• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Daca ofereau si ei un update la baterie (macar 90 Kwh utilizabili) + V2L era ideal. Tesla ramane printre cele mai eficiente masini de pe piata si un raport calitate/pret bun dar sunt in spate cu tehnologia. Nu mai vorbesc de curba de incarcare si timpii de incarcare ramasi la fel ca in 2018. Acest facelift aduce doar imbunatatiri vizuale la exterior si un interior putin mai bun, atat.
    Noua Tesla Model Y facelift: design mai ascuțit și autonomie mărită
  • @PMC hai sa iti dau cateva motive pentru care motorul electric este viitorul, motive pentru care motoarele pe combustie din pacate nu au nici o sansa in a concura: 1. Eficienta energetica Acei 3l/100km de diesel sunt un caz foarte optimist si fericit in conditii speciale, in oras masina aia consuma 6-8l/100km. 1l de diesel daca ar fi convertit 100% eficient in energie electrica ar avea cam 10 kwh. O masina de oras echivalenta electrica in medie consuma cam 15 kwh, echivalentul a 1.5 l vs 6-7, nu mai zic ca sunt masini pe benzina care usor ajung la 10 si peste consum in oras. Nu va putea concura asa ceva niciodata cu o electrica, niciodata un motor pe combustie va fi mai eficient ca motorul electric, punct. 2. Producerea energiei Energia electrica unii o pot produce acasa, petrolul nu il poti produce acasa. 3. Pretul energiei In prezent costurile de rulare ale electricelor daca sunt incarcate predominant casnic sunt mult mai mici decat orice masina pe combustie. 4. Simplitatea masinilor electrice Acestea au mult mai putine piese in rulare decat cele pe combustie, de aici si o mentenanta foarte scazuta ce poate fi facuta uneori si acasa de catre oricine. 5. Putere vs masa si dimensiuni Motoarele electrice sunt mult mai puternice si mai compacte decat cele pe combustie. Acestea sunt doar cateva dintre avantaje si doar din primele puncte poti deduce ca nu exista alt viitor decat electric. Evident ca tehnologia de stocare a energiei (bateriile) inca nu e foarte matura si mai e loc de imbunatatire insa asta e alta poveste. Insa mi se pare total gresit sa desconsideri masina si motorul electric doar pentru ca momenan tehnologia bateriilor nu este la stadiul la care noi ne dorim.
    Ford Mustang Mach-E în Cartea Recordurilor? A parcurs 916 km cu o singură încărcare
  • https://www.forbes.com/sites/energyinnovation/2024/05/19/the-vibes-lie-electric-vehicles-accelerate-toward-50-of-global-sales/ Las si eu link-ul acesta pentru cei care cred ca daca au incetinit vanzarile intr-o tara europeana, gata EV-urile vor fi masini de nisa. Apropo, China, cea mai mare piata auto mondiala, cat un continent de mare, preconizeaza ca vor ajunge la aproape 45% cota de piata anul acesta pentru vanzarea de masini full electrice.
    Tesla oferă o reducere de 6.000 de euro pentru Model Y în Germania
  • Era fain sa fie versiunea de 400 km autonomie de la 25k EUR. Dar chiar si asa, concurentul principal Peugeot e-208 este cu vreo 4-5k EUR mai scump, adica pleaca de pe la 34-35k EUR. Tot e ceva mai bine.
    Noul Renault 5 electric poate fi comandat în România: start de la 30.750 de euro
  • Deci daca vor sa faca 5 mil de motoare si 15 mil de EUR anual inseamna ca vor avea o medie de 3 EUR/motor. Ieftin rau asa, as vrea si eu cateva.
    Renault anunță înființarea oficială a companiei Horse, noua divizie de motoare termice
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău