• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sadox

  • Membru din 20.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Iar la Ferrari daca deja se stie cine are voie sa depaseasca pe cine si cine nu, la astialaltii nu se stie.. dar s-a aflat acuma...(de parca nu se stia). La Ferrari era clar care erau regulile... si din cate imi aduc YOO bine aminte, mereu pilotul cu sansele cele mai mari la campionat, dupa jumatatea campionatului, era pilotul nr1 (ceea ce mi se pare corect). Nu imi amintesc ca Massa sa il lase pe Alonso atata timp cat inca era prea devreme in campionat sau cand era in clasament in fata lui. Ferrari a fost, este si v-a fi cea mai titrata echipa din F1, fie ca va place sau nu, si tot o data este si cea mai unita echipa.. Atata timp cat niciodata nu o sa-i auzi sa comunice cu inginerii chiar asa pe `fata` cum o fost cursa trecuta cu rbr-urile, sa nu va mai aud. Iar Alonso o avut dreptate in legatura cu ei: ei care nicioadata nu gresesc, sunt o familie...lol, nicioata rbr-u nu o sa fie mai mult decat o simpla echipa de F1, amintita de o minciuna... frumoasa pentru fanii acesteia. Sun fan Ferrari de cand ma uit la F1, dar tot ce am scris sus este justificat, si numai cei ce nu au taria sa se impace cu gandul ca toata lumea mai greseste, nu o sa recunoasca nicioadata acest lucru.
    Alonso: "Adevărul despre unitatea Red Bull a ieşit la iveală"
  • vettel= campion de hartie. defapt nu-i nici campion
    Vettel regretă că a neglijat ordinele de echipă în drumul spre victorie
  • Se vede ce este F1 in ziua de astazi... nu mai este necesar nici un comenatriu, ca desigur toti ne-am dat seama...(multi nu recunosc). Sa nu ma aud cum striga frustratii: baaa da la Ferrari or fost `team orders`, ca asa este la toata lumea mai mult sau mai putin pe fata... Oricum de cand ma uit la F1, nu am vazut ca un pilot sa dee cartile chiar asa pe `fata` cum le-a dat vettel si rosberg... Ce mai e de zis este ca daca lui Alonso nu i se desprindea aripa fata in acele 2-3 ture nenorocite de care avea nevoie sa mai stea pe pista pana se usca, cand iesea de la boxe facea spectacol.
    Vettel a câştigat dramatic cursa de la Sepang, Alonso a abandonat!
  • Opaaa... am mai auzit pe careva de aici ca e posibil ca raikkonen sa fie dat mai in spate... s-a intamplat... la cate probleme or fost cu traficul cursa trecuta, si cat de periculos este sa pleci din mijlocul clasamentului, v-a avea ceva probleme
    Raikkonen, penalizat cu trei poziţii pe grila la Sepang
  • Maine o sa fie bine
    Ferrari: "Nu ştim cât de rapizi vom fi în regim de cursă"
Pagina
12345...141516
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău