Prețuri Renault Megane E-Tech Electric în România: start de la 33.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 16.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault anunță prețurile noului Megane E-Tech Electric aferente pieței din România. Modelul francez este disponibil în trei niveluri de echipare și va fi comercializat începând cu prima parte a anului 2022.

Renault a publicat primele imagini și informații despre noul Megane E-Tech Electric la începutul lunii septembrie. Acesta este primul model dintr-o nouă generație de vehicule cu emisii zero și oferă o autonomie de până la 470 de kilometri.

Acum aflăm cât costă hatchback-ul compact cu aer de crossover în România. Este disponibil în trei niveluri de echipare (Equilibre, Techno și Iconic), iar clienții au la dispoziție atât versiunea de 130 CP cât și pe cea de 220 CP.

De asemenea, Renault oferă în România ambele pachete de baterii: 40 kWh (300 km autonomie) și 60 kWh (470 km). Acumulatorii pot fi încărcați la prize obișnuite AC (la 7.4 kW ai nevoie de 8 ore pentru 400 km autonomie), sau la stații rapide cu până la 130 kW (30 de minute sunt suficiente pentru 300 de kilometri autonomie).

Cel mai accesibil Renault Megane E-Tech Electric pornește la noi în țară de la 32.900 de euro. Este vorba despre versiunea cu motor electric de 130 CP, baterie de 40 kWh și nivelul de echipare Equilibre.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Renault Megane E-Tech Electric
PREŢ
(€ cu TVA)
PREȚ
(€ cu TVA +
Programul Rabla
și Rabla Plus)
ECHIPARE Equilibre
40 kWh, AC 7KW 130 CP
250 Nm
32.900 20.990
60 kWh, AC 7KW 220 CP
300 Nm
37.900 25.990
ECHIPARE Techno
60 kWh, AC 7KW 220 CP
300 Nm
40.900 28.990
60 kWh, AC 22KW 220 CP
300 Nm
42.400 30.490
ECHIPARE Iconic
60 kWh, AC 22KW 220 CP
300 Nm
45.400 33.490

Acesta vine în standard cu faruri LED, jante din aliaj de 18 inch, senzori de ploaie, asistență pentru menținerea benzii de rulare, avertizare de coliziune frontală și cameră video spate.

Reprezentanții Renault România transmit că încă de la lansare va fi disponibilă o ofertă specială de credit "3 ani fără griji" de la 200 euro/lună (TVA inclus) cu pachet de întreținere și asistență rutieră incluse.

În România, comenzile vor fi deschise în februarie 2022.

Noul Renault Megane E-Tech Electric vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(KM WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Megane electric
40 kWh
130 300 - 32.900
Volkswagen ID.3
58 kWh
150 348 8.9 31.421
Nissan Leaf
40 kWh
150 270 7.9 36.700
Hyundai Ioniq electric
40 kWh
120 311 10.2 39.068

Citroen e-C4
50 kWh

136 357 - 40.500
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Renault

Comentarii (18)

  • Seriff
    ''hatchback-ul compact cu aer de crossover '' zici ca au innebunit toti cu denumirea asta crossover. In rest nimic nou sub soare, acelasi pret, aceeasi pomana de la stat, aceeasi autonomie, timpii de incarcare neschimbati si tot asa.
    26 8
  • Hmm, ciudată e autonomia mai mică decât a lui Ioniq cu 11 km, deși bateria Reno-ului e mult mai mare (40 vs. 28 kWh).
    La fel, nu tocmai evoluatul Nissan Leaf ”te duce” cu 78 km mai departe cu aceiași 40 kWh.
    A, să nu uit: SUCCESURI Renault ! :-)
    31 6
  • P.S.-erată (uitasem că-s pe AM :-))
    După datele oficiale (WLTP - EV-DataBase), 311 km autonomie-s valabili pt Hyundai Ioniq EV, doar că bateria lui nu are 28 kWh ... ci tot 40 kWh (vreo 38 utilizabili.)
    Iar Leaf-ul mere doar 270 km -- și nu 378 km, cu bateria de 40 kWh.
    Atenție deci la neatenție !
    29 2
  • Id.3 e de la 37.635 euro, nicidecum 31k pret de lista. Hai ca aste trecem cu vederea.

    Dar de cand are e-c4 100 kw baterie si 357 km range? :)) (motorul dezvolta 100kw, bateria 50 kwh).

    tabelul ala e vai si amar :))
    25 1
  • Flavius
    E deranjanta si nejustificata diferenta de pret intre versiunile cu incarcare AC de 7Kw si 22 Kw identice ca echipare si motorizare:1500euro!!!!! Mai mult , nu este disponibila incarcarea AC 22 Kw decat incepand cu echiparea intermerdiara. Un mare dezavantaj daca luam in calcul faptul ca prizele de 22 Kw Ac sunt de 10 ( zece) ori mai numeroase decat cele de 50Kw CC. Cat despre viteza de incarcare 130Kw CC e asa , de vitrina. In realitate nu ajuta cu nimic. Nu ai unde!
    16 3
  • netam-nissan
    Ieftină leșinătura de 130 cai curentați, cât un Megane RS de 300 CP dar uzat imoral hahaha.
    La francezi e însă 35.200 (cu 6.000 euro bonus) și la italieni 37.100 versiunea cea mai chelboasă.

    Așa că eDrickk & Co sigur s-au așezat deja la coadă să-și tragă unu că e-pomana la noi e babană din taxele băbuțelor nevoiașe.
    24 9
  • Edikkk
    Este un început, trebuie să felicităm Renault

    Până la urmă ori o încarci acasă ceva mai lent, ori rapid când nu eşti acasă, e ok
    Există soluţii.

    Să vedem scăderea preţurilor în următorii 10 ani.
    8 24
  • Fara sa vreau sa fiu carcotas, minunea va merge pe timp de iarna sub 200 de km. As estima un real de 180. Vara in schimb o sa mearga 250.
    17 3
  • Seriff
    @Edikk, sa asteptam scaderea preturilor, ba eco-spalatule pe cap, tu nu vezi ca toate masinile se scumpesc de la an la an? Ce scadere de preturi, un megane cu stecher costa cat un Megane Rs de 300 cp si tu zici ca se vor ieftini, se vor scumpi din ce in ce mai mult, asta e realitatea, legat de incarcare si autonomie, cand se vor incarca in 2 minute maxim si vor avea autonomie minim 800 km atunci se vor merita, pana atunci sunt praf.
    18 4
  • @Seriff: cu bateriile Li-Ion, nicio sansa de asa ceva. Agenda mizeriilor de stanga care au pus gheara pe Europa si US nu e sa conducem eco-friendly. Cine pune botu' la asa ceva are probleme majore de racordare la realitate. Agenda lor e mizerie impartita "echitabil" pentru mase cat mai largi de cetateni spalati pe creier fara personalitate. Masini mai mici, mai scumpe si mai urate accesibile pentru cat mai putina lume. Viata buna pentru putini. Saracire generala. Putere concentrata in mana unor imbuibati din "clasa conducatoare". Saracie pentru "clasa muncitoare".

    Cel mai bun indicator pentru oricine vrea sa-si deschida ochii e ca dobitocii astia nu-s interesati "verde" e ca nu-s de acord cu sursele nucleare si hidro. Lupta impotriva lor.

    Cine nu intelege ca astia nu vor nicio ecologie, repet, nu stie pe ce lume se afla. Ar trebui sa-si faca un control, si n-o spun in bataie de joc.
    23 2
  • PMC are dreptate.

    Se pare că scopul lor nu e să conducem mașini ecologice, ci să fie cât mai puțini cei care conduc. Ca în comunism când puțini aveau mașină.

    A nu avea mașină înseamnă a avea libertatea de mișcare drastic micșorată. Prin urmare, un control mai ușor al populației.

    Nu vedeți că ce se întâmplă de 2 ani, dar mai ales în ultimul an, nu mai are legătură cu sănătatea populației, ci cu controlul populației?
    18 3
  • Seriff
    @Moldovean si PMC, bine spus, perfect de acord. Ma bucur ca mai sunt si oameni care gandesc pe acest site.
    13 3
  • @ok: as pune pariu ca esti din ala care n-a scos in viata lui nasul din tara. De-ala care "stie el mai bine domne!"
    Numai la noi e obsesia cu masinile, ca suntem saraci si talpa europei, este? Atunci germanii, olandezii, belgienii, or fi si astia frustrati de comunismul din Est, sau? Germanii au peste 80 de mil de masini. Pana si noul nascut si octogenarii si centenarii, toti au masini, si aia care nu pot conduce, deci. Te pomenesti ca sunt si aia niste prosti care n-au inteles ce ai inteles tu: ca talpa e bună, sanatoasa, proletară si corecta, ca doar aia cu externalitatile sa-si permita. Ceilalti, Marș cu autobusul, transportul in comun!

    Banuiesc ca iti doresti asa, in secret, sa ii vezi pe prostii fara externalitati cum se inghesuie pana le ies ochii din cap in autobuse pline, unii catarati pe scari, exact ca in anii cei mai negri ai comunismului, este? Este ca vrei sa te simti tu cu externalitatile tale superior, iti place in secret cand ii vezi pe cei fara posibilitati, sa stii ca le merge rau si tot mai rau, ca sa te simti tu bine cu posibilitatile tale, sa te umfli in pene cat esti tu de capabil si superior, cu fitzele tale. Jos fitzele pentru pulime. Smecherii si superiorii cu externalitatile aferente sa aiba fitze. Si, daca se poate, cat mai putini cu fitze. Cat mai multi cu talpa.

    Ce nu pricepi tu si alte creaturi ca tine e ca astia care pun la cale toata mizeria recenta din jurul nostru nu se vor opri la cei cu talpa. Masurile alea o sa ii ajunga din urma si pe aia cu erxternalitatile aferente. Ce nu pricepeti voi, si sunteti o groaza, e ca astia nu se opresc niciodata. Niciodata nu le e deajuns. Odata ce i-ai dat tot ce-ai avut fiarei, sa nu crezi ca o sa fie recunoscatoare. O sa se uite urat la tine. Abia atunci o sa te prinzi ce fazan ai fost. Si o sa fie prea tarziu. :)
    13 3
  • Seriff
    @Ok ai niste idei total comuniste, normal este ca orice om care munceste sa aiba dreptul la un trai decent, adica o masina, o casa, o familie, o vacanta, etc. Ca pe tine te deranjeaza ca au si oamenii cu mai putine posiblitati masini e problema a doua, se stie foarte bine ca la noi autobuzul nu e o solutie, vin rar, merg incet, sunt aglomerate, nu sunt curate, de multe ori cu masina ajungi mai repede.
    Plus ca sunt multi navetisti care nu au efectiv autobuz/microbuz si mai lucreaza si in schimburi si au nevoie de masina.
    Dar ce sa intelegi tu, bafta la stat in statie, o sa trec pe langa tine cu dpf-ul dat jos si o sa iti fac cu mana.
    7 1
  • @PMC, pariezi prost si pierzi. din nou, iti repet, mentalitatea asta cum ca as avea eu ceva cu pulimea denota doar invidie si lacomie rapace izvorata din saracie. pierzi pariul, pentru ca la mine e exact invers, cu cat unul de langa mine e mai bogat, cu atat mai mult are admiratia mea. aaaa, da, am in schimb boala pe toate saraciile parvenite care se cred bogati si incearca sa copieze pe cei la care se uita cu jind, dar le ies coatele prin camasa si norii de fum pe esapament, fara sa le pese ca asfixiaza pe cei din jur, cu "libertatea" si "dreptul de a alege singuri ce vrem" in gura la orice ora, dar cu portofelul sigilat cand vine vorba de a-si acoperi externalitatile.

    pariezi prost deci si gandesti mic, am stat cumulat 10 ani in tari occidentale si chiar si in prezent merg des acolo si cu treburi si pt relax.

    reluand o discutie anterioara cu tine, am sa-ti spun 2 lectii pe care le-am primit si eu, legat de ce spuneai tu cu "placerea individului" si grija de a nu deranja pe altii:

    cand eram la biroul din anglia, am complimentat odata un coleg pentru parfumul pe care-l purta si ulterior, venind vorba despre cadouri si incercand sa aflu numele parfumului cu care se dadea, pentru ca ma interesa sa-l cumpar pt cineva dar si pentru mine, mi-a spus denumirea dar ca a renuntat sa-l poarte pentru ca o colega ii spusese odata ca miroase a ceva ciudat in biroul lor, iar el a intrebat-o apropiindu-se de ea, daca era cumva parfumul lui, iar ea a spus da - din momentul acela a renuntat sa-l mai poarte si l-am intrebat de ce?? doar pt ca i-a zis o singura colega din alti zeci? iar el m-a lamurit: daca doar o singura colega a fost deranjata nu inseamna ca nu mai sunt si altii, dar poate doar ea a avut curajul sa-si verbalizeze nemultumirea. mi-a spus ca asa este societatea lor, sunt crescuti in spiritul grijii si respectului pentru cei de langa, invata de mici sa fie "considerate", sa respecte temerile altora si sa inlature cauzele care ii afecteaza. pentru ca fiecare procedand asa, le este tuturor mai bine, apare acel "bine comun" pe care unii dintre romani il urasc pentru ca nu l-au experimentat si nu il inteleg si il confunda cu "binele" facut de ceausescu, atat e capacitatea lor de intelegere, foarte limitata.

    a doua lectie, oarecum similara, am primit-o in danemarca, unde intr-o dimineata, vecinul de deasupra mea (un fel de bloc cu 2 nivele) m-a abordat intr-o dimineata sa-si ceara scuze insistent ca a lasat oblonul cu o seara inainte dupa ora 8 ...eu am incercat sa-l linistesc si nu intelegeam unde e problema si de ce tine sa se scuze in fata mea. mult dupa aceea, citind detaliile din contractul de inchiriere cu o alta ocazie, am vazut ca exista o regula interna, ca pentru a nu deranja vecinii, nu e voie sa actionezi obloanele exterioare dupa ora 8 seara. am ramas profund impresionat. nici macar nu a fost vreun apropo batut mie pentru ca eu nu am umblat niciodata la obloane, chiar si noaptea, imi placea sa dorm acolo cu lumina din alee intrandu-mi in camera. apoi, am observat ca omul chiar respecta la sange regula, in sensul ca in fiecare seara lasa oblonul mereu inainte de ora 8, probabil atunci a fost singura lui scapare si s-a simtit vinovat. iar daca nu s-ar fi simtit sa-si ceara scuze la mine, eu nici macar n-as fi bagat de seama rutina asta a lui, pentru ca nici macar nu m-a deranjat vreodata, nici macar nu stiam de existenta vreunei astfel de reguli. impresia mea e ca oamenii aia ar fi in stare sa ceara sa fie amendati daca uita cumva sa-si valideze biletul in tramvai, din simpla omisiune, nu pentru ca ar fi incercat sa calatoreasca fraudulos. o fi bine ca ei, o fi rau?? o fi buna societatea aia a lor? las pe altii sa-si zica opinia. a fost singura mea interactiune cu vecinul, in aproape 1 an cat am locuit acolo.
    8 11
  • @Seriff
    :)))))
    un trai decent, adica o masina, o casa, o familie, o vacanta

    mai @Seriff, gandesti foarte foarte mic si iti pui singur limite daca la tine traiul decent incepe cu o masina si se continua cu o casa si o vacanta, printre care bagi si o "familie". familia si optiunile personale nu fac parte din traiul decent, sa stii.

    ce-ai zice ca pentru un trai decent sa inlocuiesti bunurile materiale enumerate de tine cu: educatie, voluntariat, grija pentru ce te inconjoara, acumularea de experiente, impartasirea de experiente si cunostinte cu altii, cautarea performantei in tot ceea ce faci, corectitudinea si respectul pentru reguli in tot ceea ce faci, aratarea recunostintei si returnarea ulterioara a ajutorului catre societatea care te-a facut puternic - cam in ordinea asta...ce zici? se mai poate sau e deja prea tarziu pentru tine? sau ramai la parerea ca trage mai bine cu dpf-ul anulat?

    te cunosc deja destul de bine, esti un om mic, limitat si marunt la caracter si stiu sigur ca nu-ti poti imagina un trai decent dincolo de materialism, pentru ca n-ai avut la viata ta - astea au fost vremurile si conditiile - si nu-ti poti depasi limitarea asta, dar tu cu cat iti intaresti singur-singurel aceasta limitare, cu atat mai mult vei resimti ca ai din ce in ce mai putin, ca nevoile iti sunt din ce in ce mai greu acoperite de bunuri materiale si frustrarea iti va fi tot mai mare. nu esti singur, la fel se intampla si lui PMC si altor ahtiati dupa materialism.

    nu ar fi o problema daca nu ai tine mortis sa-si diseminezi filozofia ta defecta de viata si altora care poate acum sunt la inceput de drum si le tai aripile si potentialul de dezvoltare invatandu-i obsesia pentru lucruri materiale, boala asta de a detine obiecte si neglijand chiar esentialul unei vieti implinite, sau decente cum zici tu.
    2 11
  • Seriff
    @edikk care nu stie sa semneze, sa ai o casa si o masina, nu sunt mofturi, sunt necesitati, ai nevoie de casa ca sa nu stai in gara, iar de masina ca sa nu mergi km pe jos pana la munca si inapoi, ca pe tine te deranjeaza ca sunt si oameni mai saraci care totusi au asa ceva e problema ta de comunist ordinar ce esti. Asa gandea si Ceausescu, pulimea sa nu aibe dreptul la x si la y, sa aibe doar el si securistii lui. Pe tine si pe eco-pensati de fapt asta va doare, ca are tot omul de rand masina si asta va dispera, va roade in interior, voi vreti sa aibe masina doar bogatii, doar aia care stau la casa, nu si fraierii care au facut credit pe 30 de ani ca sa stea in 2 camere la perfierie in nu stiu ce Residence, aia sa mearga cu autobuzul, cum de isi permit sa ma incurce pe mine Edikk- sofer de Tesla de 100.000 euro si posesor de vila in Pipera cu 2 piscine, panouri, curent gratis etc.
    13 2
  • "Ok", nici nu iti imaginezi cât de fals ești crezând ca ești dintr-o alta lume(ti-a placut când ai putut sa lași sa între lumina... as fi vrut sa fi obligat după o luna sa închizi obkoanele, sa nu mai beneficiezi de acea plăcere...), mare susținător al viitorilor "oameni robotei"!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru