• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • @Dutz, nu stiu ce e mai penibil, comentariul tau sau faptul ca masinile diesel fac volume mai mici decat cele electrice? Mi se pare ireal cum poti sa comentezi asta dupa ce in articol scrie clar ca volumul inregistrarilor de masini electrice a crescut cu 53% fata de anul trecut. Trebuie efectiv sa ai perfuzii in creier sa nu observi trendul si viitorul masinii personale. Vorbim de un segment care acum 10 ani era ca si inexistent. @Kap, cam ce ar trebui sa intelegem din comentariul tau? Ca Romania este asa avansata incat foloseste diesel pentru trenuri, nu ca prostii aia de japoneji, nu? :))) Sunteti fenomenali ma jur. Off-topic: De apreciat comentariul lui Alex, nici ca putea sa zica mai bine. Viitorul este electric, insa acesta va avea un platou cat de curand (din scaderea subventiilor, a cererii, etc.). Insa ca acestea sa poata continua ritmul cresterilor ar trebui imbunatatite multe lucruri precum tehnologia bateriilor, eficienta masinilor, imbunatatiri aerodinamice plus imbunatatiri ale productiei.
    Înregistrările vehiculelor electrice le-au depășit pe cele diesel în Europa
  • @Dr. Spark, esti putin pe langa si chiar cifrele pe care le-ai aratat argumenteaza asta. In cele mai multe cazuri cand pleci la un drum cu o electrica pleci 100%, ce ai zis tu acolo cu 300km se aplica daca ai un drum mai mare de facut decat duce autonomia masinii. In rest un model 3 LR te duce minim 400 km pe autostrada. De altfel, daca chiar tii sa faci un astfel de drum fara sa incarci, mergi mai incet, gasesti solutii, insa in niciun caz nu ramai in pana. Trebuie sa fii prost sa ramai in pana. Se stie ca electricele nu sunt campioane in distanta parcursa cu un plin, insa decalajul dintre acestea si cele clasice devine din ce in ce mai mic. Doar asa ca reminder, acum 10 ani nu puteai sa mergi cu o electrica pana la mare din Buc. Pentru ca nu erau electrice, ma rog, era lansat Model S insa era ceva exotic pentru noi si oricum nu auzise nimeni de asa ceva si mai era Leaf. Nici macar eGolf nu exista atunci. Au trecut 10 ani si acum poti sa iti cumperi un model 3 la pret de Passat. Si in 5 ani de cand exista model 3, verifica tu cam cat s-a imbunatatit aceasta in ceea ce priveste autonomia. Ba mai mult, trebuie sa apara pe sosele chiar si varianta facelift in cateva luni cu autonomie usor imbunatatia. Si inca ceva, de fiecare data cand merg vara la noi la mare vad efectiv cozi interminabile la fiecare dintre benzinariile de pe A2, sunt multi care isi petrec minim 15-20 minute acolo. Daca in fiecare dintre acestea ar fi si statii de incarcare de mare putere, crezi ca ar fi vreo alta diferenta intre o electrica si una clasica? Ai mai avea oare nevoie de 1000 km range daca ar exista o infrastructura mult mai buna? Doar intreb.
    Tesla și MG vând electrice ca pâinea caldă în Europa
  • 10k diferenta pentru 54 de cai 80 nm si 4x4, mai zi ceva. Despre masina, o adevarata bijuterie pe roti.
    Prețuri Mercedes-Benz CLE Coupe în România: start de la 58.600 euro
  • Super interesant ca au decis sa puna o baterie asa mare pe o masina de volum. De obicei asa ceva in momentul de fata vezi la modele de top care unele costa peste 100k eur. Sunt curios cat va costa si acest model. @Nsrei, calculul tau se potriveste daca stai la casa si folosesti acei 80% zilnic. Altfel, poti fie sa incarci intr-un alt interval, 30-70% fie iti pui mai multe panouri. Sau nu mai pui deloc si platesti in jur de 1 leu/kwh. Oricum ai face calculele, raportat la puterea produsa, iesi mai ieftin cu o electrica pentru costuri de operare. Insa din pacate costul de achizitie tot ramane foarte ridicat.
    OFICIAL: Noul Peugeot E-3008 debutează cu 320 CP și 700 km autonomie
  • @Dutz, am mai discutat noi despre vanzarile Tesla la alt comentariu. O sa las si aici, Tesla probabil o sa atinga undeva la 1.8 mil de masini vanzari anul acesta. Nu stiu de unde iti iei informatiile cand zici "Tesla își numără zilele rămase până rămân fără comenzi si la model 3, acest face lift este ZERO". Acum revenind on-topic. Personal imi place noul design al Model 3 si sunt tare curios daca o sa se reflecte in autonomia masinii precum spun ei. Ar fi fost fain sa mai lucreze si la baterie, sa mai creasca usor. Tot timpul este binevenita o baterie putin mai mare. In rest, la fel, sunt binevenite toate celelalte mici schimbari precum scaune ventilate, sistem audio imbunatatit, materiale mai bune. Minusul major, il spun si eu precum multi altii, este lipsa manetei de semnalizare. Mare minus.
    Noua Tesla Model 3 facelift: faruri noi, design mai ascuțit și autonomie de aproape 680 de kilometri
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău