• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Ford Gran Torino, Maximus Ultra Charger, Plymouth Barracuda... sunt de admirat, chiar daca nu avem in tara drumuri si conditii pentru astfel de masini. Ford Gran Torino apare si in Fast & Furious 4: Piese originale, cat si in filmul Gran Torino, in care personajul principal este interpretat de Clint Eastwood. In ceea ce priveste scena in care Brian sare de pe autobuz, masina condusa de Letty are in partea din spate un cadru metalic, vizibil in filmulet la 1:24, cat si la 1:29, cand Brian se prinde de acest cadru. Nu am vazut filmul, insa cunoscand modul de desfasurare al partilor anterioare, cred ca scena a fost conceputa special asa. Adica Letty a condus special masina in drift pe marginea prapastiei, pentru ca Brian sa se poata prinde de acel cadru metalic. Ca-n filme adica, stilul celor de la Hollywood. Vor sa realizeze scene spectaculoase, in care sincronizarea actiunilor sa fie perfecta, chiar daca nu sunt posibile in realitate asa cascadorii. Apare ceva asemanator in Matrix, cand Neo aflat pe acoperisul unei cladiri inalte, tine de capatul unui cablu fixat in interiorul unui elicopter ce se prabuseste. Protagonista aflata in elicopter, respectiv Trinity, trage un foc de pistol pentru desprinderea cablului si se agata in ultima secunda de acesta, salvandu-se. Oarecum similara secventa din Matrix cu secventa saltului lui Brian. Fara suparare, insa dupa Fast & Furious 4, restul filmelor seriei au devenit cam comerciale, atat prin modul de prezentare a unora dintre masini, cat si prin efectele prelucrate pe calculator. Si in primele 4 filme ale seriei apar scene neverosimile, insa acestea parca s-au inmultit in filmele mai recente. Admir insa masinile deosebite ce apar si cred ca din anumite replici avem ce invata. Cu parere de rau pentru disparitia timpurie a lui Paul Walker. Aveti grija de voi si aveti grija cum conduceti.
    Fast and Furious 7: cât de realiste sunt cascadoriile cu maşini?
  • Aceasta masinuta a avut mereu un pret prea mare pentru ceea ce ofera. Imi plac masinile din aceasta clasa si le prefer chiar, insa pentru un Picanto cu aer conditionat, pretul de lista se situeaza pe la 10.800 euro. Un pret de plecare ridicat, comparativ cu ceilalti competitori. Vor aparea noul Opel Karl, noul Suzuki Celerio si cred ca vom vedea preturi ceva mai mici decat la Kia. De asemenea, m-am urcat atat in generatia anterioara cat si cea actuala Picanto, iar cea de-a doua mi-a dat senzatia de masina ce ofera mai putin spatiu. Cred ca plateste tribut aspectului, care este destul de reusit in opinia mea, insa nu destul de eficient in privinta spatiului interior. Probabil ca de aceea nu vedem multe modele noi Picanto pe strazi, comparativ cu cele din prima generatie, care sunt mai des intalnite. La acestea se adauga si pretul maricel al versiunilor actuale Picanto.
    Kia Picanto facelift va debuta luna viitoare
  • Am citit recent ca oamenii din conducerea marcii Volvo au decis sa nu mai participe pe viitor cu niciun model la saloanele auto. Motivul este succesul de care s-a bucurat comercializarea online a noului XC90, in numai 48 de ore s-au vandut 1927 de masini, mult mai multe decat a vandut marca Volvo la orice salon auto. De asemenea, se spunea in stire ca alt motiv este reprezentat de costurile mari pe care le implica participarea la saloanele auto, pe langa solutia mult mai convenabila de a vinde masinile online. Vom vedea pe viitor daca vor renunta sa mai participe la principalele saloane auto internationale si ce va insemna aceasta (posibila) decizie pentru cifrele de vanzari. Ma bucur ca noile modele Volvo au adus cifre foarte bune de vanzari in 2014 si apreciez liniile elegante cu care se prezinta gama lor actuala.
    Volvo termină 2014 cu rezultate record: 465.000 de maşini vândute, cu 9% mai multe decât în 2013
  • Articolul este reusit, de apreciat activitatea Volvo, care studiaza diferite tipuri de accidente si urmarile acestora. Niciun constructor nu poate sa cuprinda toate situatiile ce pot conduce la accidente, insa dintre toti, parca Volvo cauta sa raspunda la cat mai multe intrebari. Accidentele pot avea loc la viteze diferite, sub diferite unghiuri fata de cele testate de constructori si organizatiile specializate, intre masini cu mase diferite (situatie in care lonjeroanele celor doua automobile nu se mai gasesc in acelasi plan, ca sa disipeze eficient fortele de impact pentru ambele automobile, pe suprafete cat mai mari), la viteze mai mici (caz in care testul de aici capata si mai multa importanta) sau mai mari decat in acest test. Ceea ce a realizat Volvo cu acest test poate reprezenta situatii precum cele in care soferul adoarme la volan, sau are o problema de sanatate si i se face rau (situatie posibila uneori, problema de sanatate poate avea debut chiar cand omul conduce), sau rotile pierd aderenta intr-un viraj ori masina iese in sant pentru ca soferul vrea sa evite un impact frontal cu alt automobil, etc. Ar fi bine daca multi constructori ar cauta sa reproduca atat de multe situatii periculoase in cat mai multe teste, chiar daca niciun producator de automobile nu are cum sa testeze toate tipurile de accidente posibile. Ca o paranteza, se vorbea in comentariile de la primul articol de pe automarket ce prezenta acest test si de faptul ca in Suedia nu exista santuri pe marginea drumului, asa cum se intampla la noi in tara. Exista santuri pe langa drumuri si in multe alte tari, ele sunt necesare pentru ca apa sa nu ramana pe sosea si sa se scurga in lateral, de aceea in anumite zone, drumurile au chiar o usoara inclinatie spre margini, abia perceptibila sau insesizabila pentru soferi. Volvo cunoaste aceste realitati si de aceea acest test este de salutat si apreciat. Orice mica lamurire in acest sens poate duce la realizarea de masini mai sigure, pentru protectia ocupantilor acestora. Stiu ca producatorii de automobile sunt interesati in primul rand de profit, de aceea este bine cand exista activitate si pentru imbunatatirea sigurantei. In principal, fiecare sofer ar trebui sa aiba in vedere conducerea preventiva, ca sa nu se gaseasca vreodata intr-o situatie precum cea din acest test. Dar exista si situatii in care astfel de accidente se intampla, din cauzele pe care le-am descris anterior. Consider de importanta vitala ca inainte de fiecare drum, indiferent ca in oras sau in afara acestuia, orice sofer sa-si monteze centura de siguranta. Si sa verifice ca aceasta este bine aplicata si infasurata in jurul corpului, tragand usor de partea oblica a centurii, ce vine peste piept, dupa fixarea acesteia in incuietoarea specifica. In caz de impact, in acest fel centura devine mai eficienta. Centura in 3 puncte prezinta avantajul ca limiteaza deplasarile spre inainte ale ocupantilor vehiculului si poate evita astfel raniri mai grave in caz de impact. Nu avem cum sa stim exact cat se poate deplasa spre inainte corpul, in cazul accidentelor ce pot avea loc la diferite viteze de rulare, pentru ca fortele vor fi si ele diferite ca intensitate. Stiu ca exista un test (pe care nu-l mai gasesc pe internet) care prezenta ce se intampla cu soferul ce nu poarta centura de siguranta, in cazul unui impact frontal de ''numai'' 30 km/h. Fortele sunt imense chiar si la aceasta viteza, soferul se poate lovi cu gatul de volan si capul de parbriz, suferind raniri grave. La fel si ocupantii locurilor din spate, se pot accidenta serios daca nu poarta centura de siguranta, pentru acelasi tip de accident. Nu am mai gasit acel test, insa am gasit unul asemanator pe care il inser aici. Testul prezinta pericolele la care se expun cei ce nu poarta centura de siguranta. Pentru ca sa fie cat mai clar, realizatorii testului au ales acelasi tip de masina si au simulat doua accidente, unul in care manechinul poarta centura de siguranta si unul fara centura. Revin la ideea ca acest test ar trebui difuzat la ore de maxima audienta la tv, poate salva vieti. De asemenea, propun ca acest test sa apara aici pe prima pagina, afisat tocmai pentru a responsabiliza pe multi si a-i ajuta sa vada risurile mortale la care se expun, in caz ca nu poarta centura de siguranta. Acest test pe prima pagina poate ajuta mai mult decat o gramada de alte reclame. Prezentati-le si pe acelea, daca nu se poate altfel... dar gasiti loc si pentru un astfel de test, ce poate trezi constiinta celor ce se expun inutil din cauza ca nu poarta centura de siguranta. https://www.youtube.com/watch?v=d7iYZPp2zYY P.S. Oamenilor, nu va mai certati sau atacati pe aici, planeta cunoaste destule framantari ca sa mai adaugam si noi energie negativa in fiecare zi. Cautati sa va intelegeti cu vorba buna si faceti pace intre voi. Fiecare are dreptul la o opinie si nimeni nu le stie pe toate. Un dialog constructiv este dialogul civilizat, fara ranchiuna si atacuri la persoana. Aveti grija de voi si conduceti cu atentie. Sa aveti sarbatori cu pace si lumina! Numai bine !
    REPORTAJ. Veşti proaste din Suedia: nu mori decât o singură dată
  • Povestea asta pe care tot o prezinta producatorii de automobile, ca masinile electrice vor avea autonomie mai buna pe viitor, arata a strategie de piata. Tehnologie performanta exista, dar mai curand nu exista interes sa fie comercializata la scara larga. Iar inventiile bune sunt ingropate strategic, ca atat constructorii cat si cei ce castiga enorm din comercializarea combustibililor actuali, sa profite pana la ultima picatura de petrol. Este suficient sa scrieti pe google ''Audi A2 electric'' si o sa aflati povestea unei masini care a functionat cu o baterie litiu-polimer (denumita Phoenix de catre inventatorul sau german, daca nu gresesc) si a stabilit in Germania o autonomie de 600 kilometri, pentru o singura incarcare a bateriei. Viteza medie si subliniez acest cuvant, medie, a fost de 90 km/h si performanta a fost stabilita prin 2010. Bateria era mai usoara decat alte baterii folosite pe masini electrice. Spun era, pentru ca o stire ulterioara relata cum depozitul in care se gasea acel Audi A2 a ars in totalitate si evident, impreuna cu masina. Inventatorul acelei baterii cu o excelenta autonomie, care primise fonduri modeste pentru proiectul sau (parca 100.000 euro, asa imi aduc aminte), a declarat ca va reface totul pe cheltuiala proprie. Fapt care nu s-a intamplat nici pana astazi. O alta stire relata ca in Japonia, inca de acum cativa ani, erau in teste masini electrice ce atingeau autonomie chiar de 1.000 de kilometri. Se spune ca tehnologia respectiva este prea scumpa pentru ca sa fie comercializata pe scara larga. Nu renunta unii asa usor la profituri colosale, atata vreme cat pot sa sa stoarca si ultimele resurse de petrol ale planetei. Apoi va veni si timpul pentru masini electrice la preturi accesibile si cu buna autonomie. Cam asa presupun ca se fac ''calculelele''. Si multe alte lucruri de acest gen... Avem ce meritam si meritam ce avem. Se consuma fara masura, se polueaza foarte mult. Vrem consum, ni se da pe tava. Cam greu sa se schimbe ceva pe viitor in acest sens, inclusiv cu trecerea la masini electrice. Societatea a devenit dependenta de consum, depasind cu mult limitele acestuia in prezent.
    BMW dă semnalul schimbării în industrie: "Momentul trecerii la maşini electrice nu e departe"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău