• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @ds Pe lângă cele menționate de tine, compară costurile de întreținere la un A4 Allroad, XC60 sau chiar CC cu cele ale unui Sandero. Care are și 3 ani garanție. Știi ce e ciudat? Că am ajuns să comparăm mere cu pere, adică A4 sau BMW sau VW CC cu Sandero pentru că românul vrea o mașină care să impresioneze în timp ce locuiește într-un mic apartament. Din păcate, ca mentalitate suntem încă departe de civilizație. La noi, impresionatul celorlalți și a arăta lumii că ”ai reușit în viață” (asta dacă a avea un BMW sau Audi înseamnă reușită în viață - pentru mine nu) încă predomină viața multora. Fiesta chel costă cât un Sandero Stepway full.
    Inteligență emoțională
  • @Tatraurs Am un Astra J ST cu discuri pe spate, evident, și un VW Fox pentru oraș (al soției, dar merg și eu des cu el prin oraș că nu folosesc dieselul în oraș decât în cazuri de forță majoră) care are frâne spate pe tamburi. Saboții mi i-au schimbat destul de repede la service și a fost ieftin. De înțepenit, da, mi s-a întâmplat, un cilindru de frână mai exact și asta la 144.000 km. Deblocarea lui, curățarea + verificarea frânelor pe stand m-a costat 190 lei. Deci ieftin. Cu frâna de mână nu au fost probleme. Dar știi ce e nedrept? Că mulți producători au cam aceleași așa-zise minusuri ca Dacia pe modelele mici sau de bază (tamburi, geamuri manuale, plastic tare, motoare mici etc.), sunt și mai scumpe ca Dacia, dar nu primesc nici pe departe ura pe care o primește Dacia. Și asta vine doar din preconcepții și nu dintr-o analiză cu adevărat argumentată. Exemple: Seat Ibiza? Plin de plastic tare, inclusiv planșa de bord. Mitsubishi Space Star la fel. La crossovere cu Stepway: VW T-Cross plin de plastic tare, inclusiv planșa de bord. Fratele mai mare T-Roc la fel. Dar, hei, lor li se poate ierta, deși se dau modele mai cu pretenții, dar Dacia care nici măcar nu pretinde a avea pretențiile celor de mai sus, primește un amalgam de pietre înspre ea.
    Inteligență emoțională
  • Bravo, Mircea! Mă bucur că ai abordat și demontat multe dintre preconcepțiile cu privire la Dacia care încă există la mulți români și care după 15 ani încă nu vor să înțeleagă poziționarea Daciei pe piață. Dar mai știți ce? Dacia nu bagă în seamă oamenii care o țin cu ”mai bine îmi iau SH” sau cine știe ce BMW cu km dați peste cap sau lovit pe care dau și mulți bani la întreținere pentru că acești oameni nu sunt publicul lor țină. Și la rândul lor, acești oameni probabil că nu vor cumpăra niciodată Dacia. Dar stau și comentează de pe margine. Apoi, îi mai vezi pe unii care comentează că e scumpă. Adică primești platformă nouă nu una din anii 90 ca până acum, multe tehnologii, siguranță crescută, airbag-uri cortină, Android Auto, AppleCar Play și multe altele, iar lor li se pare scumpă o mărire de preț de doar 600 de euro doar pentru asta! Păi după ideea asta, scumpe erau generațiile trecute care nu ofereau aceste lucru, nu generația de acum. Alt lucru e faza cu tamburii pe spate. Nu înțeleg obsesia asta anti-tamburi. Când veți pricepe că pe o mașină ușoară de 90-100 CP de clasă mică nu are rost economic să pui discuri? Și mulți din concurenți tot tamburi au. Multe mașini electrice tot tamburi au. Penibil e să pui tamburi pe o mașină de clasă mai mare de vreo 1400-1500 kg, dar nu pe una mică și ușoară. Dacă puneau discuri, se plângeau apoi acești oameni că e prea scumpă la întreținere. De asemenea, îi vezi cum râd că la 10.700 euro, Sandero pe echiparea de mijloc are geamuri manuale pe spate. Polo chel e mai scump și tot geamuri manuale are. Și alte modele din clasă tot geamuri manuale au pe echipările mai inferioare. O Skoda Fabia cheală e peste 10.000 euro și oferă un motor 1.0 aspirat de doar 60 CP, dar ei se plâng și râd de Sandero chel care oferă un motor similar, dar cu 65 CP și la un preț de 8.600 euro parcă. Dar de Skoda nu râd, ci doar de Dacia. Asta ca să le vezi lipsa de imparțialitate. Alții compară Sandero full cu alte modele chele din clasă ca să arate ce scump e Sandero. Alții hulesc Dacia pentru noile motoare fără să ia în considerare că nu are Dacia o plăcere să le chinuie lor visele de motoare mari oferind ”ascuțitori” cum le zic ei, ci că toate astea se întâmplă la majoritatea producătorilor presați de normele de emisii ale UE. Și am putea continua. Bravo, Dacia pentru noile modele și sunt sigur că vor face o figură frumoasă la vânzări.
    Inteligență emoțională
  • M-a amuzat titlul, în sensul pozitiv. Atipic pentru Automarket, dar binevenit.
    Acesta este un Porsche
  • Îmi place interiorul în stil retro. Le-a ieșit cu bun gust, ca și la Honda e unde, dacă excludem amalgamul de ecrane, designul interior e chiar reușit. Și la exterior arată mai bine decât modelul curent, mai puțin încărcat. Numai că Honda schimbă generațiile ca pe ciorapi, toate la 4-5 ani în afară de prima generație pe care au produs-o 7 ani.
    Primele imagini cu prototipul viitoarei generații Honda Civic: sedanul compact va fi lansat în Statele Unite în primăvară
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău