producția... Chiar dacă nu pare, există o oarecare legătură - dar greu de dovedit.
    Ford a prezentat noua generație a modelului pentru off-road Bronco: motoare de până la 310 cai putere, versiune Sport și variante cu două și patru uși
  • La articolul acesta ar trebui să își spună părerile proprietarii de Zoe.... ACei 255 de anul acesta, câți și-au mai luat anul trecut... Ar fi interesant să aflăm părerile lor... Între timp, @Mașinistul (Facebook) tocmai astăzi a testat un Renault Zoe de la București la Iași și înapoi. Merită să citiți și să aflați peripețiile prin care a trecut (pe la stațiile de încărcare). (◔‿◔). ""Mașinistul 5 ore · Și acum... începe seria de complicații! . Ep.1: Renovatio . Am fost să mă încarc la Kauflandul din Iași dotat cu stație renovatio charge. Aici poți încarca gratuit o dată la 24 de ore dacă ai cont la ei, aplicația E-Charge pe telefon și un depozit de 100 de lei în portofelul lor virtual. Vii, scanezi un cod QR de pe stație care îți generează un voucher de încărcare, îl folosești când inițiezi încărcarea și poți să te duci liniștitit la cumpărături. . Exact asta am făcut și eu, însă când m-am întors după o oră, încărcarea mea era oprită, iar bateria avea doar 20%. Evident, voucherul consumat, imposibil de generat altul, iar doamna de la call centerul lor m-a invitat respectuos să inițiez o încărcare contra cost. Ceea ce mintea mea setată pe voucher și „încărcare gratuită” nu a putut procesa, așa că am plecat către o stație Rompetrol care știam că are și o sursă DC de 22 kW. Va urma...""
    Renault domină vânzările de mașini electrice din România: cotă de piață de 44% în primele 6 luni, cu 255 de unități în dreptul lui Zoe
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Previa, Land Rover Freelander, Daihatsu Sirion Sport, Daihatsu YRV GTti.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Suzuki, Subaru, Honda, Ford, Renault, Fiat, Opel, Kia, Hyundai...
  • MASINA LA CARE VISEZ Renault Avantime, Alfa Romeo Crosswagon Q4
  • TOP MASINI 1. Dayhatsu;
    2. Toyota;
    3. Subaru;
    4. Honda;
    5. .... ;
    6. .... ;
    7. Wolkswagen!
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău