• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Asta e ca faza aia cu Panda la 4 stele în 2011 și 0 stele în 2018 sau cât era. La fel și Punto. Singurul lucru care li se poate reproșa e eventual faza cu airbag-ul lateral. În rest, EuroNCAP creează cam multă confuzie când schimbă metodologia atât de des. Puțini oameni de rând înțeleg lucrurile astea din spate. Ei văd stelele și atât. Nu zic că EuroNCAP nu trebuie să crească pretențiile pe măsură ce trec anii, dar mi se pare că o fac cam des și producătorii nu au timp suficient să reacționeze. Mai ales cei care țin în producție modele mai mult de 5-6 ani cât e, în general, media de viață a unei generații în industrie. P.S. vă dați seama că majoritatea dintre noi am lua tot 0 stele cu mașinile noastre SH actuale, nu?
    Noi rezultate EuroNCAP: 5 stele pentru Skoda Fabia, Mercedes-Benz EQS și 0 stele pentru Renault Zoe facelift
  • @ds Am configurat acum eu o Fabia 1.0 TSI cu automată cu dotări similare cu un Sandero full. Mi-a dat 22.178 euro. Deci cu 7.000 euro mai mult. 7 mii! Apoi i-am adăugat și dotări pe care nu le are Sandero. Am băgat în ea tot ce am putut. Mi-a dat 27.717 euro. 27 mii pe un model de clasă B! Polo R Line full tot 27.000. Cu motor de 1.0.
    Prețuri noua generație Skoda Fabia în România: start de la 15.200 de euro
  • De așteptat. Să vedeți ce notă ar fi luat fratele Kwid cu 3 prezoane și fără sistemele de siguranță ale lui Spring. De altfel, e cam singurul model de la Dacia pe care nu-l agreez. Și nici nu o voi face vreodată. Principalul scop al lui Spring e să scadă media de emisii de CO2 la nivel de marcă.
    Dacia Spring a primit o stea la testele de siguranță EuroNCAP (+VIDEO)
  • Hyundai merită. Mai ales că prin Elantra oferă o mașină modernă compactă spre clasă medie și bine echipată la 21.500 euro când alții cer 27.000 euro pe un Polo full și nu doar ei.
    Ce mașini au înmatriculat românii în primele 11 luni ale anului: Hyundai, pe locul 2
  • 608 litri... această cifră e aproape de Octavia care e etalonul clasei. Astra J ST avea 500 litri. Cred că e în top 5 în clasă la capacitatea portbagajului. Știu că Golf și Octavia au peste 600 și parcă și generația trecută de 308.
    Noul Opel Astra Sports Tourer: până la 225 CP și 1.634 de litri disponibili pentru bagaje
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău