Super, macar acum si-au dat arama pe fata si arata cat de mare e marja lor de profit la aceasta masina. Cat tupeu sa ai sa vinzi mizeria asta de masina cu 24000 EUR. Masina asta este adusa in Europa cu mai putin de 10k eur.
Sper sa aiba o concurenta din ce in ce mai acerba sa spulbere mizeriile astea de practici.
Go Citroen!
Foarte foarte interesanta masina. Cred ca merita de luat in calcul pentru cineva care cauta o electrica mai ales la cat spatiu si masina ofera in banii respectivi.
E foarte interesant cum astfel de masini electrice incep sa fie mai digerabile si mai putin scumpe. De asemenea foarte tare o sa fie si lansarea Renault 5 EV cu autonomie de vreo 400 km la sub 30k. Nu pot sa sper decat la cat mai multa competitie.
@Dutz, nu stiu ce e mai penibil, comentariul tau sau faptul ca masinile diesel fac volume mai mici decat cele electrice?
Mi se pare ireal cum poti sa comentezi asta dupa ce in articol scrie clar ca volumul inregistrarilor de masini electrice a crescut cu 53% fata de anul trecut.
Trebuie efectiv sa ai perfuzii in creier sa nu observi trendul si viitorul masinii personale. Vorbim de un segment care acum 10 ani era ca si inexistent.
@Kap, cam ce ar trebui sa intelegem din comentariul tau? Ca Romania este asa avansata incat foloseste diesel pentru trenuri, nu ca prostii aia de japoneji, nu? :))) Sunteti fenomenali ma jur.
Off-topic:
De apreciat comentariul lui Alex, nici ca putea sa zica mai bine. Viitorul este electric, insa acesta va avea un platou cat de curand (din scaderea subventiilor, a cererii, etc.). Insa ca acestea sa poata continua ritmul cresterilor ar trebui imbunatatite multe lucruri precum tehnologia bateriilor, eficienta masinilor, imbunatatiri aerodinamice plus imbunatatiri ale productiei.
@Dr. Spark, esti putin pe langa si chiar cifrele pe care le-ai aratat argumenteaza asta. In cele mai multe cazuri cand pleci la un drum cu o electrica pleci 100%, ce ai zis tu acolo cu 300km se aplica daca ai un drum mai mare de facut decat duce autonomia masinii. In rest un model 3 LR te duce minim 400 km pe autostrada. De altfel, daca chiar tii sa faci un astfel de drum fara sa incarci, mergi mai incet, gasesti solutii, insa in niciun caz nu ramai in pana. Trebuie sa fii prost sa ramai in pana. Se stie ca electricele nu sunt campioane in distanta parcursa cu un plin, insa decalajul dintre acestea si cele clasice devine din ce in ce mai mic.
Doar asa ca reminder, acum 10 ani nu puteai sa mergi cu o electrica pana la mare din Buc. Pentru ca nu erau electrice, ma rog, era lansat Model S insa era ceva exotic pentru noi si oricum nu auzise nimeni de asa ceva si mai era Leaf. Nici macar eGolf nu exista atunci. Au trecut 10 ani si acum poti sa iti cumperi un model 3 la pret de Passat. Si in 5 ani de cand exista model 3, verifica tu cam cat s-a imbunatatit aceasta in ceea ce priveste autonomia. Ba mai mult, trebuie sa apara pe sosele chiar si varianta facelift in cateva luni cu autonomie usor imbunatatia.
Si inca ceva, de fiecare data cand merg vara la noi la mare vad efectiv cozi interminabile la fiecare dintre benzinariile de pe A2, sunt multi care isi petrec minim 15-20 minute acolo. Daca in fiecare dintre acestea ar fi si statii de incarcare de mare putere, crezi ca ar fi vreo alta diferenta intre o electrica si una clasica? Ai mai avea oare nevoie de 1000 km range daca ar exista o infrastructura mult mai buna? Doar intreb.
Ultimele comentarii
213 in total