• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Vechea obsesie a taxării mașinilor ”poluante” de parcă oamenii merg cu mașini vechi de plăcere. Răspunsul lor? ”Luați-vă mașini hibride, electrice.” Bun, mă duc să-mi iau. Intru în showroom și văd o compactă în care să încapă familia cât de cât. Omul de vânzări mi-o laudă de numai, mai că aș lua-o. După aceea văd că costă 50.000 euro, așa că plec acasă... Controlul e mai ușor când îngreunezi omului libertatea de mișcare :)
    Ar putea fi introdusă o nouă taxă auto pentru mașinile poluante
  • Ah, și legat de liniște. Am măsurat zgomotul în al meu Astra J 1.6 CDTI la 130 km/h pe autostradă și au rezultat 61 dB. O conversație între doi oameni aflați la 1 m distanță înregistrează 60 dB. Poate nu toate termicele sunt așa silențioase, dar multe din cele din ziua de azi sunt foarte silențioase.
    Viața cu Nissan Leaf: interviu cu un posesor care folosește electrica pentru naveta Ploiești-București
  • Am condus și eu Leaf de curând. Legat de funcția e-pedal, am dezactivat-o repede pentru că, pe lângă faptul că ziceai că conduc o căruță trasă de un cal leșinat de foame, când luam piciorul de pe accelerație frâna prea agresiv. Era bine ca funcția asta să fi fost ceva mai lină. Apoi locuri din spate. La 1.82 ai mei, cu scaunul dat pentru poziția mea de condus, când am urcat în spate loveam cu genunchii partea superioară a spătarului scaunului șoferului. Adică genunchii nu-mi intrau în scobitura din spatele scaunului, ci stăteau deasupra ei. De ce? Pentru că bancheta spate e prea înaltă, iar persoanele mai înalte vor păți ca mine. Și să n-ai loc în spate dacă ai peste 1.8 m înălțime la o mașină de clasă compactă cu 4.49 m lungime, e cam nasol.
    Viața cu Nissan Leaf: interviu cu un posesor care folosește electrica pentru naveta Ploiești-București
  • Ceva e în neregulă aici. Am luat și eu și DS 7 minusuri în nici 2 minute cât am scris comentariul, iar cel de sus 6 plusuri. E clar că aici e trolleală. Păcat. Am observat, mai ales anul acesta, că secțiunea de comentarii a AM devine o cocină de porci. Probabil că asta e noua direcție editoarială :-)
    Prețuri Peugeot 308 în România: modelul compact pornește de la 19.700 de euro
  • Nu am schimbat niciun DPF. Funcționează fără probleme tocmai pentru că merg cu dieselul unde se simte cel mai bine: la drum lung. În oraș folosesc o mașină mică pe benzină sau trotineta electrică, în funcție de nevoi și distanță. Reacția ta arată niște posibilități: fie ai o părere atât de bună despre tine însuți încât nu suporți un argument adus împotriva ideii tale și vii cu acea replică prostească cu curierii, fie nu ai înțeles deloc mesajul meu, deși era destul de clar, ceea ce arată analfabetism funcțional.
    Prețuri Peugeot 308 în România: modelul compact pornește de la 19.700 de euro
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău