• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Te rog sa nu bati atata moneda pe termenul "adaptare"...Scurt pe doi: in ziua de astazi, intunericul (Beelzebul) domina, conduce si influenteaza viata intregului pamant - asa ca la ce sa te adaptezi ?! Nici in bataturi nu ma doare de ceea ce pretinde piata globala sa-i oferi; SAAB Automobile a fost creat de la bun inceput sa satisfaca nu gusturile plebee, ci cele rafinate, musai selectate, specifice celor instinctiv opusi curentului general (prin definitie fiind foarte putini raportat la mase, sic!). Iisus Hristos nu vindea nimic, de aceea a fost dispretuit, batjocorit si batut in cuie. De oferit, fiind Dumnezeu, intotdeauna daruieste (suna mai "cool" decat "ofera"!) ceva greu de inteles la prima vedere, pentru care asteapta sa ne dam si viata...Cu extrem de putine si salutare exceptii, lumea inca de la Facere adora vazutul, limitatul, inteligibilul, rahatul brut care ii potoleste nevoile primare and nothing more...Nu-ti dai seama ca traim niste vremuri atat de odioase incat nu mai nutrim respect pentru nimic, nici macar pentru istorie? As indrazni sa afirm ca mai ales pentru! Sunt ultraconvins ca istoria, ca ansamblu multidisciplinar si semnificatie spirituala vasta, treptat va ajunge sa nu mai fie predata deloc in scoli pe motiv determinist-meliorist-utilitarist ca "nu ne ajuta sa facem banu' gramada!" (cugetare de o formidabila "valoare" reliefata eventual de rasul sardonic al lui Becali sau al lui Basescu...). Ai putea sa-ti imaginezi ca am identificat o cauza pentru care ma simt indreptatit sa-I cer socoteala Insusi Creatorului meu si al tuturora?? Da, si aceasta este: de ce mi-a dat viata in aceste timpuri nepotrivite firii mele?! Citeam deunazi intr-o carte ortodoxa ca "doar cu boli si amaraciuni se vor putea mantui oamenii de pe urma"...Aha! Inseamna automat ca toti oamenii care au trait in vechime, in frunte cu sfintii, s-au bucurat de privilegiul deosebit de a nu trebui in mod inexorabil sa treaca prin asemenea cazne ca sa ajunga la liman...Dar sa revenim la ceea ce ne doare in mod expres: nimicirea muzeului SAAB se poate asemui cu o amaraciune, si inca una de proportii colosale, tinand cont cu cata munca, intelectuala si fizica deopotriva, si cu cata pasiune onesta a rezistat acest modus vivendi (deci mai presus decat o simpla denumire!) pana acum, ca sa vina hai-hui niste venetici care sa tune si sa fulgere ca creditorii trebuie neaparat acoperiti fiindca asa porunceste legea (in nici un caz a bunului simt!) sau porcaria cu aroma stiintifica a lui Lavoisier conform careia "in natura, nimic nu se pierde, ci totul se transforma"...Dar hai sa constatam impreuna ce si in ce se transforma: un calcul elementar arata fara dubii ca, cu banii incasati pe ISTORIA SAAB, respectivii speculanti de datorii isi vor cumpara mancare, din care o buna parte se va transforma ireversibil in materie fecala (cumva echivalenta practic cu o parte din aceasta istorie?!), si isi vor implini pofte trupesti de fel si chip, printre care nu-i exclus sa-i arunce si pe dezmat cu prostituate, care, la randul lor, din respectivele sume (ras)platite, isi vor achizitiona chiloti, farduri si alte acareturi in care iarasi se va inmagazina o parte din istoria SAAB...Sublim! Exagerez? Stiu, stiu, stiu, economia de piata! Mucles si iute la talcioc, nu? Mai degraba avem de-a face cu o economie de paiata...Acum Intelegi esentialmente de ce n-as fi vrut sa ma nasc?...Daca ai sti ce tentatie sugrumanta ma chinuie zilnic si anume sa-mi bag picioarele la propriu in tot ce ma inconjoara, sa renunt la tot ce-mi apartine si sa-mi caut o bucata de pamant la periferia civilizatiei, intuind ca ma voi hrani numai cu cartofi copti sau fierti, dar nemaipasandu-mi de nimeni si de nimic in virtutea ideii certe ca nestiinta provoaca fericire...Chiar ma mir de ce n-o fac! Poate din comoditate sau poate din lasitate...
    Saab îşi vinde maşinile din propriul muzeu pentru a face rost de bani
  • Ma simt ca un cocean de porumb inalt, drept si falnic pe care il gadila la radacina o prapadita de buruiana liliputana, vesteda si duhnitoare care ma considera de mine buruiana...Situatia lui SAAB seamana cu a echipei de fotbal Poli Timisoara din 2002 incoace: entitatea juridica veche a ajuns pe un maidan din Popesti Leordeni, in timp ce o alta formatie s-a nascut ca din neant, a ocupat stadionul primeia si a ajuns sa fie declarata de Justitie ca adevarata Poli...Dar aspectul esential a fost ca purtatoarea de drept a numelui, Universitatea Politehnica din Timisoara, a fost de acord cu existenta acesteia si chiar s-a implicat s-o legalizeze. Ceva similar s-ar putea petrece si cu SAAB. Faptul ca societatea SAAB Automobile AB va fi radiata este intr-adevar dureros, dar nu sa agonizam stiind ca ORICAND se poate crea o alta sectie auto in cadrul companiei-mama SAAB AB (cu conditia obligatorie sa exista mai multa sensibilitate si receptivitate la nivelul conducerii, nu numai preocupari exclusiv lucrative!); ceea ce ma sfasie launtric este de fapt intentia abjecta a lichidatorilor de a se atinge nestingheriti de nestematele istoriei efective a numelui SAAB, caz in care revolta si implicatia companiei-mama devin imperios necesare, chiar stringente !!! Ca mostenitoare principala a glorioasei SAAB-Scania, SAAB AB ar trebui sa-si revendice numaidecat atat legalmente, cat si moralmente, bunurile si vestigiile din muzeul suratei auto, in plus, tacerea incredibila a statului suedez te lasa fara suflare...De altfel, acesta a constituit un subiect de dezbatere aprinsa si indignare justa la recenta manifestare din Bucuresti "We are many, We are SAAB", in care chiar si organizatorul Edy Hagiu a condamnat ferm, in termeni duri, indiferenta criminala a autoritatilor suedeze...Cum bine precizeaza @Scorpyon mai sus, de regula, de simboluri nationale (in extenso, unicitati de rang mondial, cum sunt masinile din muzeul SAAB!) n-ai voie sa te atingi sub nici o forma, niciodata, indiferent cine esti si ce vrei !!! Daca am fi totalmente siguri ca cei care ar cumpara respectivele exponate de epoca ar fi numai impatimiti de SAAB care ar urmari sa le adune apoi din nou sub acelasi acoperis, am sta linistiti si am avea incredere deplina in bunele intentii ale cumparatorilor, dar daca legendarele giuvaere ar ajunge pe mainile cine stie ale caror ghiolbani...refuz pur si simplu sa ma gandesc! In final, atat mai vreau sa subliniez - ceva ce am rostit de multe ori inainte: "Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat" (Petru Rares)...
    Saab îşi vinde maşinile din propriul muzeu pentru a face rost de bani
  • Am sosit acasa de la actiunea organizata in Bucuresti de Fan Club SAAB Romania. Nu-i cunosteam personal pana astazi si vreau sa subliniez ca a fost o intrunire peste asteptari...M-am angrenat in discutii cu unul si cu altul si am constatat imediat ca toata lumea din grup iubeste intr-adevar SAAB si ii cunoaste istoria pe indelete, tehnica nu prezinta secrete pentru nimeni, comunicarea este prolifica, bunul simt se inscrie in grafic, amabilitatea inseamna litera de lege si buna dispozitie reprezinta spiritul animator! Toti sunt prietenosi, fara exceptie, iar Edy Hagiu m-a intampinat foarte ospitalier, chiar daca l-am instiintat ca n-am inca SAAB...Din pacate, @Devorattor n-a reusit sa ajunga...Am numarat 41 de masini participante, piesa de rezistenta fiind un clasic si splendid 900i negru de acum 30 de ani, intretinut uimitor de bine! Ne-am perindat cu interes in jurul lui - ah, daca s-ar putea reedita acele vremuri...La ora 13:10, convoiul s-a pus in miscare, majoritatea fluturand stegulete cu motto-ul "We are many, We are SAAB", si am ajuns repede la showroom-ul de langa ING, unde gazda ne-a oferit cate ceva de-ale gurii, racoritoare si posibilitatea de a studia indeaproape noul 9-5 si 9-3 combi. Hm, nu s-au auzit multe voci in favoarea lui 9-5; sincer, mi se pare o limuzina deosebita, mai expresiva decat rivalele A6, Seria 5 si E Klasse, dar spatiul pentru pasagerii din spate a fost afectat din cauza supradimensionarii portbagajului. Dupa cum am verificat practic, eu cu corpul meu (1.90 m si 110 kg) incap confortabil la volan, dar inca unul ca mine in spatele meu n-are loc :( Aceeasi problema de spatiu am identificat-o la 9-3 combi, ciudat...Revenind la 9-5, motorul Ecotec de 2.0 turbo 220 CP pare in regula, dar totusi lent pentru 8,8 sec la "plaja". Iar pretul de vanzare de 55000 euro cu TVA te cam descurajeaza, oricare ar fi nivelul venitului tau...Nici Edy nu parea prea incantat. Dar, per ansamblu, ne-am simtit excelent! Si sigur ne vom mai simti de multe ori de azi inainte... PS: Bancul zilei la miting - Doi Saabisti stateau de vorba. Zice unul: "Am auzit ca ai intrat intr-un grup de manelisti". Celalalt raspunde: "Eu n-am vrut...nu m-au tinut franele".
    Suedia: 100 de Saab-uri noi, trimise direct la casat
  • Astept sa ma accepti pe mess. OK, vino la miting cu toata inima si fii sigur ca nu planetara masinii tale va conta acolo, ci faptul in sine de a participa :) Traseul se pare ca va avea ca punctus terminus showroom-ul SAAB de pe Splai (lNG Bank), unde Edy si prietenii lui cica ne-au rezervat niste momente dragute, dupa cum suna anuntul de pe site-ul lor. Dupa datele tale de cont, inteleg ca ai avea un 900 NG...Poate te voi ruga sa mi-l imprumuti si mie o tura, nu de alta, dar cu 900, de nici un fel, n-am avut inca ocazia sa merg, insa cu 9-3 FG da...N-ar trebui sa fie mare diferenta la condus, avand in vedere ca acesta din urma a derivat direct din ultima generatie de 900, dar ramane de vazut, nu? ;) Sper sa fii acolo! Sa fim prezenti de fapt toti cei care credem realmente in SAAB!!
    Suedia: 100 de Saab-uri noi, trimise direct la casat
  • Ca de obicei, grupul lui Edy Hagiu de pe saab-romania.com se afla pe metereze, ca si la actiunea precedenta de aceeasi amploare "Save SAAB" de acum doi ani...Eu n-am putut sa particip azi, nefiind in Capitala, dar maine voi fi neindoielnic acolo (Piata Parlamentului, ora 12,00), desi nu stiu cum ma voi alatura coloanei de mars fara un SAAB personal, insa voi vedea ce solutii vor fi. Cine nu stie de aceste detalii si vrea totusi sa fie prezent, ne vedem maine la locul stabilit. Indeed, we are many, we are SAAB :)
    Suedia: 100 de Saab-uri noi, trimise direct la casat
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău