• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Schubler

  • Membru din 27.04.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • "Alonso nu e Schumacher sa scoata echipa din balarii." - sunt perfect de acord! Nici ca puteam s-o zic mai bine!
    Alonso explica situatia motoarelor utilizate in 2010
  • Alonso e iesit din cursa pentru titlu. E imposibil sa nu aiba cel putin 5 mari premii, in varianta cea mai extrem de optimista, fara penalizare 10 pozitii. In curse iti trebuie si noroc nu doar talent. Massa din nou are noroc in comparatie cu Alonso. Clasamentul o demonstreaza. Massa mai poate utiliza 2 motoare in 2 curse cel putin plus unul in antrenamente. Imi pare rau totusi de Alonso ca va ajunge umbra lui Massa spre sfarsitul campionatului, si vina va fi a lui mai putin, raportat la gestionarea materialului tehnic. Stiu ca sperantele fanilor Ferrari la titlu, se indreapta in special spre Alonso, insa recomand cu putere canalizarea lor si catre Massa care constituie o sclipire mult mai mare de speranta comparativ cu Alonso. Una e sa-ti doresti, alta e sa fii realist!
    Alonso explica situatia motoarelor utilizate in 2010
  • Se va bate la titlu, veti vedea!
    Mercedes GP anticipeaza revenirea in forta a lui Schumacher
  • Mai sunt 17 etape iar Ferrari trebuie sa se descurce cu 4 motoare maxim 5, presupunand ca cel putin unul din cele 3 deja utilizate mai poate fi folosit pentru cel putin o cursa, insemnand de fapt un motor pentru 4 curse. Luand in calcul fiabilitatea aratata de acest clasament si penalizarea cu 10 pozitii de la unitatea numarul 9 incolo... rezulta din clasamentul asta ca Ferrari e iesita din lupta pentru titlu, in cel mai rau caz sau cu sanse puternic afectate. Refuz sa ma gandesc la asa ceva, dar sincer asta reiese din clasamentul fiabilitatii. Daca Ferrari va utiliza spre sfarsitul sezonului a 9 unitate sau chiar mult mai devreme, asta poate arata un nou dezastru pentru Scuderie dupa sezonul 2009, iar Montezemolo nu va fi deloc incantat. Numai zic de sponsori. Insa Renault e surprinzator de fiabila. Kubica a schimbat motorul abia in Malaezia... ceea ce este fenomenal avand in vedere rezultatele in curse! Iar Petrov a utilizat un motor in 3 curse. Se anunta contracandidata la titlu si lupta nu se va da clar in 4 ci in 5 pentru titlu anu asta.
    ANALIZA: Ferrari domina topul problemelor de fiabilitate
  • Dupa cum se vede la avatar... nu sunt fanul Ferrari insa nu pot sa nu-mi exprim parerea de rau ca astfel de probleme de fiabilitate ne fac un mare deserviciu noua fanilor, care in loc sa vadem dueluri pe pista vad 2-3 minute cu masini abandonand (vezi RedBull si Ferrari) cand altfel ar sta lucrurile daca lupta s-ar da pana la linia de sosire. Nu e un lucru placut sa vezi echipele adverse celor pe care ii sustii cum dispar din cursa, pentru ca oricat de fani infocati ar fi unii, nimeni nu ma poate contrazice ca e o bucurie mai mare o victorie in fata unui rival pana la linia de sosire decat o lupta in care cel pe care i-l sustii trece singur si nestingerit linia de sosire pentru ca ceilalti au abandonat. Ne asteptam la victorii care au la baza un spectacol, pentru ca eu sincer, spre deosebire de altii, nu am avut nici o bucurie vazandu-l pe Alonso abandonand. Insa, inclin sa cred ca motoarele Mercedes vor face diferenta in economia campionatului si din cauza unor probleme de genul fiabilitatii, s-ar putea ca lupta la varf sa se dea intre cel putin 2 echipe motorizate de nemti cu sanse mari sa castige campionatul. Cea de a treia eventual a patra va avea un avantaj de performanta insa multe puncte pierdute din cauza abandonurilor. Rosberg nu a a vut nici un abandon, nu a impresionat, insa e la 4 puncte de lider. Asta este argumentul meu la ce am scris mai devreme.
    VIDEO: Ferrari, ingrijorata de problemele de fiabilitate
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău