Serifule, mai taie din ele... Toyota aia de care se vorbeste de anul asta are 140 de caluti, o idee mai bine decat varianta lesinata de 122, cel putin pe hartie sta bine, 9.3 pana la suta. Cat despre consum, si aici sta mai bine, mult mai bine decat orice alt benzinar/diesel mild hibrid in oras. Dar si in afara nu consuma rau, undeva la 6-6.5 la 130km/h. Sa nu vorbim de fiabilitate.
@Seriff "consumul e mai mare decat la orice diesel de exemplu" - arata-mi tu te rog un diesel de peste 180 de cai automat care consuma mai putin de 6 intr-un oras ca Bucurestiul si eu ma duc si il mananc, efectiv o sa musc din motorul ala.
@DS "Am mai spus-o și o repet, micro-hibridele, sau pseudo hibridele astea cu rulaj pur electric de maxim 2-3 km sunt un fel de hai să hai. Mai pe românește: nu-i daraua, cât ocaua. Pe scurt, beneficii spre zero, costuri și complicații cât cuprinde."
Asa este, dar asta este valabil doar pentru producatorii fara experienta, n-as spune acelasi lucru despre Toyota.
Iau un singur exemplu, insa as putea lua orice model din gama lor. Exemplu Yaris, consum 3.5-4 in oras in conditii normale de rulare. Asta inseamna un consum de vreo 50% mai mic de benzina fata de o aspirata. Si diferenta de pret la ei dintre benzina si hybrid e undeva la 3000 eur la modelul Yaris, eu zic ca merita maxim (mai ales ca in banii astia primesti si cutie automata).
@GT iti dau exemplu de masina folosita de mine, 330e din 2021 in Bucuresti consuma cam 23-25kwh/100km (daca punem media anuala). Vara cu trafic mai lejer si cu AC pornit in oras putea sa consume si 17-18 kwh/100km dar exista si reversul medaliei, iarna lua aproape 30kwh/100km. In medie te bazai macar pe 40km cu un plin de baterie facut.
Asadar, cu bateriile marite la PHEV, nu m-ar mira sa faca in realitate vreo 60-70 km in Bucuresti, ceea ce e nemaipomenit daca stai la casa sau ai unde sa o incarci la birou.
Ultimele comentarii
221 in total