Stiu care va fi urmatoarea mea masina :). Sincer, chiar asteptam sa vad in ce versiune or sa puna acest motor pe Duster si am ramas WOW cand am vazut ca or sa aiba 130 CP si 150 CP.
Ma asteptam sa fie in varianta 115 CP sau maxim 130 CP. Cred ca in varianta 150 CP are si discuri pe spate.
Off topic: Am mers cu motorul asta pus pe un Scenic (inchiriat) de 115 CP si m-a surprins foarte placut. Consuma decent insa punctul lui forte este cuplul liniar si la turatii joase cat si rafinamentul.
Bravo Dacia!
Exteriorul arata bine, chiar foarte bine. Interiorul putea fi mai ok cred.
Ce nu imi place la exterior este tendinta lor de a uni aproape grila lor celebra (cei 2 rinichi). Si dupa cum zicea cineva mai sus, spatele parca seamana a Lexus, asta am remarcat si eu.
In interior imi place consola si tot ce tine de partea soferului insa nu imi place continuitatea spre pasagerul fata dreapta, parca e neuniform. In rest asteptam informatiile mai importante, adica despre cum se conduce si motorizari.
Am vazut ca multi spun ca pretul e mare. Intr-adevar, pretul de lista fara nici o reducere e foarte mare, insa daca iei in calcul discount-ul si rabla iesi la o reducere de 5000 EUR. Poti configura un Focus Titanium Business 1.5 150 CP AUT plus inca ceva optiuni si ajungi la 24000, daca scazi reducerea, atunci o iei cu 19000 (masina noua, automata, potenta si cu muuulte dotari). Eu zic ca nu-i rau deloc.
Deci practic un Polo "Stepway" cu 5% dimensiuni mai mari si o garda la sol ceva mai mare fara 4x4.
@AM apropo, in loc de T-Cross ati pus de 2 ori T-Roc in articol.
Ultimele comentarii
221 in total