Prețuri Volkswagen ID.5 în România: start de la 50.100 de euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 22.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen ID.5 poate fi comandat și la noi în țară. Modelul electric german este disponibil în trei versiuni, inclusiv cu două motoare electrice și 299 de cai putere (ID.5 GTX).

Constructorul din Wolfsburg a lansat modelul electric ID.5 în noiembrie 2021. Acesta poate fi descris, pe scurt, ca fiind versiunea coupe a lui ID.4.

SUV-ul cu zero emisii poate fi comandat acum și la noi în țară. Clienții de aici pot alege una dintre cele 3 versiuni: Pro, Pro Performance și GTX. Dacă primele două vin echipate cu un motor electric (prima dispune de 174 CP, iar cea de-a doua de 204 CP), vârful de gamă GTX are două unități electrice, câte una pe fiecare punte, care dezvoltă 299 de cai putere.

Acumulatorul de 77 kWh (singura variantă) promite o autonomie de până la 514 kilometri cu o singură încărcare.

Cel mai accesibil Volkswagen ID.5 pornește în România de la 50.100 de euro. Este vorba despre versiunea ID.5 Pro, cu 174 CP. Vine în standard, printre altele, cu jante de 19 inch, faruri și stopuri LED, sistem de climatizare pe 3 zone, scaune față încălzite și tapițerie din material textil.

VERSIUNE PUTERE
CUPLU
NOUL Volkswagen ID.5
PREŢ
(€ cu TVA)
 
Pro 174 CP
235 Nm
50.100
Pro Performance 204 CP
310 Nm
51.714
GTX 299 CP
460 Nm
59.213

Lista cu sisteme de siguranță include Front Assist și City Emergency Brake, cu funcție de monitorizare pietoni și bicicliști, Lane Assist cu asistent pentru menținerea mașinii pe banda de circulație, detector oboseală și sistemul Park Pilot.

Noul Volkswagen ID.5 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(KM WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen ID.5
Pro
174 514 10.4 50.100
Audi Q4 e-tron Sportback
35 e-tron
170 349 9.0 48.700
Ford Mustang Mach-E
RWD
269 440 6.2 52.800
Skoda Enyaq iV
iV 60
180 412 8.7 41.054
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (25)

  • Seriff
    ''Masinile electrice se vor ieftini, vor costa cat cele termice'' - Edikk (spalat pe creier maxim de propaganda eco)

    Mult succes VW sa vinzi practic un Golf Electric cu 50.000 euro
    35 4
  • Mda, se pare ca in curand nici vanzarea unui apartament de 2 camere nu v-a mai fi suficient ca sa poti cumpara o electrica.
    Viitorul e electric. Si e rezervat unei minoritati.
    29 4
  • victima propagandei: masinile electrice nu polueaza si sunt ieftine. Un VW e mai scump decat un Audi, s-a intors lumea cu susul in jos
    29 2
  • Seriff
    Si nici nu ofera nimic nou sub soare, autonomie tot pe la cifra de 300 km, care iarna sigur e sub 300, timpii de incarcare la fel de mari, practic aceeasi marie cu alta palarie.
    Dupa se mira lumea ca se inmatriculeaza multe sh-uri din Germania.
    26 4
  • Haideti toti edikkki si mircea bazii si dati-i sa sune cu "Se vor ieftini, vor ajunge la acelasi pret cu termicele! Viitorul e electric!" Haideti, cantati la tastatura pana vi se usuca gatlejurile de activisti de stanga, pro-planeta, cu funzulite verzi ascunse in chilot. Hai, sa va aud! :)))

    Si toate astea pe fondu' ca s-a scumpit nesimtit inclusiv curentul. :))) Am spus-o si-o repet: a dracului realitate, se incapataneaza sa va faca sa calcati pe grebla. Si asta tot mai des si tot mai pe fata. Se incapataneaza doamna Realitate sa va demonstreze tuturor ca minciunile au picioare tot mai scurte. :)) E absolut savuros acest spectacol. Great times to be alive, vorba lu' americani. :))
    22 3
  • strutu
    Asta este viitorul pe care ni-l ofera UE. Masini electrice cat un Golf, facute toate din plastic si o baterie si un motor electric simplu, masini care costa ca sa le fabrici pe sfert fata de cele pe motorina, dar pe care ei le vand de 4 ori mai scump. In total producatorii castiga de 10 ori mai mult ca la o masina clasica iar prostii de cumparatori saracesc instantaneu. De fapt asta e o politica special facuta ca lumea sa nu mai aibe masini proprii, sa mearga numai cu car-sharing. De ce VW a cumparat Europcar cu 4 miliarde de euro ? Ce amai mare firma de inchiriat masini din Europa ? Cu ce motiv ? De ce le-a dat voie ? Se constituie un adevarat monopol.
    21 3
  • pamantul
    Nu va mai agitati, nu se vor ieftini, dar voi oamenii trebuie sa faceti mai putina mizerie.
    Sunteti prea salbatici si v-ati intins pe toata planeta de nu mai are nimeni loc de voi.
    Iar ca nivel de inteligenta, ce sa mai zic, va autodistrugeti fara nici cea mai mica remuscare, doar sa va traiti voi viata: razboaie, defrisari, poluare.
    Nici o problema, gandacii si sobolanii va vor lua locul.
    7 30
  • @strutu: cuvantul magic e "saracie". Saracie pentru cat mai multi. Împarțirea echitabilă si conștiincioasă de saracie si viata proastă.

    Ce faci cand te simti "stapânul universului"? Cand ai atat de multi bani, putere si influenta incat n-o sa apuci sa le folosesti in 10 vieti? Pai te apuci sa te comporti ca stăpânul care te simti: incepi sa-ti bati joc cum poti de cei mici, fara putere. Te enerveaza ca tot mai multi traiesc tot mai bine, ca-s destepti, unii mai destepti ca tine, pregatiti, buni specialisti. Dar au in plus si scrupule si teama de Cel de Sus. Au busola morală perfect functională, nu ca tine. N-au facut porcariile ce le-ai facut tu. Sunt linistiti si cu constiinta curata. Liniste sufleteasca... mare lucru ăsta!

    Toate astea te irita. Încerci sa strici lucrurile pentru cat mai multi ca sa-ti demonstrezi ca totusi nu ai ajuns unde ai ajuns printr-un concurs de imprejurari, noroc si matrapazlâcuri.
    25 2
  • Edikkk
    Românul care vrea moca.
    El e învăţat cu maşina veche de peste 10-15 ani aruncată la gunoi de vest germani, care după 1990 au devenit maşini SH pentru români şi alţi est europeni :)))

    El crede că o maşină trebuie să coste 5000€

    Apoi a venit Renault cu Loganul de 5000€ (fără TVA) şi au întărit idea românilor că ei merită maşini ieftine.

    Şi dau vina pe UE, singura care ne mai ţine pe linia de plutire.

    Aflaţi domnilor că maşinile noi COSTĂ !
    BANI! Nu firmituri.

    Şi.... da, se VOR ieftini.
    Dar nu azi, mâine, ci într-un interval de 5-10 ani, iar ca să vă permiteţi SH vorbim de 10-15 ani.

    Ce să mai adaug de motorul termic care a mers ieftin pe baza DISTRUGERII ATMOSFEREI şi SĂNĂTĂŢII OAMENILOR
    Aia nu o mai plăteşte nimeni înapoi.

    Dar îţi trebuie cunoştinţe să înțelegi totul corect.
    9 38
  • VW sare VAG calul (care-i de fapt mârțoagă) cu prețul ID-urilor astea amorfe ext./int.
    Fiindcă un BMW i4 eDrive40 de 340 CP, 84 kWh și cu 590 km autonomie WLTP costă 53K €... fără e-pomană.
    Mama săraca făcea deci gogoși mai atractive. :-)
    27 2
  • Seriff
    @Edikk, nu are rost sa iti explic, oricum tu nu intelegi nimic, esti setat pe o directie si atat sti, nu a zis nimeni sa fie masina moca, dar trebuie sa existe un raport decent calitate - pret, adica sa dai 50.000 de euro pe o masina de maxim 20.000, e un Golf, nu e altceva, autonomia e la fel ca la o Kona, care costa mult mai putin, timpii de incarcare sunt aceeasi, pe ce sa dai 50.000? Nu merita, nu e nici un progres, daca e asa ieftina de ce nu iti cumperi tu una?
    Nu ai bani nici sa treci strada si comentezi pe aici ca o masina de 50.000 nu e scumpa.
    22 6
  • Super! Acum mă duc să-mi iau unul.
    13 3
  • ati inteles gresit
    ''Masinile electrice se vor ieftini, vor costa cat cele termice'' - vor costa cat cele termice, pentru ca cele termice se vor scumpi!

    O octavie banala/un golf costa 30k. Despre ce vorbim.

    @alex cu a mic. depinde unde e apartamentul. In unele zone ale tarii, cumperi un Taycan si mai ramai si cu bani ;)
    6 2
  • Din ce spune fanul hyundai, masinile electrice nu polueaza. Si spune ca nu avem noi cunostinte...
    6 1
  • Daca ID4 e o frumusete, asta e bijuterie de'a dreptul.
    1 4
  • @Moldovean, liniștit ca nu-i coada, și nu te baza pe mine ca o s-o cumpăr SH după 3-4 ani…. cu ea rămâi ;)
    Cred ca in curând electrica va fi ca o căsnicie eșuată… nimeni nu-i fericit cu ce a ales dar divorțul este prea scump :))
    Ce sa mai spunem altceva… puneți mâna pe un diesel de clasa medie și bucurați-vă cât mai puteți… viitorul nu arată deloc promițător. Suntem conduși (mondial) de cea mai slaba și mai manipulata generație din istoria umanității, efectiv ne tăiam craca de sub picioare și tragem toți la fierăstrău.
    20 2
  • Seriff
    https://www.autovit.ro/anunt/tesla-model-s-standard-ID7GOcdG.html#xtor=SEC-81
    E netul plin de electrice sh de vanzare, daca sunt asa bune de ce le vand? Asta din anunt are bateriile schimbate in 2019, e model 2014, au tinut fix 5 ani, sunt o gramada de probleme de soft la electrice, oricine lucreaza in service si are de-a face cu ele poate sa confirme asta.
    Decat sa dai 50.000 pe id5 ala mai bine iti iei un apartament de 40.000 si de 10.000 orice golf 7 din 2017 si aia e sau chiar logan nou.
    Tot iei de 10 ori mai bine.
    12 0
  • @Seriff
    Si daca nu ai nevoie de apt de 40.000? Dar daca ai casa de 400.000? Mai iei golf 7 din 2017/logan nou?
    2 11
  • La anuntul postat de Seriff de pe autovit se precizeaza ca masina are bateria schimbata in 2019, deci dupa 5 ani. Hmmmm...
    8 1
  • Intrați pe forumurile cu Spring să vedeți că sunt pline de plângeri, erori peste erori, în condițiile în care este cât se poate de simplă.

    Românul vrea moca, spune Edik, în țara cu cel mai mare bonus din Europa .
    14 2
  • Seriff
    Pentru geniul care m-a intrebat de casa de 400.000? Tu ai geniule casa de 400.000? Aici e vorba de masini pentru omul de rand, nu pentru ala care are casa de 40.000, e vorba ca oamenii ar vrea masini noi, tocmai ca sa nu mai cumpere sh din Germania, ala care are casa de 400.000 nu isi ia ID5 electric, isi ia Bentley W12 sau cea mai puternica Tesla fiindca oricum nu il intereseaza banii, pun pariu ca unul din cei trei spalati pe creier (M.Badea, Fanel, Edikk) a pus intrebarea aia complet idioata, ce sa le ceri.
    12 2
  • Confirm că eu am casa de o suta saizeci de mii. De euro.
    Terenul l am luat cu zece mii. Acum e patru zeci de mii.
    Casa am inceput o in 2014 și am terminat o in 2017 am băgat cam o suta de mii și încă vreo zece mii prin curte.
    Mai am o casa de vreo cincizeci de mii la tara. Mai am un apartament nou cu parcare la subsol și unul vechi comunist fara parcare.
    Dar totuși nu mi permit sa dau cincizeci de mii pe o mașină. Folosesc un Ford focus second hand 1.5 turbo și 180 cp care are 61000 km și pe care am dat acum 3 ani in jur de 13500 euro inclusiv cu set de roti de iarna. E adevărat de tabla. Succes la cumpărături va doresc. Alegeți cu sufletul.
    12 2
  • Seriff
    @Nsrei un om cu o gandire perfect rationala, asa e si normal, un Focus de 13.500 euro oricum face mai bine ce face un ID5 de 50.000 euro.
    11 2
  • La 30.000 de euro se poate achiziționa un SH de maxim 3 ani (E class, A6, seria 5), și cu restul de 20.000 o întrețin (fără cost carburant), fără probleme minim 7 ani.
    Nu are nici un sa comparam spațiul, luxul și plăcerea de a conduce a oricărei din cele trei cu ascuțitoarea asta de la VW.
    Și sa nu uit, toate combi diesel 4X4 cu de toate :))
    10 1
  • Masina asta are baterie de 82kWh si peste 2 tone, dar este "ECO".
    Adica umbla cu energia electrica a unui mic complex de blocuri si este "ECO".

    Masinile electrice nu trebuia sa aiba un alt scop? Eficienta? Ce rost are SUV-ul asta electric?
    E bun ptr exterior cu o autonomie iarna de 300km? Nu prea.
    Dar in oras? E bun, ca avem parcarea gratis! :))
    Un Aygo plateste parcarea, ca ala e "termic" si mare poluator!
    18 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru