• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @ Flavius Astea cu colonia sunt naționalisme ieftine. Trebuie să înțelegi că în afară de niște mărci chinezești și mai nou una vietnameză, cam toți producătorii auto au devenit globali, inclusiv Dacia. Iar la Dacia nu e doar forță de muncă ieftină, la Dacia lucrează și ingineri și designeri români care au avut o contribuție majoră la noile modele Dacia, inclusiv Dusterul actual. Acești ingineri și designeri lucrează chiar la centrul din România. Ba chiar lucrează și își aduc contribuția și la unele modele Renault, nu doar Dacia. Iar legat de muncitorii de rând de la fabrica din Mioveni, au salarii mult mai mari decât mulți oameni din țara asta. Unii din ei se apropie de salariul meu de corporatist. De ce oare vă place să aruncați vorbe de astea populiste fără o documentare de bază?
    Dacia a publicat dotările pentru noua generație Logan: sistemul Media Display cu ecran de 8 inch este standard pe echiparea Comfort
  • Cine te obligă pe tine să cumperi Dacia?! Ești cumva pe vremea comunismului să nu ai variante de alegere? Atunci, dacă ai atât de multe variante, de ce arunci pe aici cu lături în Dacia? Te pune cineva s-o cumperi? I-auzi, mă, la el, se poartă de parcă i le bagă cineva cu forța pe gât și nu are libertatea să aleagă ce-i place.
    Dacia a publicat dotările pentru noua generație Logan: sistemul Media Display cu ecran de 8 inch este standard pe echiparea Comfort
  • @ Manu Așa e, voi vreți tablă galvanizată, insonorizare la nivel de clasă mai sus, stabilitate exemplară, totul la 10.000 euro dacă se poate. Sau chiar mai puțin. Pentru o mașină nouă. Ghiciți ce, nu se poate! @ Ionuț A sărit calul cu noile prețuri? Am configurat o Fabia automată cu dotări similare unui Sandero automat dotat și am ajuns la un preț de listă de aproape 20.000 euro (19.700 și ceva). Ok, primești discount, dar diferența față de 12.000 și ceva a unui Sandero automat e enormă chiar și cu discount, că doar nu îți oferă 7.000 euro discount diferența dintre cele două. Alte modele din clasă sar de 20.000 euro cu dotări similare. Alții îmi dădeau SsangYong Tivoli ca exemplu de concurent pentru Stepway la 15.200 euro. Mă duc eu pe site la SsangYong și ce observ? Modelul de 15.200 euro e a doua variantă de echipare și când i-am pus opțiuni similare unui Stepway am ajuns pe la aproape 18.500 euro față de 14.000 un Stepway. Cine are 4.500 euro diferență să-i dea pe Tivoli, dar majoritatea nu va face asta. Apoi, comparați vânzările în Europa ale lui Stepway cu Tivoli. Coreeanul nici nu apare în topuri, e undeva jos. Crezi că sunt proști toți europenii ăia care preferă Stepway lui Tivoli, nu? Sau mai vin ei și spun că vest-europenii au bani și Dacia e doar o a doua mașină. Ok, și atunci dacă au atât de mulți bani de ce nu-și iau Tivoli ca a doua mașină în loc de Dacia? Scumpe? Încetați să mai comparați versiuni chele ale altor modele din clasă cu variantele dotate ale Daciei. Că asta fac mulți ca să arate că sunt scumpe, ceea ce e o prostie. Aduceți-le la dotări similare cum am făcut eu cu Fabia și Tivoli și apoi comparați. Și chiar și versiunile chele ale lor sunt mai scumpe ca un Sandero dotat. Apoi, pentru cei 600 euro în plus cu care s-au scumpit Daciile primești o platformă din secolul 21, ba chiar din anii recenți (chiar dacă simplificată) și nu vechea platformă B0 din anii 90, primești frânare automată, primești airbag-uri cortină, primești tehnologie la zi (inclusiv AndroidAuto și Apple CarPlay wireless pe care nu le au nici modele premium). Păi 600 euro în plus e pomană pentru toate astea. Pe ideea asta, scumpă era generația trecută care pentru 600 euro în minus nu oferea nimic din toate astea. Dar știți vorba: câinii latră, caravana trece. Așa și cu haterii Dacia: ei aruncă cu zoaie, Dacia continuă să vândă cu sutele de mii în Europa, Africa de Nord și Asia de SV (Turcia).
    Dacia a publicat dotările pentru noua generație Logan: sistemul Media Display cu ecran de 8 inch este standard pe echiparea Comfort
  • Parcă Renault anunțase în 2018 că nu vor mai comercializa modele Dacia sub propria siglă în alte zone ale lumii. Probabil între timp și-au dat seama că puterea de cumpărare a sud-americanilor e prea mică pentru a vinde Clio, Megane, Captur, Koleos etc. Dacă vă uitați pe site-urile Renault din țările din zonă o să vedeți că majoritatea modelelor pe care le vinde Renault sunt de fapt Dacia. Chiar și Capturul de acolo e diferit tehnic de cel european (estetic e doar mai lung) fiind construit pe vechea platformă B0.
    Dacia Logan va fi comercializat în America de Sud sub un nou nume: Renault Taliant
  • @tng O să vezi că vor cumpăra. Așa cum cumpărat 0.9 TCe, așa vor cumpăra și 1.0. Să nu crezi că grosul vânzărilor era asigurat de 1.5 dci.
    Volkswagen Golf, cea mai vândută mașină în Europa în luna octombrie: Dacia Sandero a ieșit din top 10, clienții așteaptă noua generație
Pagina
12345...585960...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău