• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • To'arăşu' Sandu, ai cumva nişte conturi de reglat cu Devorattor?...Deocamdată, te iau eu în primire. Zadarnic încerci să-l loveşti sub centură, Săndele mamă: el este posesor de SAAB, nu de BMW. BMW am avut eu, dar l-am pasat deja. N-ar fi preferabil să te auto-demaşti mătăluţă şi să ne lămureşti cine eşti de fapt?...N-am mai auzit de acest nick până acum: @Sandu. Dar @Raul ăsta de mai sus cine o fi, că nici eticheta lui nu-mi pare prea rezonantă...Hm, voi doi sunteţi nişte meşteri în deghizări...sau sunteţi una şi aceeaşi persoană, adică un meşter în vrăjeală, căci stilul te vădeşte! Lasă-te de alba-neagra cu noi, dragule, deoarece ştim pe ce carte joci...
    Atenţie la ce maşină SH cumpăraţi! Germania: 52% dintre maşinile de pe şosele au defecte
  • Mai generatie asexuata "k", tocmai ma pregateam sa citesc o carte palpitanta: George Ritzer, "Globalizarea nimicului - Cultura consumului si paradoxurile abundentei"...Da' am considerat ca mai spumos m-as delecta cu versul tau tuguiat ca un templu vespasianic, imprumutat in mod fatidic din colectia fabuloasa a lui Emil Garleanu intitulata "Din lumea celor care nu cuvanta"...Ce-ar fi sa te oftici mai degraba mataluta, in sensul ca te asigur ca exista oameni care ma vor ajuta ca, in maximum doi ani, sa-mi iau...TurboX. Just so! Cica ii incanta mutra mea serafica si ochii mei prea suavi, argumente suficiente pentru investirea sumei necesare...Iar dupa aceea sa ma cauti, ca sa ne tamponam putin (la propriu, cu masinile noastre: fiecare il va izbi pe celalalt din flancuri...cat se poate de violent, asa, ca sa ne putem acorda niste note finale si elocvente pe calitatea rezistentei...iar acela dintre noi care nu va mai apuca sa dea calificative...treaba lui, cum isi asterne, asa doarme ;))
    Atenţie la ce maşină SH cumpăraţi! Germania: 52% dintre maşinile de pe şosele au defecte
  • Cum se face ca TOATE postarile anti-Dacia devin mai purpurii decat ouale de Pasti?...Cum de mai toate articolele extra-Dacia raman de caruta, ca numar de comentarii, in comparatie cu cele despre Dacia?...Dar cum de se trezeste cate un reductionist onomatopeic sa guiteze ca "mama, ce tare e Dacia!" si sa primeasca ca cadou (scuze pentru cacofonia multipla :D), in schimbul acestei mostre fenomenale de cultura rasata, peste 100 de up-uri ?! (chiar s-a intamplat aici, pe AM, aceasta anomalie contra firii umane...). In acest ritm, vom ajunge sa ne exprimam cu râgâituri, nu cu cuvinte...OK, eu admit ca, cu cat te prezinti in ziua de astazi mai decorticalizat (a se citi: mai instinctualizat), cu atat le starnesti mai multi fiori femeilor, care se simt atrase de tine precum mustele de bip-bip-bip (ma autocenzurez), dar mi se pare a fi o stupiditate patetica sa bolborosesti o fraza de Gâgă precum "Dacia e misto!" si sa fii considerat de multime un briliant al gandirii (sau, ma rog, un vifor al genului ambiguu :)) De! Fiecare tara poseda fix conducatorii care i se cuvin si, cum conducatorii nostri de maine nu se vor putea alege decat dintre ciumegii cu creste, turul lasat al pantalonilor, tatuaje "complexe" si lexic intepenit la "c...e!" sau dintre zuzele cu piercing-uri si-n creier, pantaloni mulati, tenisi "cool" si deget intepenit pe touchscreen (de regula, barbatii concep tehnologiile, iar femeile le adora! - nu musai si "ii adora"), atunci nu ne ramane decat sa emigram in Congo...Unde se afla si parlamentarul Boldea, dar fiecare cu motivele lui :)
    Atenţie la ce maşină SH cumpăraţi! Germania: 52% dintre maşinile de pe şosele au defecte
  • Familia mea detine doua autovehicule aduse din Germania, de care am mai povestit: un VW T3 din 1987 si un Merzan E200 din 2000...Nu s-au remarcat nici un fel de defecte la ele. Merz-ul avea 315000 km reali la bord in momentul achizitiei (functionase ca taxi in Germania) si totusi ruleaza cu aceeasi eleganta de cativa ani incoace, de cand ne apartine. Microbuzului i-am pus alt motor doar fiindca doream mai multa putere, asa ca am schimbat un 1.6 TD cu un 1.9 TD si astfel am ajuns de la 70 CP la 95 CP. Intr-adevar, Mircea percuteaza suspect de protector fata de masinile noi, cu schepsis precis in directia Mioveni ;) Daca si AndreiRN l-a "mirosit", inseamna ca n-ar avea nici un sens sa nege ca nu-i asa...Iar cine il mitraliaza pe Devorattor, o face doar de dragul de a parea muscle-man...si nici n-a citit ce scriam eu ieri la rubrica Land Rover! Viitorul nu suna deloc roz, mai ales ca ne conduce un matroz (ca sa rimeze:)) Cine pomeneste aici de aroganta si megalomanie in randurile prostimii?...A,da, in acest sens, avem de-a face cu un fenomen extrem de incarnat in reflexul mioritic, dar cati "târtani" sparti in flatulente n-am vazut la volanul atator Logan-uri, de exemplu?...In fond, nici nu conteaza in ce masina te afli - veche sau noua, ieftina sau scumpa, buna sau proasta - ci cum te afisezi ca persoana in public, ca expresivitate proprie, in definitiv ca fiinta umana! Cine nu cunoaste acest truism cotidian inseamna ca este dinamitat de tembelism, fara drept de apel! Eu v-am avertizat cu ceva timp in urma ca AM s-a "imbarligat" in culise cu Renault Group...Pe principii reciproc avantajoase, evidemment. Usor-usor, si altii imi vor da dreptate...de fapt, nu mie, ci intuitiei facile pe care ti-o inspira genul de propaganda desantata care i se rezerva Daciei aici, in mod sistematic! Ca un ultim argument, taica-miu a lucrat multi ani ca mecanic auto si de la dansul stiu inca de la gradinita: "Sa nu-ti iei Dacia in toata viata ta!"...culmea, si tocmai pe Dacia se specializase. Sa nu aduc in discutie si comportarea Dulapului National la testele de siguranta (hai ca la coliziunile frontale mai treaca-mearga, patru stele ii poti acorda cu indulgenta patriotica, dar la izbiturile puternice din lateral...are Dracia ca dotare standard airbag-uri laterale?...habar n-am...si chiar daca ar avea, gatul ti-l vei rupe cu certitudine inainte de desfacerea acestora:)) PS: Automarket, eu inteleg ca nu prea iti plac mutrele saabiste, dar ma indoiesc ca eu si cu Devorattor, de pilda, te-am tratat in acelasi mod regretabil pe care ni-l propui "deontologic" de ceva vreme incoace...Stii faza cu degetul si obrazul?...
    Atenţie la ce maşină SH cumpăraţi! Germania: 52% dintre maşinile de pe şosele au defecte
  • Din pacate, ma indoiesc ca se mai poate intreprinde ceva concret pentru a salva intreaga lume auto de la pieire ideologica...Ne-am trezit pur si simplu in nucleul tulbure al unui iures bezmetic de aliante, paraaliante si tot felul de imbarligaturi care iti inlemnesc mintea in loc si care par sa se inteteasca de acum incolo, de vom ajunge intr-un tarziu la "masini unice", ca in scenariul fantastic din "Total Recall", la care forma de ansamblu, performantele tehnico-operationale si tinuta personalizata nu vor mai conta nici cat o ceapa degerata, fiind atribute definitorii si distinctive care vor pali cu totul in fata comandamentelor economice "imperative", impuse cu forcepsul (inclusiv sau mai ales prin intermediul "sticlei") de catre Laboratorul Ocult de conducere politico-religioasa si de impanzire normativo-coercitiva a mapamondului (pai de aceea se infiinteaza "clasa zero" in scoli: pentru ca oamenii sa poate fi indoctrinati, familiarizati si automatizati in acest sens inca din fragezimea copilariei, constituindu-se astfel un obiectiv politic prioritar, care, datorita varstei necoapte la care se aplica, devine realizabil in mod garantat, fara fisuri si fara abateri - a se citi diluarea sau chiar radierea spiritului critic al "cobailor"!). In particular, observ ca se incumeta insisi marii concurenti sa se "infrateasca" intre dansii in numele sacrosanct al lui Zeus Profitus, de pilda Tata cu Chery, mai nou...Astfel, proorocia domnului Marchionne tinde sa capete un contur tot mai accentuat: vom ramane pana in 2050 cu maxim 5-6 megacorporatii auto la nivel mondial, dupa ce, in prealabil, o multime de marci individuale, majoritatea traditionale, isi vor fi dat ultima suflare de duh...mecanic. Concluzia mea nu lasa loc de interpretare: tineti cu dintii, cat se mai poate, de masinile pe care le aveti acum, mai noi sau mai vechi, si pretuiti-le ca pe niste icoane sfinte, caci, pe urma, pas cu pas, inevitabil, simtul vostru estetic va fi profund jignit, chiar si in directia marcilor voastre preferate...Ca sa ne conectam la tema principala, declaratia domnului Callum reprezinta, intr-adevar, un gest de curaj "nebun" si de "derapaj" extra-profesional, vrednic de toata lauda, dar, din nefericire, asemenea "razvratiri" contra absurdului omni-oficializat vor deveni tot mai rare...Lumea auto a trait atatea decenii cu doar o mana de modele de teren si nu s-a suparat nimeni din aceasta cauza, dar, daca si Dacia s-a dedat in mod nespecific, artificial, la isteria generala off-road (SUV-uri ca SUV-uri, dar toti producatorii vor sa le conceapa astfel incat acestea sa se sparga musai in flatulente "urbane", ca de! asa suna glasul nazuros si poruncitor al clientelei majoritare, amatoare de figuri musculoase), inseamna neindoielnic ca nu se mai poate conchide decat: dupa 2012 (anul 7520 de la Geneza) potopul...
    Designerul Jaguar: "Nu vom face SUV-uri. Land Rover se pricepe mai bine la asta"
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău