@ Tatraurs
Poate erau de la servicii de car-sharing. Am închiriat și eu unul acum 2 zile de la Teleport (au prețuri bune) și m-am plimbat cu el și... chiar mi-a plăcut. Nu m-au convins mașinile electrice, nu știu dacă mă vor convinge, dar ID.3 chiar mi-a plăcut.
Pare că noul Yaris va fi un succes pe piața europeană. Deja unii sunt super încântați de versiunea sportivă de GR Yaris. Alte câteva considerații:
1. În ciuda urii pe care o primește la noi în țară, Dacia continuă să vândă bine în condițiile în care în tabel apare vechea generație Sandero și nu cea nouă.
2. Opel Corsa continuă și el să fie în top lună de lună alături de modele înrudite de la Peugeot. Lui Opel pare să îi meargă bine cu PSA, deși unii îi cântau prohodul la preluarea de către francezi. Eu nu am considerat așa știind că acolo e Carlos Tavares care a scos și Renault din groapă. În 2018, Opel a avut un profit istoric după 20 de ani de pierderi sub groparul GM care a distrus și alte mărci. Opel a scăpat de ei la timp. Ba chiar Opel a avut profit și în prima jumătate a lui 2020. Noul Mokka ne arată că urmează modele interesante de la Opel fiind deja foarte apreciat.
4. Volkswagen Polo se vinde mai prost decât rivalii din clasă așa cum putem vedea - Clio, Corsa, Yaris și 208 sunt peste el. Chiar și Sandero. Deci în clasa lui ar avea maxim locul 6 în acest moment, asta dacă nu Fiesta e și el peste.
Așadar, în top avem 2 modele VAG, 3 PSA, 3 din grupul Renault + Toyota și Ford cu câte o bucată.
@ Tatraurs
Mai bine mă retrag la țară (oricum probabil voi face asta) și merg cu căruța decât să susțin dictatura chineză care e un hibrid de comunism și capitalism de stat. Europa a luat-o razna cu multe lucruri, dar mai ales cu ecologia. Una e să ai grijă de mediu, alta e să faci din asta o religie și să devii atât de obsedat de asta încât să îți distrugi și propria economie (vezi Green Deal). În timp ce China, India sau SUA poluează de rup.
Toți susținătorii ăștia ai Chinei ar îmbrățișa o dictatură în stilul lor fără probleme atât timp cât le împlinește dorințele venite dintr-o spălare pe creier ce durează deja de ani de zile. Nu că Xi Jinping nu ar fi zis că vrea să exporte modelul politic chinez și în alte țări.
N-au decât - la țară e bine și liniște cu animalele. Sau chiar în munți.
Nota cred că e mai mică decât ce primea de obicei Golf 7. Și o merită - adică preț mare, dar calitatea a scăzut, primind în schimb mai multă tehnologie. Diferența dintre Golf și rivali a scăzut foarte mult, în anumite comparative Golf chiar pierzând primul loc. Poate faceți și voi comparative :)
P.S. fotografiile sunt superbe.
@ Tatraurs
Eu înțeleg ce zici, dar să o gândim și invers. Dacă amenda e la fel pentru toți, pentru cei cu venituri mari e o nimica toată, iar asta nu îi face să fie responsabili pentru că ar merge pe ideea ”Ce îmi e o amendă de 300 lei?” Pentru el 300 lei sunt ca 5 lei pentru altul mai sărac.
Ah, dacă vrem să fim egali, atunci amenda să fie la fel pentru toată lumea indiferent de venit, dar anumite infracțiuni rutiere să fie pedepsite cu anularea permisului pe o perioadă și confiscarea mașinii. În felul acesta, infracțiunea e dureroasă pentru toți în mod egal indiferent de venituri.
Ultimele comentarii
805 in total