• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @ deci Poftim??? Platforma veche e B0, de pe Clio 2. Platforma actuală e nouă și bazată pe actuala platformă CMF, dar simplificată pentru Sandero și Logan. Dar e nouă, nu mai e platforma din anii 90.
    Noi detalii despre strategia pregătită de Renault: "Avem câteva proiecte magice, dar vom reduce gama de modele cu 30%"
  • @ dănuț Văd că te pornești în special la articolele cu Dacia. 7900 lire e probabil varianta de bază. Dacă faci conversia în euro, ies 8000 și ceva, cam ca la noi și peste tot. Cum să spui că a scăzut calitatea? Ai fost să vezi noile modele? Sunt net superioare generațiilor precedente. Sau tu prin scădere a calității te referi doar la faptul că motoarele sunt mici? Asta nu e scădere a calității căci ea se măsoară în fiabilitate, iar motorul de 1.0 e prea nou ca sa spunem dacă e fiabil sau nu. E derivat din 1.3, deci nu ar trebui să aibă probleme. Dar la tine platformă nouă modernă, airbag-uri cortină, frânare automată, finisare superioară, materiale mai bune etc. înseamnă scădere a calității. Ce să mai zici...
    Noi detalii despre strategia pregătită de Renault: "Avem câteva proiecte magice, dar vom reduce gama de modele cu 30%"
  • @ Dan grc Când spuneam ceva pro-Dacia, unii îmi replicau cu exemplul lui SsangYong Tivoli cum că la 15.000 euro ar fi o afacere mai bună ca Sandero Stepway. Pe lângă faptul că la dotări similare acel Tivoli e vreo 18.500, dacă oamenii ăștia vin cu așa exemple, de ce nu cumpără ei Tivoli? De ce Dacia e în topurile europene la vânzări și SsangYong nici nu apare. Mai ales că ei fac doar SUV-uri care sunt la mare modă astăzi. Nu zic că nu ar fi bune sau dezirabile, dar uite că nu se vând.
    Titular
  • @ Cătălin Mulțumesc de aprecieri! Foxul într-adevăr e probabil cea mai bună mașină pe care am avut-o - foarte onestă, simplă, fiabilă. Nu cea mai confortabilă, nu cea mai performantă, dar cea mai onestă. Am văzut că Automarket mi-a șters linkul. Nu e ca și cum îi concurez, dar îi înțeleg că nu sunt de acord ca alții să-și facă reclamă pe platforma lor.
    Volkswagen Golf rămâne modelul preferat al europenilor: aproape 25.000 de unități înmatriculate în luna noiembrie. Dacia Sandero ocupă locul al optulea
  • @ ds Cred că mai mult au fost pionierii hibridului. Nu cred că i-a interesat vreodată ecologia cu Prius, ci poate un consum cât mai mic. Cred că au vrut să facă un benzinar aproape la fel de economic ca un diesel (se știe că japonezii sunt foarte buni în ce privește motoarele pe benzină, diesel nu prea) și nu au căutat să pornească vreodată vreo ”revoluție electrică.”
    Toyota, discurs radical împotriva mașinilor electrice: "Prețurile vor crește, iar industria auto va intra în colaps"
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău