• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Il invit si pe 93-ss-nordic sa se logheze si sa ni se alature...Apropo, mereu sunt placut surprins de o certitudine incontestabila: cum se face ca fanii SAAB nu sunt numai oameni pasionali, ci si educati, cu bun simt, cultivati, elevati, cumpatati, sugestivi si respectuosi fata de optiunile altor fani auto? Aceste caracteristici tipologice prin care se disting acestia mi se par foarte elocvente in privinta segmentului populational caruia i se adreseaza SAAB cu predilectie. Bine, nu va spun nimic nou, dar, ori de cate ori se hazardeaza cineva sa ponegreasca acest (re)nume, ar trebui sa se reveleze mai intai ca argumentele sale morale pe care isi intemeieaza gestul imprudent sunt echivalente permanent cu zero barat! Cat despre aspectele de ordin tehnic sau economic: OK, libertatea de expresie autorizeaza constitutional pe orisicine sa se pronunte orisicum are chef, dar opiniile profesionale pertinente si aureola de eruditie nu se pot inscrie decat in dreptul celor care lucreaza efectiv la SAAB sau pentru SAAB, scurt/2 !!!
    OFICIAL: Saab intră în faliment
  • N-o sa te abordez ca pe BMW sau AndreiRN, caci tu ai la baza mai multa cultura si un lexic mai scapatat decat al lor. Cand GM se vaicareste ca un SAAB RENASCUT (subliniez) i-ar periclita serios interesele economice pe esantionul en-vogue de piata numit China, colosul american se refera indubitabil la doua aspecte importante, ambele recunoscute in mod voalat: 1) admite valoarea intrinseca a marcii suedeze (baietii din Renaissance Center cu manuta lor, nefortati de nimeni, au intocmit in 2008, in plina criza a SAAB-ului, clasamentul intern al celor mai rasunatoare creatii de modele ale lor din toate timpurile, adica inca de la infiintarea corporatiei, iar pe primul loc l-au indicat pe...SAAB 92, care nici macar n-a fost produs de GM !!! - este ca si cum mi-as face eu un top personal al femeilor care mi-au placut cel mai mult dintre toate cele cu care am umblat si pe prima pozitie as aseza-o pe Gina Pistol, desi in realitate n-am avut nici o conexiune cu dansa...); 2) admite ca este principalul responsabil pentru evolutia nefasta a brandului nordic din cei 20 de ani amari de "leadership" de la Detroit (pai atunci de ce ar mai folosi termenul "renascut"?...ce sa insemne altceva? aaa, ca pe SAAB il naruise Spyker? atunci de ce i l-a mai vandut? de ireprosabil, linistit si prosper ce era pana atunci???). Cat despre marea tehnologie GM livrata lui SAAB, oare despre ce sa fie vorba in esenta? Despre motoarele de tip H engine, proprietate intelectuala a suedezilor de dinainte de 1990 si folosite pe 9-3 pana in 2002, respectiv pe 9-5 pana in 2009? Sau despre platformele (ce altceva decat schite si planuri) trasate de GM Europe si bagate pe gat si lui Opel, si lui SAAB, care sunt obligate sa le respecte in executie? Sau SAAB nu este in stare sa-si monteze subsisteme si subansambluri, realizate de firme preponderent scandinave, alea fata de care a acumulat datorii fluvii? Nu-si poate concepe de la zero un panou de comanda, respectiv un bord tipizat? Tetierele specifice lui SAAB si XWD sunt de origine GM si n-am aflat eu? Sau cumva turbosuflantele? Aaa, motoarele alea brute Ecotec, la care oricum si-a adus o contributie consistenta si care, de fapt, sunt facute in Australia? Gata, m-am prins: grila frontala, alt punct forte de identitate SAAB, este mesterita intr-o magazie laturalnica de la subsolul lui Renaissance Center, corect? Deci ceeeeeeeeee anume este pana la urma mult discutata tehnologie GM implantata in masinile lui SAAB? Ei, acestea sunt niste Opel-uri recarosate cu motoare Fiat si tabla suedeza, nu? (am auzit de atatea ori aceasta enormitate de gradinita incat o pot inregistra pe telefon si apoi s-o folosesc ca sunet de apel). Eu va propun sincer si suav voua, tuturor "realistilor" care incriminati in desert imaginare mixturi tehnico-constructive contabilizate de la alte marci si cica reunite sub sigla SAAB, sa va relaxati omeneste si sa va bucurati de clinchetul zurgalailor de Sarbatori, pe urma sunteti liberi ca pasarile cerului sa tot chiuiti brasoave pe maidanul societatii, caci oricum nu va vor lua in seama decat babele din piete zgribulite de frig si damblagite de atatea iluzii erotice cu super-bunastarea capitalista promisa in vremuri imemoriale de PDSR...
    OFICIAL: Saab intră în faliment
  • Da, mosule, exact acesta este tabloul real al faptelor, cel zugravit de tine pe scurt. Iti dau si un sfat: fa-ti cont aici, mi-esti foarte simpatic, plus ca te stiu de vreo doi ani si nu mi-ai inselat niciodata asteptarile. In privinta lui SAAB, ar fi recomandabil sa nu ne lamentam prea mult, caci intotdeauna se gaseste o solutie pentru autenticii pasionati. Rabdare si tutun (preferabil fara:)) Deja s-a constituit si consolidat un mic comitet fidel pe Automarket care lupta cu ardoare si nadejde, prin intermediul ideilor si al sentimentelor, pentru salvarea celei mai revolutionare marci auto: ztele, Cuantic, 900-S, Devorattor...mai lipseste werewolf3, dar cu siguranta urmareste si el cu sufletul la gura ultimele evolutii de la Trollhattan. Personal, imi voi intensifica eforturile de achizitie a unui SAAB propriu, iar in perspectiva tintesc sa capat o functie activa in cadrul retelei globale de distributie-service. Doar Dumnezeu cunoaste viitorul si doar El poate sa-l calibreze "pozitiv", in functie de zbaterile noastre telurice si de buna noastra credinta...
    OFICIAL: Saab intră în faliment
  • Inca nu pot sa inteleg in ce mod actionarii SAAB Automobile AB au decis declararea falimentului...Asta-i buna: esti actionar, dar nu intreprinzi nimic benefic pentru a evita colapsul financiar al firmei! Logica primara ar trebui sa precumpaneasca in mintea lor: daca vreau sa obtin profit consistent din dividende, trebuie sa investesc mai mult decat valoarea nominala a actiunilor pe care le detin la societatea respectiva, nu ca am plusat o suma acolo, contravaloarea reala a actiunilor, si gata, hodoronc-tronc, astept sa-mi ploua cu galeti de bistari in teasta la sfarsitul fiecarui an, fara sa ma implic palpabil in procesul managerial, fara sa sugerez solutii viabile in cadrul CA al companiei, fara sa am o viziune de ansamblu asupra posibilei evolutii a pietii, nimic-nimic, mie sa-mi dai banii inmultiti, ca de! Hm, as vrea sa vad si eu lista cu efectivul, numele si datele personale ale actionarilor SAAB, dar si cu precizarea surselor generale de venit ale acestora, ca sa-mi dau seama cine poarta de fapt raspunderea pentru situatia extrem de critica a gestiunii financiar-economice a companiei...Personal, ma pronunt categoric pentru desfiintarea globala a acestei forme paguboase de "investitii interactive" numita societatea pe actiuni, in care orice troglodit care a strans ceva branzeturi la portofel din alte activitati lucrative, mai mult sau mai putin oneste, sta pe urma acasa tolanit in pat, cu pulpa in sus, dar totodata primeste dreptul legal de a capata control deplin (pe care nici macar nu-l exercita el ca atare, ci prin intermediul unui salahor conformist zis manager general) asupra esantionului patrimonial al firmei care ii revine dupa nivelul "investitiei"...Eu nu ma impac deloc cu ideea fanfaronarda a "economiei de piata": mai bine lipsa sau chiar m-as intoarce la ciomag carat in spinare si la blanuri de animale salbatice, dar macar as sti ca nu m-ar teleghida nimeni din varful patului...
    OFICIAL: Saab intră în faliment
  • Nu, GM n-a stiut sa aplice o strategie de marketing, de omorat l-a omorat lumea in ansamblu si felul ei de a gandi...
    OFICIAL: Saab intră în faliment
Pagina
12345...888990...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău