• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Chris Evans este un cunoscut prezentator de radio si televiziune din Marea Britanie. A declarat recent ca nu intentioneaza sa renunte la emisiunea de la BBC Radio 2, pe care o prezinta de ani de zile. Iata cum il prezinta un fragment dintr-un articol: ''Instantly recognisable with his mass of ginger hair and bottle-top glasses, Chris Evans is probably Britain's most successful broadcaster and has an extraordinary instinct for using the intimacy of radio and TV to communicate with people.'' Multi nu suntem la curent cu activitatea lui, insa Chris Evans este cunoscut in tara lui. Imi aduc aminte cand a fost invitat in emisiune la Top Gear in urma cu ani de zile. Jeremy Clarkson a glumit atunci despre parul roscat al lui Chris Evans, care a parcurs circuitul Top Gear in masina cu pret rezonabil. In plus, Chris Evans se implica si in actiuni pentru strangerea de fonduri in scopuri caritabile. In anii trecuti s-au adunat prin intermediul emisiunilor prezentate de Evans sume importante pentru organizatia ''Children in Need''. Numele organizatiei vorbeste de la sine, iata un filmulet realizat in urma cu ceva ani, care arata cum imbina Chris Evans pasiunea pentru masini clasice cu actiunile in scop caritabil: https://www.youtube.com/watch?v=kVUxBm5PZj4
    Top Gear are un nou prezentator
  • Acest motor pare realizat special pentru a sustine nevoia de mobilitate din India, unde conteaza ca pretul anumitor automobile sa fie cat mai scazut. A se vedea si ce se intampla cu modelul Renault Kwid, tot pe piata auto din India. Nu as vrea sa fiu offtopic, insa am citit si de viitorul motor diesel tot in 2 cilindri al celor de la Renault. Se pare ca micul motor 0.7 dCi va dezvolta 68 CP si cuplu de 145 Nm, incepand cu 1.500 rpm. Nu sunt adeptul motoarelor in 2 si 3 cilindri pe automobile, insa vom vedea ce rezerva viitorul. Pe unele piete, aceste motoare mici sunt cerute si de folos, adaptate la puterea de cumparare a oamenilor din tarile respective.
    Suzuki a lansat primul motor diesel creat și dezvoltat în regim propriu
  • Francezii au luat de ceva vreme masuri impotriva poluarii, cel putin in Paris, asa cum indica si fotografia de la articol. Anul trecut am vazut multe masini electrice in Paris si multe statii de incarcare, ce afisau o lumina verde atunci cand erau disponibile si lumina albastra cand era conectat autoturism pentru incarcarea bateriei. Foarte rar am vazut locurile de langa acele statii ocupate de alte masini decat electrice. Masinile electrice respective se pot si inchiria in Paris, sunt foarte multe statii de incarcare la ora actuala, asa cum prezinta si un articol din urma cu cativa ani: ''Parisul a lansat un proiect, primul in cadrul caruia masini electrice pot fi inchiriate si folosite pe bulevardele deja impanzite de autovehicule. Se spera ca initiativa sa incurajeze si vanzarile la acest tip de vehicule. In cadrul proiectului Autolib, masinile electrice vor putea fi inchiriate cu 4 pana la 8 euro pentru 30 de minute, relateaza BBC. Autovehiculele sunt oferite de antreprenorul Vincent Bollore si sunt realizate de designerul italian de masini Pininfarina, faimos pentru ce a facut cu masinile de tip Ferrari si Maserati. Vehiculele pot circula 250 de kilometri inainte de a le fi reincarcata bateria. Pentru inceput, 66 de masini sunt disponibile pentru inchiriat, de la cele 33 de statii de reincarcare. Primarul Bertrand Delanoe intentioneaza insa sa extinda programul la 3.000 de vehicule, marind si numarul statiilor de reincarcare la 1.000, pana la sfarsitul lui 2012.'' Cat priveste poluarea produsa de masinile diesel, iata ce spune un articol recent pe care l-am citit dintr-o anumita sursa si din care inser fragmente: ''In urma unor teste realizate de centre de cercetare din UK si Germania motoarele diesel Euro 6 au demontrat ca nu sunt mai putin poluante. De vina pentru aceste rezultate este modalitatea prin care ele sunt testate si omologate conform normelor UE. Pentru a avea un motor diesel Euro 6 fiecare producator trebuie sa utilizeze tehnologia AdBlue ( o uree care se vehiculeaza ca anuleaza emisiile de NOx ale motoarelor). Conform testelor realizate pe modele precum BMW 320d, Mazda 6 sau VW Passat CC Euro 6, masinile au afisat emisii de 10 ori mai mari decat ceea ce spun producatorii. Rezultatul se datoreaza faptului ca aceste motoare sunt creditate cu emisii de NOX Euro 6 in conditii de laborator, insa daca mergem cu masina pe sosea diferenta de turatie aduce automat o crestere a emisiilor. ... Francezii sunt primii care vor sa renunte complet la masinile diesel pentru ca sunt conform unor studii cel mai mare producator de emsii NOx care sunt cauzatoare de cancer.'' Ne place sau nu, automobilele sunt raspunzatoare de a cincea parte din poluarea la nivel mondial, adica un procent semnificativ. Restul poluarii provine din industrie si in general de la mari consumatori, de exemplu un avion polueaza cat multe masini, la un singur zbor. Sper in masuri care sa fie spre binele planetei si al oamenilor, aplicate inainte de a fi prea tarziu.
    Franţa interzice diesel-ul pe lista celor mai ecologice maşini. Asociaţia Producătorilor Auto contraatacă: "O decizie fără sens"
  • Pentru ca tot este vorba de poluare si masurile ce se iau pentru combaterea acesteia, am citit recent un articol despre poluarea produsa de motoarele diesel euro 6. Franta vrea sa renunte complet la motoare diesel, dar ma bine inser fragmente din textul pe care l-am citit recent dintr-o anumita sursa si las pe fiecare sa ajunga la o concluzie: ''In urma unor teste realizate de centre de cercetare din UK si Germania motoarele diesel Euro 6 au demontrat ca nu sunt mai putin poluante. De vina pentru aceste rezultate este modalitatea prin care ele sunt testate si omologate conform normelor UE. Pentru a avea un motor diesel Euro 6 fiecare producator trebuie sa utilizeze tehnologia AdBlue ( o uree care se vehiculeaza ca anuleaza emisiile de NOx ale motoarelor). Conform testelor realizate pe modele precum BMW 320d, Mazda 6 sau VW Passat CC Euro 6, masinile au afisat emisii de 10 ori mai mari decat ceea ce spun producatorii. Rezultatul se datoreaza faptului ca aceste motoare sunt creditate cu emisii de NOX Euro 6 in conditii de laborator, insa daca mergem cu masina pe sosea diferenta de turatie aduce automat o crestere a emisiilor. ... Francezii sunt primii care vor sa renunte complet la masinile diesel pentru ca sunt conform unor studii cel mai mare producator de emsii NOx care sunt cauzatoare de cancer.'' Asta legat si de preferintele unora catre motoarele diesel... Pana cand tehnologiile electrice si hibride vor deveni mai accesibile, prefer sa evit sa cumpar masini cu motoare diesel. Exista tehnologie, citisem ca in Japonia erau testate inca de acum cativa ani masini electrice cu autonomie de 1.000 km. Reiau si acel test din Germania, cand un inventator a realizat o baterie cu ajutorul careia a condus un Audi A2 electric pe distanta de 600 kilometri, viteza medie fiind de 90 km/h, fara ca bateria sa necesite reincarcare. Din pacate, depozitul in care se afla masina a ars si de atunci nu se mai stie nimic de acest proiect. Dezvoltarea proiectului costase numai 100.000 euro si inventatorul relata in 2010 ca va relua totul pe cheltuiala proprie. Se pare ca inca nu a venit vremea sa fie adoptate aceste tehnologii pe scara larga. Mai trebuie sa se vanda combustibilii fosili, pana la ultima picatura.
    Japonia: punctele de încărcare a maşinilor electrice au depăşit ca număr benzinăriile clasice
  • Motorizarea 1.6 benzina 120 CP este folosita de ceva vreme pe modele Suzuki si s-a dovedit de incredere. Atat ADAC cat si DEKRA Germania considera acest motor printre cele mai fiabile din lume. Motorul are distributie pe lant, este modelul M16A si se gaseste pe Suzuki SX4 facelift 2010 (norma de poluare euro 5), cat si pe S-Cross si Vitara, fiind actualizat pentru norma de poluare euro 6. In configuratia de baza Vitara are destule dotari si un pret competitiv pentru clasa din care face parte.
    Vintage
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău