Prețuri Peugeot 308 Electric în România: pleacă de la 44.000 de euro

de Tiberiu Safta
Marti, 07.11.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Peugeot e-308, versiunea electrică a compactei franceze, este acum disponibilă în România. Prețul de pornire pentru această versiune este de 44.000 de euro în țara noastră.

Versiunea electrică a lui Peugeot 308 a ajuns oficial și în România. În această configurație, noul model este disponibil cu o singură motorizare electrică, de 156 de cai putere. Propulsorul este alimentat de o baterie de 51 de kWh, de unde rezultă o autonomie de 410 kilometri în regim WLTP.

Bateria poate trage un curent de până la 100 de kW la o stație de încărcare rapidă.

Pe piața noastră, noul Peugeot e-308 este disponibil cu două linii de echipare: Allure și GT. Cea dintâi echipare pornește de la 44.000 de euro, în timp ce echiparea superioară GT pleacă de la 46.000 de euro. Aceste echipări, precum și motorul electric, vor fi disponibile și pentru varianta break a lui e-308.

via Peugeot

Comentarii (16)

  • Andrei
    Ca posesor de e-208 eram interesat de modelul asta dar e foarte greu de justificat prețul când începe mai sus decât o Tesla 3, care are 100km in plus la autonomie și aproape de doua ori putere.

    In plus, nu cred ca azi mai merita luată o electrica pe platforma mixta, care suporta și motoare cu combustie. Nu ai avantajele de spațiu pe care le oferă platformele EV dedicate.
    22 9
  • @Andrei
    asa e. tesla model 3 ar fi masina perfecta daca ar face nenorocitul ala de portbagaj sa se deschida cu tot cu luneta, in stil liftback ca la octavia. doar din cauza asta, unii nu cumpara model 3 si se mai uita si la altceva, desi la partea tehnica, la sistemul de management termic si tehnologie, tesla e imbatabila.

    aaa si o finisare/asamblare mai buna ar fi de dorit la tesla, ca acum e la nivel de tata sau mahindra la calitatea constructiei.
    13 3
  • Aaaa... nu stiam ce lipseste. Inca o masina compacta pe baterii cu pret de pornire de Mercedes. :)))
    Tre sa fii nebun sa dai bani pe asa ceva. Daca chiar vrei o masina electrica, iei Tesla 3. Cica noul model e mai finisata, mai atent facuta.
    12 7
  • Andrei
    Întâmplarea face ca acum 2 săptămâni m-am plimbat cu o Tesla 3 timp de 2 zile.

    Din punctul meu de vedere e un dezastru ergonomic. Fără instrumente de bord, trebuie sa te uiți în dreapta pe televizor, unde multe chestii sunt scrise foarte mic de abia le vezi, de parcă ar fi gândite pentru o tableta pe care o ții în mână, nu pentru șofer.

    La fel și portbagajul, fix cum zici.

    Sper ca Model 2 sau Z să fie un hatchback normal, precum 308. Și ecranul sa aibă o grafica mai ergonomica.

    Astea cred ca sunt singurele probleme la Tesla. Sigur, și autopilot care dă ratee des, dar te poți lipsi de el.
    13 2
  • Marcel
    Sa se dea câte ina sa ajungă la toata lumea!
    3 8
  • @Andrei
    "desi la partea tehnica, la sistemul de management termic si tehnologie, tesla e imbatabila".... just funny.
    De cativa ani citesc acelasi lucru: "Viitor: Parcare automată". Pe site-ul Tesla. Asta nu stiu unde sa o incadrez in fraza ta, la tehnica sau tehnologie.
    Management termic? Cu ce este deosebita? Ai incercat sa vezi curba de incarcare a unei Tesla?
    Da, este in top autonomie dar asta cu sacrificiul confortului, materialelor etc. De aici ai sesizat si tu calitatea.
    Timp 0-100? Conteaza doar pentru unii si nu vreau sa categorisesc.
    Tehnologie? Care? Ca se misca fluent tableta? La platforma EV altii stau mai bine si nu sunt putini (daca il urmaresti pe Bjorn o sa vezi parca un Xpeng care incarca cu 300Kw+) si exemple sunt multe.
    Tesla e in top clar dar in primul rand datorita pretului fata de concurenta si marketingului excelent. Departe de a fi imbatabil.
    Asta ca sa nu mai intrebi de service sau la ce nivel este autorizat cel din Romania... ca o sa cante greierii. Primul serios este in Viena.
    10 3
  • Andrei
    @Sak
    Nu știu cu ce Tesla ai fost tu dar confortul și materialele sunt excelente, nu asta sunt problemele. Departe.

    Tehnologie: cred ca se refera la eficienta motoarelor, la baterii, la tehnologia de asamblare care e cu cel puțin o generație înaintea oricărui alt producător (de aici vine și prețul mai bun).

    Ce am condus eu nu se parca singura. Nu in garaj.

    Nu știu cum e service-ul în România, asta era in Austria. N-am avut nevoie de service în alea 2 zile și nici nu locuiesc în România. Dar gândesc ca și service-ul se dezvolta odată cu vânzările. În vest se vinde mult mai bine decât în România.
    0 2
  • Ahahah HA HA HAAA
    Pe bune?!
    Si Stelaris astia se vaita ca nu vand si ca domne chinezii si preturi?!
    Ba baiatul, peugeot...tigaie frantuzeasca...hatchback clasa compacta, cu motor de 150 cp....cer pe el cat tesla model y cu 300 cp si cea mai tare tehnologie de masini electrice?!?!
    Sunt drogati astia.
    Asa ceva, pret corect 30.000 euro, nu 44.000.
    Scarbe ordinare.
    7 5
  • De ce nu ai lua un Sanyong cu 15 ooo euro mai ieftina si mai puternica?Ca nu are ”colti” cu led ? Legat de Tesla 3,nu as lua pt ca au pus semnalizarea anapoda pe volan,la curbe cauti spita cu butonul si ditamai televizorul cu toate informatiile si comenzile pe ea,nevoit sa-ti iei ochii de la drum pt orice comanda. Macar vitezometrul sa l-o fi pus pe centru si clima pe butoane fizice.Si revin cu staiile de incarcare,10 firme,10 aplicatii trebuiesc! Cand o sa se puna plata cu cardul si chiar si bani fizici,staii pe toate drumurile nationale,autostrazi,nu in localitati,,,atunci mai vorbim.Uitasem de noile baterii,,grafen,Li fE FOSFAT!
    5 4
  • Stefan
    308 nu este tigaie, arata foarte bine masina, este peste orice Tesla la design, calitatea finisajelor, au reprezentante adevarate in RO, da, este prea scumpa, nu isi justifica pretul, dar nu este singura electrica care are un pret de achizitie umflat, 99% asa sunt
    1 0
  • pejo e mertanul frantuzesc cica, cred ca de-asta au pus pretul asta.
    6 1
  • Bine’nțeles că nu vreau ca cineva sa fie rănit sau afectat de nici un fel… as menționa totuși o posibila situație.
    Pe măsură ce BEV-urile o să ajungă și în posesia celor care stau la blocuri, parcării subterane șamd…. In eventualitatea unui incendiu (lucru mai mult decât puțin probabil), care se cam știe că ar avea consecințe nasoale rău de tot… ce se poate face? Dacă vecinul tău o sa-și ia o electrică si o s-o încarce peste noapte, când lumea doarme si deja știi ca nu demult a ars un bloc, sau dacă tu îți iei electrică si vecinii “te roagă” sa n-o parchezi in spațiu închis, cum se va gestiona situația?… poate totuși nu se va întâmpla ce spun, pe de alta parte am închis planeta pentru o gripă… eu văd un mare risc, dar poate greșesc. Discutam totuși de situații imposibil de anticipat, iar pe măsura ce Electricele se vor înmulți si tot mai mulți oameni (mai mult sau mai putini responsabili) vor utiliza BEV-uri, va intervenii si vechimea… cam sună a scenariu greu de anticipat si controlat.
    5 3
  • un delfinAI va supraveghea bateria in asa fel incat nu va mai lua foc. trebuie doar ajuns la un stas pt baterii.
    4 3
  • Oricum noaptea nu bate vantul deci sunt sanse mici sa se extinda focul de la masina la bloc, iti faci griji degeaba
    3 2
  • @Andrei
    Ma intreb cum de unele comentarii apar dupa o zi imediat dupa comentariul la care trebuie un raspuns (a se observa ca nici nu are voturi).
    Si tot asa ma intreb cum de a disparut comentariul meu de la vanzarile Tesla pe septembrie cand am spus ca au inregistrat toate importurile in acea luna sa dea bine in topuri?
    Inteleg ca asa traiti, dar cand cineva da reject la bullshiet-ul Tesla, aveti decenta sa lasati comentariile... poate asa schimba si ei strategia de comunicare. Asta cu tehnologia si vanzarile supreme.... bullshiet.
    2 0
  • inca un gunoi electric scump si inutil.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru