• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

RedFurryTurbo

  • Membru din 29.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Din pacate sansele de a lupta la titlul in 2012 sunt nule atata timp cand inca Domenicali este seful echipei. Ferrari la revedere, pregatiti-va pentru inca 20 de esecuri constante. Bine ca Di Monte are incredere in Domenicali, probabil este senil sau pur si simplu ii este rusine sa recunoasca adevarul.
    Alonso: "Ferrari trebuie să înceapă în forţă sezonul 2012"
  • Succesul lui Vettel are 2 explicatii gandite de mine: -prima explicatie: Masina buna + pilot bun, s-au pupat si totul merge perfect. Evident, masina a fost reusita si anul trecut si in 2009 dar in 2009 au avut acel DD mult prea tarziu pentru a mai reusit ceva. In 2010 in schimb, au avut numeroase abandonuri tehnice dar in Abu Dhabi au castiga titlul si pentru ca au mers perfect dar si pentru ca baietii de la Ferrari erau un bezna cu strategia (pentru a cata oara Domenicali care de prost????). - a doua explicatie: In 2009 Vettel + Horner + Newey au lucrat impreuna, au castigat experienta si s-au pregatit pentru 2010. Un 2010 care a aratat ca pot mai mult doar masina a fost lovita de boli si doar in ultima cursa au castigat titlul. Pilot bun + masina buna dar... slaba fizic = pachet bun dar nu foarte fiabil. Daca adunam rezultatele din 2009 cu cele din 2010, din pacate iese acest 2011: Pilot bun + masina perfecta, sanatoasa si fiabila = pachetul perfect -------------> 90% sanse pentru titlurile de anul acesta. Lasand rautatea la o parte, mai ales a celor ce au postat inaintea mea, cred ca cele 2 variante sunt cele mai fair play si plauzibile, chiar daca eu personal nu sunt nici bucuros de existenta lor si nici... prea entuziasmat :P Totusi bravo lor :P
    Mateschitz, surprins de performanţele lui Vettel din 2011
  • Irvine 1999 - Vicecampion, Barrichello 2002 si 2004... Vicecampion. Se pare ca au avut destul de mult succes. Irvine 4 ani si un titlul de vicecampion, Barrichello 5 ani si 2 titluri.
    Briatore sugerează că Vettel nu este pregătit să concureze pentru Ferrari
  • Si uita asa presa face dintr-un tantar o herghelie de armasari. Da Kubica este dorit inapoi la Renault. Evident sanatos si apt de munca. Dar presa in loc sa aiba rabdare, in cautarea senzationalului care vinde (asa cred ei evident), incepe cu aceste scenarii sci fi de prost gust. Ba Raikkonen care vine la o echipa de pluton (desi speram la anul sa fie ceva mai in fata), ba Sutil care este cam pe faras la FI (desi se descurca onorabil), ba Kubica... care este dat la Williams... bai ne lasati? Ce sa faca Renault cu Petrov? Da este bun, dar nu foarte bun, masina lor nu a evoluat deloc desi au cel mai bun motor de pe grila, pareau ca folosesc foarte bine pneurile si aveau un pachet aerodinamic revolutionar si rezultatul a fost ----> un mare fas. Mai stiu inca 2 echipe care sunt tot pe acolo una se numeste Ferrari si anul acesta a fost si un mai mare fas pentru ei, dupa care vine McLaren ai caror piloti declara ca vor sa castige ultimele 6 curse... Piloti buni se gasesc girla, tehnicieni buni nu prea se gasesc. Manageri buni se cauta si solutii inovatoare. Asta conteaza acuma in Formula 1, nu pilotii. Vettel vs Webber -----> 0 sanse pentru Webber, Alonso vs Massa -----> 0 sanse pentru Massa. Hamilton vs Button ----> scantei, desi Hamilton este ceva mai rapid ca Button doar ca... o da pe pajiste prea mult cu masina. Si mai sunt multe de zis.
    Williams, soluţia de avarie pentru Kubica?
  • In acelasi timp ma gandesc foarte serios la varianta Button pentru 2013. Sincer sunt foarte multe lucruri care il fac pe Button sa fie interesant de Ferrari pentru 2013. Alonso piloteaza curat, Button la fel. Button il poate motiva pe Alonso si invers dar fara sa fie scantei. In acelasi timp Button poate sa vina cu o noua gandire strategica pe timp de ploaie, exact acolo unde baietii de la Ferrari sunt in bezna, iarasi un lucru foarte bun. Cu Alonso si Button, Ferrari au sansa la un titlu mondial mult mai mare decat cu Alonso si Massa. Eu zic ca este o varianta care are toate sansele sa se intample. Si cred ca atat Alonso cat si Button sunt foarte interesati de reusita acestei variante.
    Presă: Ferrari vrea să-l readucă la echipă pe designerul Rory Byrne
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alfa Romeo Giulieta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Panda, Fiat Bravo
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari FXX Evolutione
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău