• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Tot ceea ce este facut spre binele planetei si al oamenilor nu are cum sa fie incadrat in categoria opulenta, indiferent de costuri. Cum a scris si @suca, alaturarea de cuvinte este nepotrivita. Ar trebui sa apreciati astfel de initiative. Este asemanator cu ceea ce este scris in ''Romanul adolescentului miop'' cu autor binecunoscut Mircea Eliade, in care apare expresia ''revoltator de cast''. Imediat dupa acea expresie exista si intrebarea fireasca, ce anume cauta revoltator langa cast? Cam asa si cu ''Opulenta ecologica'', pe acelasi principiu al asocierii nepotrivite de cuvinte. Sufera planeta destul de pe urma actiunilor oamenilor, ca sa numiti opulenta o incercare de redresare. Acest pilon/turn este echivalent cu aer mai curat. De ceva vreme apar pe acest site fel de fel de titluri... Consider unele dintre aceste titluri mult mai nepotrivite decat titlul acestui articol. De exemplu: ''Primul comparativ cu Sfanta Treime a hipercarurilor: P1 vs LaFerrari vs 918 Spyder'' (in stiri video 12.10.2015), ''Cina cea de taina: de vorba cu seful Maserati despre SUV-ul Levante si vanatoarea de rivali germani'' (in stiri la 09.02.2016). Sfanta Treime si Cina cea de taina nu pot fi asociate cu masinile sau cu o discutie oarecare tot despre masini. Este de neinteles cum puteti sa scrieti astfel de titluri. Revenind la ce am scris la inceputul comentariului... era un scurt film pe un canal tv (Discovery parca), in urma cu ani de zile, care prezenta cativa oameni ce alergau spre un peste aflat pe plaja. Comentariul ce insotea acel scurt film sugera ca intr-o zi acel peste ar putea sa fie ultimul. Iar mesajul era ca telespectatorii sa-si acorde un minut pentru a reflecta la acest gand. Ulterior nu au mai aparut astfel de mesaje mobilizatoare. Cu atat mai mult, este de apreciat initiativa Porsche si construirea acestui turn. Imi place sa-l numesc turn (de veghe), pentru ca este ca un scut impotriva poluarii. Ce-i drept, un mic scut, aflat la inceput, dar care poate aduce si alte asemenea constructii pe viitor. Numai sa se vrea... Nici nu este asa de inalt, 25 de metri inseamna ceva mai mult decat un bloc cu 4 etaje. Acest turn acoperit de panouri solare reprezinta o picatura de viata pentru mediul din jur. As vrea sa vad cat mai multe astfel de turnuri. Vor fi de ajutor pentru planeta, care este locuinta noastra. Fie ea si locuinta temporara, nu trebuie neglijata si nici desconsiderata.
    Opulenţă ecologică: Porsche a construit un pilon de 25 de metri învelit în panouri solare pentru alimentarea sediului din Berlin
  • @Mihai, iti multumesc pentru gandurile bune. Voi aprecia mereu dialogul civilizat. Probabil unii nu au citit cu atentie articolul trecut intre ghilimele, in el se specifica despre ''partea din fata'' a modelului Golf, ce evident face parte din caroserie si in caz ca nu asigura o disipare eficienta a fortelor de impact, acestea se transmit mai intens spre habitaclu. Altii poate sunt necajiti pe ceea ce prezinta acest nou tip de test ADAC, fiind vorba de modelul sau marca lor preferata... Ca doar echipa ADAC nu a defavorizat intentionat Golf pentru a aprecia nejustificat Civic si Megane. Sa fim totusi obiectivi. Consider ca sunt pertinente concluziile noului test. Si consider ca testele ADAC ofera ceva mai multe informatii folositoare comparativ cu, de exemplu, testele Euro NCAP. Tot cei de la ADAC au realizat in urma cu ani de zile un test foarte interesant de impact frontal intre Golf 5 si Volvo XC90, respectiv Golf 5 si Kia Sorento. Recomandau la acea vreme constructorilor ce au in gama modele SUV sa realizeze masini cu parti frontale cu zone uniforme de impact, ceva mai slabe in prima portiune pentru protectia ''partenerilor'' de impact si mai rezistente in urmatoarea parte pentru protectia ocupantilor. Am reluat aceste teste, pentru a semnala ca evident fiecare automobil are parti mai slabe sau mai bune si informatii ce pot fi de folos. Important este ca mesajul a ajuns la oamenii deschisi la minte, cu ei se poate discuta si din fericire, nu au ajuns sa fie chiar pe cale de disparitie. Probabil stii cum se spune: oamenii sunt ca vinul. Cu timpul, ori devin mai buni, ori se transforma in otet. Asa ca sa aiba fiecare grija ce-si doreste. Adaug si testul ADAC de care am amintit in acest comentariu: https://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
    Japonezii sabotează modelele germane: Volkswagen Tiguan și Audi Q5 au și ele probleme cu airbagurile Takata
  • Cum spuneam, tine de proiectare dar si de calitatea materialelor folosite, care pot sa fie mai usoare dar mai rezistente. Nu dau nume, ca sa nu se interpreteze si pentru ca nu intentionez sa fac reclama pentru niciun model. Ma intereseaza insa ce realizeaza constructorii in scopul imbunatatirii sigurantei modelelor produse. Si uite asa unii nu sunt de acord si s-au pornit pe dat voturi negative. Asa cum se spune, de-aia nu mai ploua ;) Din partea mea, sa fie sanatosi :) Cat despre cum s-au comportat Civic si Megane in testul recent ADAC pe partea de rezistenta a celulei centrale ce protejeaza ocupantii, nu vad din film sa fie cu nimic mai prejos decat Golf.
    Japonezii sabotează modelele germane: Volkswagen Tiguan și Audi Q5 au și ele probleme cu airbagurile Takata
  • @Claudiu Cert este ca partea frontala a Golf-ului se comporta mai slab decat in cazul celorlalte doua masini. Si nu cred ca aceasta este ideea, ca se deformeaza acolo unde trebuie, pentru ca sa protejeze habitaclul. Se vorbeste despre masini produse in serie mare. Cum spun cei de la ADAC, este vorba de disiparea fortelor pe o suprafata frontala cat mai mare, disipare ce se produce mai bine la Civic si Megane. Chiar daca la aceste doua modele parbrizele au avut de suferit, ce inteleg din film este ca fortele de impact se transmit mult mai uniform spre habitaclu, decat in cazul Golf-ului. Am vazut si poza cu Golf dupa impact iar acea traversa fata de care spuneam si care uneste lonjeroanele s-a deformat considerabil. Aspect care nu se vede in film. Cred ca este de preferat ca acest cadru rigid format din traversa si lonjeroane sa se comporte cat mai bine la impact frontal, in sensul in care se explica in cazul modelului Honda. La Civic fortele de impact au fost directionate spre lateral, de aceea a si luat calificativ foarte bine. La Golf fortele trebuie sa fi fost foarte intense pe directie aproape centrala, adica acolo unde s-a deformat serios traversa ce uneste lonjeroanele. In acelasi timp, in cazul Golf-ului partea stanga a masinii a patruns adanc in blocul de metal deformabil, situatie ce s-ar putea intampla si in cazul impactului cu un alt automobil. Deci o distributie neuniforma a fortelor de impact, comparativ cu Civic si Megane. Asta cred ca au vrut sa sublinieze cei de la ADAC cand au acordat calificativele. Nu laud un model anume, sunt aspecte interesante si sper la randul meu ca sa se reuseasca sa se construiasca masini mai sigure si mai rezistente. Tine de proiectare, ca si in cazul testului de impact frontal dintre Fiesta si 308. Desi automobilele sunt din clase diferite, totusi Fiesta a rezistat mai bine decat 308. Se vede clar in testul realizat tot de ADAC ca desi cadrul format de traversa si lonjeroane este mai jos la Fiesta decat la 308, totusi modelul Ford reuseste sa reziste mai bine la impact decat modelul Peugeot. https://www.youtube.com/watch?v=_mViPD4OTZM
    Japonezii sabotează modelele germane: Volkswagen Tiguan și Audi Q5 au și ele probleme cu airbagurile Takata
  • Tot legat de siguranta, se pare ca actualul Golf se comporta mai slab la impact frontal decat Honda Civic sau Megane din generatia anterioara. Traversa frontala ce uneste lonjeroanele are rezistenta mai slaba in cazul lui Golf, comparativ cu celelalte doua modele enumerate. Aceasta duce la concentrarea fortelor de impact pe o suprafata mai mica in cazul lui Golf si implicit la o disipare mai slaba a acestora. Ca o paranteza, am condus recent Golf 5 si mi-a transmis ca este o masina corect realizata. Plus ca mergand si cu Golf 6, am constatat ca este peste Golf 5, progresele sunt evidente la toate capitolele. Le consider ok pe ambele, desi nu fac parte din modelele mele preferate. Revenind la actualul Golf, asta am inteles dintr-o stire citita astazi pe un site auto si un film vizualizat pe youtube, pe care le inser in cele ce urmeaza. Este vorba de un test ADAC, ce vizeaza cele trei modele amintite. ''ADAC a testat in urma cu cateva zile trei masini compacte de ultima generatie. Acesta sunt noua Honda Civic, vechea generatie Renault Megane si actualul VW Golf 2016. Scopul testului este sa arata constructorilor ca masinile lor trebuie sa faca fata si unui impact care implica un contact cu o masina in miscare care vine din contrasens. Masina celor de la Honda a reusit cea mai buna performanta, insa mult iubitul VW Golf 2016 a primit cea mai mica nota. Pur si simplu caroseria masinii construite de catre VW nu face fata unui asemenea impact, partea din fata avand putine sanse sa protejeze habitaclul. Masina francezilor de la Renault chiar daca este de generatie mai veche a primit o nota de SATISFACATOR.'' Adaug si filmul: https://www.youtube.com/watch?v=VreNR2cfwEE Consider important sa afle si altii despre aceste noi rezultate, pentru ca in fond este vorba tot despre siguranta.
    Japonezii sabotează modelele germane: Volkswagen Tiguan și Audi Q5 au și ele probleme cu airbagurile Takata
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău