• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

RedFurryTurbo

  • Membru din 29.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Sincer... titlul din 2009 a fost o intamplare, ca dovada ca Brawn GP (New Mercedes GP) se zbate pe locul IV si cam atat. Button in schimb a aratat ca a invatat cat de important este sa ai ca aliat echipa, ceea ce Hamilton se pare ca inca nu intelege. Relatia lui Button cu echipa este identica cu cea pe care Vettel sau Alonso o au cu echipele pentru care concureaza si chiar daca Button si Alonso inca nu au rezultatele care s-o confirme, arata totusi ca acesti 3 piloti isi fac treaba cel mai bine. Arata si ca Formula 1 s-a schimbat de la piloti playboy la piloti tehnocrati daca vreti si primul exemplu care imi vine in minte a fost Schumacher :P
    Contractul lui Button cu McLaren expiră în 2014
  • Destul de sincer, ma bucur ca s-a prins de cum stau lucrurile, este bine pentru sezoanele viitoare. Cat despre sezon in sine... prin prisma punctelor si a sanselor la titlul, Button si Alonso cred ca-l incheie foarte prost, de Webber nu mai zic nimic. Mai sunt 2 curse in care se mai pot intampla multe, dar cred ca vor fi inca 2 victorii Red Bull si nimic altceva. Button si Alonso... buna combinatia ca piloti, sunt interesant.
    Button: "Consecvenţa, cheia succesului pentru înfrângerea Red Bull"
  • Interesanta statistica, ma asteptam cumva la aceste date, Schumacher a avut un an bun, mai bun ca anul trecut, iar cu siguranta este un lucru bun. Performanta in calificari a fost mai slaba, dar performanta din curse si punctele de la final sunt mai importanta, sper ca la anul sa vedem foarte putine greseli si foarte multe curse bune. Sau cel putin asta imi doresc eu.
    Schumacher, cel mai bun pilot la depăşiri în primul tur în 2011
  • Nu cred ca Hamilton piloteaza intr-o maniera similara cu Senna dintr-un singur motiv: Senna intra in piloti pentru ca asa vroia, si nu pentru ca greseala sau nu stia, sau nu vedea pilotii cu care intra in contact. Cand Senna era ofticat pe un pilot din diferite motive, pur si simplu ii ruina cursa, si sunt macar 5-6 incidente de acest gen. In schimb Hamilton intra in alti piloti ori pentru ca nu-i vede, ori pentru ca nu stie ca nu este singur pe grila, ori pentru ca este neatent si nu se uita in oglinzi, ori pentru ca este prea optimist in privinta depasilor si asa mai departe. Cat despre regula cu o singura schimbare de traiectorie cand te aperi de urmaritori ----> o mare prostie. Pilotii trebuie sa se apare de urmatori cu x schimbari de traiectorie, trebuie sa se apare in principal. Nu conteaza cat il tii in spate pe acel pilot, nu conteaza cat il incetinesti, important este sa-l tii in spate si sa te poti apara. Chiar asta spunea Hamilton acum 2 ani, dar anul trecut si anul acesta, nu a facut decat sa se planga de cat de greu este sa depasesti, si cat de necinstit i se pare ca este tentativa piloti de a se apara mai ales can el este mai rapid ca ei si nu-i poate depasii. Daca vedeti cumva vreo logica in ce spune... dati-i un email ceva, cred ca baiatul asta spune altceva la fiecare interviu.
    ANALIZĂ: Hamilton, pilotul-kamikaze sau garantul spectacolului?
  • Eh a gresit si era sa-l scoata din cursa si pe Alonso. Se mai intampla oricum nu a fost un accident pe care sa si-l doreasca.
    Petrov va fi penalizat cu cinci poziţii pe grilă în India
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alfa Romeo Giulieta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Panda, Fiat Bravo
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari FXX Evolutione
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău