Super interesant ca au decis sa puna o baterie asa mare pe o masina de volum. De obicei asa ceva in momentul de fata vezi la modele de top care unele costa peste 100k eur. Sunt curios cat va costa si acest model.
@Nsrei, calculul tau se potriveste daca stai la casa si folosesti acei 80% zilnic. Altfel, poti fie sa incarci intr-un alt interval, 30-70% fie iti pui mai multe panouri. Sau nu mai pui deloc si platesti in jur de 1 leu/kwh. Oricum ai face calculele, raportat la puterea produsa, iesi mai ieftin cu o electrica pentru costuri de operare. Insa din pacate costul de achizitie tot ramane foarte ridicat.
@Dutz, am mai discutat noi despre vanzarile Tesla la alt comentariu. O sa las si aici, Tesla probabil o sa atinga undeva la 1.8 mil de masini vanzari anul acesta. Nu stiu de unde iti iei informatiile cand zici "Tesla își numără zilele rămase până rămân fără comenzi si la model 3, acest face lift este ZERO".
Acum revenind on-topic.
Personal imi place noul design al Model 3 si sunt tare curios daca o sa se reflecte in autonomia masinii precum spun ei. Ar fi fost fain sa mai lucreze si la baterie, sa mai creasca usor. Tot timpul este binevenita o baterie putin mai mare. In rest, la fel, sunt binevenite toate celelalte mici schimbari precum scaune ventilate, sistem audio imbunatatit, materiale mai bune.
Minusul major, il spun si eu precum multi altii, este lipsa manetei de semnalizare. Mare minus.
Domne, sunt scumpe electricele :)).
*Nu zic ca ar fi ieftine, dar a se intelege ironia mea la faptul ca parca de la un an la altul diferenta intre cele pe combustie si electrice se micsoreaza din ce in ce mai tare.
Ultimele comentarii
222 in total