• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

RedFurryTurbo

  • Membru din 29.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Fanii germani doresc sa si-l aminteasca pe Schumacher asa cum era in anii de glorie, iar 2010 si 2011 au fost departe de cum probabil isi imaginau ei ca o sa fie. In afara de Schumacher care probabil stia si el singur cum vor evolua lucrurile, cred ca fanii si cei din echipa sperau in altceva. Dar totusi pentru varsta pe care o are eu zic ca se descurca super bine. Da nu are masina, este greu sa dezvolti o masina fara teste si Brawn si cei de la Ferrari stiu exact ca ala era punctul lor forte, iar Schumacher era extraordinar cu teste nelimitate. Formula 1 s-a schimbat, iar Red Bull momentan sunt cei care s-au adaptat cel mai bine. Deh sunt si singurii care au rezultate cu adevarat. Bravo lor, si sa vedem daca nu cumva si anul viitor nu vor domina la fel de bine. Replica celor de la Ferrari lipseste iar cei de la McLaren sunt la fel de aproape pe cat sunt de departe de cei de la Red Bull. Pana la urma... buturuga mica rastoarna carul mare si nu invers.
    Fanii germani îi recomandă lui Schumacher să se retragă din F1
  • Poate isi face curaj Domenicali si demisioneaza, asa Ferrari si baietii de acolo ar avea sanse mai mari sa duca echipa unde este locul ei si nu sa lupte de pe locul 3. Oricum fara Domenicali lucrurile nu au cum sa mearga mai prost, este pus simplu imposibila aceasta varianta. Iar daca Byrne se intoarce, deja sansele alea arata mai bine!
    Presă: Ferrari vrea să-l readucă la echipă pe designerul Rory Byrne
  • Declaratii si cam asta este tot. Atata timp cand Domenicali este la Ferrari singurul lucru pe care fanii o sa-l vad o sa fie numai declaratii. Domenicali nu stie sa conduca echipa, nu stie nici o strategie nici nu cred ca stie ce inseamna cuvantul in sine oricum. Putem sa ne luam La revedere de la Ferrari ca echipa de Formula 1. In 2012, 2013 igur nu se vor bate la titlul, iar din 2014 nu va ma conta oricum pentru ca vin si altii din urma. Niste tampiti care nu s-au prins inca dupa 4 ani de esecuri constante ca Domenicali le distruge echipa, incet, incet.
    Alonso: "Aş fi pierdut locul 3 în favoarea lui Hamilton"
  • O cursa frumoasa, un singur lucru pot sa spun: Bai Vettel... cele mai sincere felicitari si bai baiete esti bun! Cele mai sincere felicitari, cele mai sincere urari de bine, bravo baiete! Bravo Alonso pentru ca conduci Fiat-ul ala Panda numit si F-150 sau asa ceva, bravo ca faci tot ce se poate pentru inginerii aia care inca nu s-au trezit la realitate. Domenicali saracul nu s-a prins ca iese SF-ul si nu s-a prins sa-l cheme pe Alonso la boxe... Bravo Schumacher, locul 5 in cursa de astazi, bravo! Ai plecat de pa 24 si nu din vina ta, totusi ai reusit locul 5, cele mai sincere felicitari, esti mai bun decat Nico cu siguranta. P.S. Sa-i trimita cineva lui Di Monte o scrisoare in care sa-i explice ca are niste inutili in echipa. Poate asa il schimba pe Domenicali si pe Massa. Astia doi sunt total inutili in echipa Ferrari de Formula 1. P.S. Cred ca aici s-a terminat campionatul eu sincer nu vad un alt castigator decat daca inventez repede teleportarea sau... o masina invizibila. :P
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Belgiei!
  • Briatore isi apara protejatul si incearca sa-l imbarbateze, un gest frumos pana la urma. Din pacate pentru Vettel si Alonso, amandoi si-au inceput cariera la echipe mai slab cotate si au trebuit sa invete, sa cistige experienta dar mai ales s-o ia de jos, comparativ cu Hamilton care si-a inceput cariera la o echipa foarte puternica. Ma refer la perioada F1 evident. In timp ce Vettel si Alonso lucrau din greu sa castige experienta concurand cu masini slabe, Hamilton se bucura de aportul unui monopost mult peste nivelul experientei lui. Iar daca vrem sa stim care sunt cei mai rapizi piloti, le dam o bicicleta. Nu cred nici ca Vettel este mai incel ca Hamilton, nici ca Vettel este mai incet ca Alonso dar nici ca Alonso este mai rapid ca Hamilton. Pur si simplu sunt rapizi, singura diferenta este data de masina. Ceea ce mi se pare corect pentru ca sunt si concureaza pe masini de Formula 1 si nu alearga in paralel, la proba maraton. Despre cum va evolua restul sezonului, eh aici este o mare necunoscuta. In Spa o sa vedem daca diferenta s-a estompat sau cei de la Red Bull au reusit sa recupereze distanta pierduta. 4 saptamani inseamna mult pentru ingineri si chiar daca fabricile sunt in pauza sunt sigur ca vor lucra de acasa foarte aprig :P
    Briatore: "Alonso este în aceeaşi clasă cu Senna, Prost şi Schumacher"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alfa Romeo Giulieta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Panda, Fiat Bravo
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari FXX Evolutione
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău