Mateut, demonstrezi inca o data ca nu stii sa citesti si nu iti faci temele. Esti genul de prost care semnalizeaza ca e prost. Am spus ca nimeni nu vinde mai jos decat pretul de achizitie nu ca nu vinde nimeni in pierdere. In realitate poti sa ai pret de achizitie/productie de 10k per masina si sa vinzi masina cu 15k spre exemplu si sa faci profit sau poti sa ai aceiasi masina cu pret de achizitie/productie cu 10k si sa o vinzi cu 15k si sa faci pierdere, daca ai costuri operationale mai mari in al 2-lea scenariu. Insa nimeni nu isi va vinde marfa sub pretul de achizitie/productie.
2. Daca aveai creier in loc de graunte vedeai totusi pretul de lista de care vorbeam si acela a fost pretul de referinta mult timp. Nu ai demonstrat nimic decat ca esti un alt idiot util.
Mateut, foloseste-ti ultimul neuron si citeste pretul de lista si apoi compara-l cu cel practicat la numai cateva luni diferenta, sau poti sa il compari cu cel din prezent. Nu mai pun ca Dacia a lansat model nou si l-a mai si ieftinit cand in orice alt scenariu cu un alt producator, modelele noi se scumpesc nu se ieftinesc.
In plus de asta, de unde crezi ca pot reduce atat de mult din pret? Nimeni nu vinde mai ieftin decat pretul de achizitie si doar din discountul respectiv iti puteai da seama cat de umflate erau defapt preturile. Dar oricum esti prea prost pentru asta. Tine-o asa inainte ca e nevoie de multi idioti utili ca tine :)).
https://www.automarket.ro/stiri/pretul-daciei-spring-redus-cu-7200-de-euro-noul-pret-de-pornire-14300-116403.html
Mateut, articolul mentionat demonstreaza mai degreaba impotenta ta de orice natura.
@Matei, daca esti atat de potent intelectual poti sa dai un raspuns pertintent la urmatorul scenariu care s-a intamplat nu demult. In 2023 de la jumatatea anului spre final de an, o Dacia Spring ajunsese sa fie vanduta la pret de lista de la aproximativ 23k EUR echiparea de baza! Cand subventia era 10k EUR. Apoi, a venit 2024 si subventia a scazut la 5k EUR si ce sa vezi si pretul Daciei a scazut subit de la 23k EUR la undeva la 17k EUR. Cum crezi ca a scazut pretul Daciei asa subit? Au facut cei de la Dacia scaderi de costuri ale productiei incat sa pastreze marja de profit la fel? Sau oare era umflat pretul pentru ca subventia era mare cat casa poporului si astfel puteau profita de pe urma ei? Spune-ne si noua folosindu-te de potenta ta intelectuala.
Am gresit spunand ca sunt in spate cu tehnologia, voiam sa ma refer doar la tehnologia bateriilor + incarcare. Pachetul de baterii pe care il ofera are cred ca vreo 4-5 ani pe piata deja si nu au marit cu mult capacitatea bateriilor de prin 2018 incoace, fie ca e vorba de model 3 fie ca e vorba de model Y. Chiar daca pot incarca la 250 Kw putere, curba lor de incarcare este jalnica (probabil pentru siguranta/fiabilitate). Sunt multe masini mai ieftine, chiar si Dacia Spring spre ex care au V2L, o functie foarte utila pentru unii.
Vrei exemple care sunt in fata?
Uite, Audi spre ex. pe Q6 are baterie mai mare si incarcare mai rapida. Hyundai/Kia la fel cu tehnologia pe 800v. Sa iti mai zic de gramada de marci chinezesti care la capitolul acesta sunt si mai in fata?
Nu-i normal ca o masina de la varful de lance Tesla in 2025 sa aiba aceiasi incarcare de la 10-80% in aproape 30 minute si sa aiba aceiasi baterie pe ditamai hardughia.
Ultimele comentarii
220 in total