• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Să vedem cât va rămâne din designul de concept. Ce e sigur e că Dacia evoluează bine și frumos. De noua siglă nu știu ce să zic. Nici actuala nu a fost ușor acceptată când a apărut, dar ne-am obișnuit cu ea. Oricum, măcar nu mai e motiv de glume ca ”desfăcătorul de capace.”
    Dacia Bigster: primele imagini și informații ale noului SUV românesc, mai mare ca Duster
  • @ Octavian Toate generațiile Sandero s-au fabricat și în România. Și continuă să se fabrice.
    Dacia Sandero a bătut Seat Leon la el acasă: e cea mai vândută mașină din Spania în 2020
  • @ dci Înțeleg aluzia ta, dar aleg să răspund. În România și în Maroc. Mă refer la generația a doua care se pensionează acum. La generațiile noi, Stepway în România, Sandero normal în Maroc. Adică România produce Stepway și Duster (cele mai vândute și scumpe modele Dacia) + Logan care e încă iubit la noi. Dar Renault unde produce? Păi, în Franța, Spania, Turcia, Brazilia, Argentina etc. Dar VW unde produce? În Germania, Slovacia, Spania, Africa de Sud, China, Brazilia, Mexic, Argentina etc. Pot să continui așa și cu alți producători, dar cred că s-a înțeles ideea.
    Dacia Sandero a bătut Seat Leon la el acasă: e cea mai vândută mașină din Spania în 2020
  • Acum am realizat și că pleci de la Automarket. Ce să zic, cam trist, dar îți urez succes în cariera profesională pe mai departe!
    Goodbye, Farewell and Amen
  • La mulți ani! Într-adevăr, dincolo de divergențele în opinie și unele cazuri (nu multe) în care m-ați supărat, trebuie să recunosc că Automarket e cel mai de calitate site auto din România și de aceea continui să mă aflu aici în ciuda micilor supărări trecute. Alte publicații în domeniu (nu dăm nume) și-au pierdut calitatea, au început să dea tot felul de știri mondene sau preluate din alte părți, iar din păcate, în unele momente au atins și o limită indecentă (ca să nu zic porno - am zis-o oricum). În ianuarie fac 6 ani de când vă citesc și asta după ce vreme de alți 5 ani am adunat colecții de reviste auto pe care le cumpăram lună de lună. M-am oprit și am trecut în online. Ca sfat, aș fi foarte recunoscător dacă nu ați mai șterge comentarii atunci când acestea apar pe fondul unor articole pe teme sensibile, cum a fost BLM (în contextul susținerii lor de către Hamilton și echipa de F1 a Mercedes). Dacă știți că asemenea articole pot încinge spiritele, mai bine le evitați decât să cenzurați și rămâne să discutăm despre mașini și mai puțin despre subiecte sociale. Le urez numai bine tuturor cititorilor, chiar și celor care nu mă plac și pe care poate nici eu nu-i plac :)
    Goodbye, Farewell and Amen
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău