Prețuri Peugeot 308 în România: modelul compact pornește de la 19.700 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 23.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Peugeot 308 poate fi comandată în România. Disponibil în cinci niveluri de echipare, inclusiv în versiune plug-in hybrid, modelul compact al producătorului din Hexagon pornește de la 19.672 de euro cu TVA inclus.

Noua generație Peugeot 308 a debutat în luna martie a acestui an. Acum, modelul compact al producătorului din Hexagon poate fi comandat și în România. Clienții de la noi din țară pot alege din cinci niveluri de echipare: Active Pack, Allure, Allure Pack, GT și GT Pack.

Noul 308 poate fi comandat atât cu motorizări pe benzină și diesel, cât și cu sistem de propulsie plug-in hybrid în versiuni de 180 și 225 de cai putere. Autonomia electrică este de până la 60 de kilometri și vine în standard cu încărcător on-board de 3.7 kW și cablu de încărcare Mod 2.

Cel mai accesibil Peugeot 308 pornește în România de la 19.672 de euro cu TVA inclus. Este vorba despre motorizarea 1.2 PureTech, pe benzină, cu 110 cai putere, transmisie manuală cu șase trepte și nivel de echipare Active Pack. Celelalte motorizări convenționale pot fi alăturate și unei cutii de viteze automate cu 8 rapoarte. 

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Peugeot 308
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Active Pack
1.2 PureTech 110 CP
205 Nm
19.672 -
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
20.600 22.314
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
22.599 24.313
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
- 33.619
ECHIPARE Allure
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
22.742 24.456
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
24.741 26.455
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
- 35.761
ECHIPARE Allure Pack
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
23.599 25.312
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
25.598 27.312
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
- 36.617
ECHIPARE GT
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
- 27.312
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
- 29.311
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
- 38.617
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
- 40.759
ECHIPARE GT Pack
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
- 29.454

1.5 BlueHDi

130 CP
300 Nm
- 31.453
1.6 PHEV

180 CP
360 Nm

- 40.759
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
- 42.901

Pentru această sumă primești (printre altele) jante de tablă, cu diametrul de 16 inch, grilă frontală de culoare neagră, faruri și lumini de zi LED, display central de 10 inch, senzori de parcare spate, aer condiționat automat pe două zone și tapițerie din material textil. 

Lista cu sisteme de siguranță oferite în standard include pachetul Active Safety Brake, alertă activă pentru menținerea benzii de rulare, alertă atenție șofer și recunoaștere extinsă a semnelor de circulație.

Noul Peugeot 308 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 308
1.2 PureTech
110 5.5 10.5 19.672
Volkswagen Golf 8
1.0 TSI
110 4.6 10.2 19.546
Seat Leon
1.5 TSI
130 5.1 9.4 21.055
Ford Focus
1.0 EcoBoost
125 5.4 10.0 18.350
Mazda3
2.0 SkyActiv G
122 5.0 10.4 20.390
Skoda Scala
1.0 TSI
115 4.7 10.1 16.727
Renault Megane
1.0 TCe
114 5.2 11.2 17.200
Kia Ceed
1.0 T-GDI
120 5.2 11.2 18.256
Opel Astra
1.2 Turbo
110 4.7 10.9 18.060
Toyota Corolla
1.2 Turbo
110 5.6 9.3 18.582
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Peugeot

Comentarii (17)

  • 1.5 BlueHDi 130 CP
    24.313 euro
    1.6 PHEV 180 CP
    33.619 euro

    Diferenta dintre un diesel si un Plug-in H. este o Dacia Spring...
    31 115
  • Compari o mașină de autostradă, inutilă în România, cu una relativ puternică și oarecum eco.

    Diferența reprezintă o sumă de bani importantă, nici întrun caz o panaramă chinezească pentru necunoscători nerăbdători..
    76 19
  • Daca ai unde sa le parchezi este de preferat un diesel + un Spring decat un plug-in.
    -Pe total , poluarea e mai mica( mersul in oras e pur electric)
    -Defectiunile mai putine ( Hibridul cumuleaza potentialele probleme ale termicei cu potentialele probleme ale electricei plus potentialele probleme ale sistemului care gestioneaza functionarea simultana a celor doua motoare)
    Mai ramane de evaluat impactul injuraturilor
    19 52
  • 43.000 de EUR... totusi... e o compacta non premium... (43.000 EUR??)
    25 51
  • Parere
    Foarte scumpa...
    20 51
  • De acord… ori clasica ori electrica.
    Nici nu vreau sa ma gândesc ce se întâmpla cu un hibrid in caz de defecțiune sau o dauna “reparabila”.
    19 50
  • @@rov

    Diesel inutil în România? Poate ai imaginea asta greșită din cauza celor care își iau diesel să le fâțâie prin oraș ”pentru că consum mic” și apoi se plâng de probleme. Dar nu e inutil în România.

    Am diesel și în ultimul an și un pic am făcut 30.000 km (se justifică diesel în acest caz, nu?). Din acești 30 mii de km, nu am nici măcar 1.000 km în oraș, mare parte din aceștia sub 1000 fiind făcuți prin oraș când veneam de la drum lung de la intrare în oraș până la locuință. Nu știu dacă am folosit mașina de 5-6 ori în oraș din august 2020 de când o am și până acum. Și asta pentru că nu era disponibilă cealaltă mașină pe benzină.

    Nu ai nevoie de autostrăzi ca dieselul să fie util în România. Ai nevoie doar să conduci mult la drum lung, chiar și pe drumurile DN/E.

    Ori în cazul meu și al multora ca mine, ies mai bine cu un diesel decât cu un Plug-In Hybrid. La PHEV după ce i se descarcă bateria și mergi pe benzină, cari după tine și greutatea mare a bateriei și vei avea un consum foarte mare. Pentru cineva care face zeci de mii de km pe an consumul contează. Iar dacă se strică ceva la ea, reparațiile sunt foarte costisitoare.

    Dieselul nu are rival în cazul celor care merg mult în afară și fac mulți km pe an.
    30 53
  • Ceva este în neregulă. Ziceți că: "Cel mai accesibil Peugeot 308 pornește în România de la 19.672 de euro cu TVA inclus." pentru ca peste câteva propoziții să enumerați: " Pentru această sumă primești (printre altele) jante de tablă, cu diametrul de 16 inch, grilă frontală de culoare neagră, faruri și lumini de zi LED, display central de 10 inch, senzori de parcare spate, aer condiționat automat pe două zone, încărcător on-board de 3.7 kW și cablu de încărcare Mod 2 pentru versiunea plug-in hybrid și tapițerie din material textil."
    De aici reiese că varianta PHEV pornește de la același preț.
    15 50
  • @@@rov
    OK, am înțeles, e pline de curieri aici. :)

    Omul normal schimbă două DPF-uri pe lună. :))
    50 17
  • Nu am schimbat niciun DPF. Funcționează fără probleme tocmai pentru că merg cu dieselul unde se simte cel mai bine: la drum lung. În oraș folosesc o mașină mică pe benzină sau trotineta electrică, în funcție de nevoi și distanță.

    Reacția ta arată niște posibilități: fie ai o părere atât de bună despre tine însuți încât nu suporți un argument adus împotriva ideii tale și vii cu acea replică prostească cu curierii, fie nu ai înțeles deloc mesajul meu, deși era destul de clar, ceea ce arată analfabetism funcțional.
    27 54
  • Ceva e în neregulă aici. Am luat și eu și DS 7 minusuri în nici 2 minute cât am scris comentariul, iar cel de sus 6 plusuri. E clar că aici e trolleală. Păcat. Am observat, mai ales anul acesta, că secțiunea de comentarii a AM devine o cocină de porci. Probabil că asta e noua direcție editoarială :-)
    29 53
  • Hmmm... 54 de mânuțe roșii la primul comentariu... Ceva pute!
    19 48
  • oau! s-au activat trolii pro phev (o porcarie de sistem) ori pro pejo. Ha ha ce copii! Si din acest articol pe AM rezulta ca Diesel e cea mai economica varianta. Ce poate fi mai clar de atat? DPF?!?! Nu ai treaba cu asta decat daca iti iei sh cu 350.000 la bord. In rest merge brici orice Diesel. Pentru drum lung si naveta la servici de 10 km nu merita altceva. Drumuri bune sa aveti.

    ds. uneori numarul mare de manute rosii indica un comentariu pertinent (exceptie edik care e caz patologic)
    19 48
  • @Moldovean
    tot ce vreau sa zic este felicitari! pentru faptul ca esti printre putinii care inteleg cum si unde se exploateaza fiecare tip de motor
    19 48
  • f scumpa masina si dintre toate as alege clar dieselul. restul sunt niste jucarii, care mai si consuma mult. oricum, e peugeot....te gandesti de 2 ori pana sa cumperi o frantuzoaica
    14 43
  • Anonim
    Cativa fani inraiti Peugeot dau manute rosii la greu . Masina este draguta dar scumpa rau pentru un Peugeot, care se depreciaza mult mai repede ( in general masinile frantuzesti )ca alte marci .
    17 40
  • 43k pt un308 de 225cp ....bani de golf R sau sa nu mai zic de Type R care e sub 40k
    14 31

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru