• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • De ce se insistă atât de mult cu mașinile electrice pe baterii? Când bateriile necesită resurse naturale care sunt limitate? De ce nu se investește în siguranța hidrogenului? Mai mult, de ce nu se investește în cercetarea combustibililor sintetici care să nu polueze și cu care să funcționeze motoarele cu ardere internă? De ce insistă toți atât cu bateriile și par să înăbușe orice altă alternativă? De ce la aproape 10 ani de când au început să devină mainstream mașinile electrice continuă să fie extrem de scumpe și greu accesibile omului de rând? Și cum să nu devină oamenii suspicioși când văd toate astea? Cum să nu se gândească că scopul real e acela ca tot mai puțini oameni să aibă mașină ca mișcările lor să fie mai ușor de controlat? În toată această nebunie cu electrificarea mașinilor, nu văd deloc un real interes ca ele să devină accesibile populației de rând. De fapt, dacă privim atent, în toată lumea UE este entitatea care caută cel mai mult să controleze și să reglementeze viețile cetățenilor după China care e campioană la acest capitol. Nici măcar în dictaturile africane cetățenii nu sunt așa controlați și reglementați.
    Punctul Critic
  • Așadar, cu bateria de 58 kwh abia dacă rezistă 200 km pe autostradă. Iar cu cea de 77 kwh probabil 300 km chinuiți, dar și prețul de achiziție e mare. Autostrăzile oferă 2 mari beneficii: siguranță și timp câștigat. Cu impunerea mașinilor electrice pierdem timp. Măcar rămânem cu siguranța... De fapt, asta ne confirmă din nou și din nou că electricele nu sunt mașini de autostrăzi, ci de oraș și alea cu baterie mai mare de DN-uri.
    Punctul Critic
  • ”Electricele se vor ieftini!” Între timp la cea mai ieftină electrică, adică 19.000 euro (că doar n-o să-ți dea statul moca 10.000 euro la infinit): - 4 locuri - îngrămădită - vreo 1,58 m lățime - te cam lovești de pasagerul din dreapta - fără oglinzi încălzite măcar ca opțiune - ușile au un sunet la închidere ca la Dacia 1300 - aburesc geamurile și cu greu se găsește o soluție de dezaburire (vedeți problema pe forumurile dedicate) - încărcare doar 7 kwh - autonomie iarna vreo 150 km maxim - vrei să ieși pe autostradă, autonomie vreo 80 km Știu că nu e de autostradă, ci doar de oraș și împrejurimi. Dar toate astea la 19.000 euro. Cam atât poate cea mai ieftină mașină electrică. Care nu e deloc ieftină în comparație cu termicele. Și din păcate ăsta e viitorul care ne e impus. IMPUS. Dar hei, e plină Europa de democrație, nu? Aham.
    Dacia Spring, locul 3 în topul electricelor din Europa în luna noiembrie
  • Super! Acum mă duc să-mi iau unul.
    Prețuri Volkswagen ID.5 în România: start de la 50.100 de euro
  • PMC are dreptate. Se pare că scopul lor nu e să conducem mașini ecologice, ci să fie cât mai puțini cei care conduc. Ca în comunism când puțini aveau mașină. A nu avea mașină înseamnă a avea libertatea de mișcare drastic micșorată. Prin urmare, un control mai ușor al populației. Nu vedeți că ce se întâmplă de 2 ani, dar mai ales în ultimul an, nu mai are legătură cu sănătatea populației, ci cu controlul populației?
    Prețuri Renault Megane E-Tech Electric în România: start de la 33.000 de euro
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău