• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @ Florin Nu știu cum să-ți zic, dar nu prea am văzut pe drumuri Dacii care să înece participanții la trafic în fum, nici măcar Loganuri din prima generație. Foarte puține am văzut așa ceva. Pe când Golfuri și Passaturi care scoteau fum mai mult decât hoarna unei case am văzut. Și alte mărci de asemenea, dar cel mai mult de la VW. Și nu poți să spui că Loganurile sunt puține ca să zici că de aia nu prea am văzut și nici că prima generație de Logan e prea nouă că are 16 ani deja.
    Noi rezultate la testele de emisii Green NCAP: Dacia Duster a primit două stele și jumătate
  • Din ce știu, cele 95 de grame trebuie să fie media constructorului. Adică unele modele pot depăși 95, dacă altele sunt sub 95. Și ăsta e și motivul pentru care a apărut Dacia Spring, ca să fie atinse aceste 95 de grame la nivel de constructor, de marcă.
    Noi rezultate la testele de emisii Green NCAP: Dacia Duster a primit două stele și jumătate
  • @ Tatraurs Consum de SUV de 3.0? Foxul meu 1.4 benzină și 75 CP consumă vreo 9-10 în oraș cu aglomerație medie și vreo 12 când e foarte aglomerat. Vreo 6,5 extraurban. Dacă Dacia ar lua 9 în condiții de aglomerație, e bine. Dacă nu, atunci probabil ia 12, cam cât ia și aspiratul meu, dar în niciun caz cât un SUV de 3.0. Probabil ai exagerat intenționat ca să arăți că e mare consumul, dar cam așa e la benzinare. Am avut și Megane 1.6 benzină aspirat și îmi lua 10-11 în oraș.
    Inteligență emoțională
  • @ dci Dacă e vorba de mine, am comparat A4 Allroad cu Sandero (cu mențiunea clară că comparăm mere cu pere) tocmai pentru că mulți români spun că decât să dea 13.000 pe o Dacie, de banii ăia își iau BMW sau Audi. Deci cei care spun așa compară mereu cu pere și nu se gândesc la diferențe de costuri de întreținere și multe alte aspecte.
    Inteligență emoțională
  • @ dci Așa este, probabil cel de 60 era pe modelele mai vechi. M-am uitat și eu acum. Dar tot uitându-mă acum, observ: - varianta cheală a Fabiei 1.0 TSI 95 CP e 13.706 euro. Sandero 1.0 Turbo 90 CP e 14.000 în varianta full și Stepway!!! - Sandero normal full 1.0 TSI 90 CP e 11.850 Euro, pe când Fabia cheală e 13.706 Euro. Deci +2000 euro și fără dotări. - Sandero normall full 1.0 TSI 90 CP are cutie manuală cu 6 TREPTE, pe când Fabia are doar 5 trepte. - Ba mai mult, Sandero full automat e 12.950 euro, adică chiar mai ieftin decât Fabia cheală cu 5 trepte. - În momentul de față configurez Fabia automată (DSG) cu jante pe 16 (nu am pus de 17) și i-am pus cam aceleași dotări ce le are și un Sandero full. Știi ce preț a rezultat? 19.768 EURO! Da? 95 CP automat. Compară cu cei 12.950 ai lui Sandero (diferență de aproape 7.000 euro!!!) sau cu cei 14.050 ai lui Stepway (diferență de 5.700 euro) în condițiile în care Fabia nu e versiuni înălțată ca Stepway.
    Inteligență emoțională
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău