Pai da Pana si eu ti-am dat exemplul in care golf are putere mai mare decat mazda si totusi mazda iese castigatoare. Acum nu stiu cat de corect este sa zici castigatoare ca toate chestile astea cu 0-100 si consumul sunt foarte mult de marketing sau tin mai mult ca un ghid.
Pana se vorbea de modelul de intrare in gama, fa comparatia atunci cu mazda de 2.0 fata de 1.4 tsi si vezi cum iesi, nu stiu daca ai fost sa testezi mazda 3 sau golf 7 insa eu am fost si am intrat in amandoua si am testat mazda 3 cu motorul ala de 2.0, daca iti iei a doua echipare la o mazda si cu motorul ala, golful nu o sa o echivaleze in veci, nu mai vorbesc si de garantia putin mai mare si de design.Deci despre ce vorbim aici?
Unde sunt aia de zic ca japonezii nu fac tehnologie ca nu pun turbine pe ale lor motoare? Daca nemtii si francezii incep trendul de downsizing asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa ii accepte si trebuie sa se ia dupa ei, mai exista si alte tehnologii si Mazda a aratat asta, comparati Mazda 3 cu Focus de exemplu 2.0 120 cp cu 1.0 125, Mazda cu al ei motor (dupa cum zicea lumea ca e din anii 90' la puterea furnizata) e mai rapida si consuma si mai putin, acest exemplu il puteti verifica si cu golf, megane, 308.
Degeaba te certi cu prostu', te bate cu perseverenta lui si te aduce la acelasi nivel, asa ca lasati-o balta cu Sam. Asa e Sam, corvette consuma 7, chiar 4-5 la suta daca mergi pe DN1 si nu o iei pe autostrada, corvette fuge de rupe, e mai ieftin si iti raman si bani de logan, asigurare si benzina. Asa e, listele de asteptare sunt de marketing. Defapt au facut liste de asteptare doar ca in cazul in care au si ei un client sa nu se simta ala prost ca e singurul care cumpara masina, da i8 e naspa e proasta, cum vreti voi.
"Zorzonele electrice", pai tocmai aceste zorzonele au crescut enorm siguranta pasagerilor la volan si confortul, daca tu nu vrei zorzonele poti sa mergi cu dacia 1300.
Ultimele comentarii
220 in total