• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Schubler

  • Membru din 27.04.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Hai sa facem cerere si organizam un miting prin Bucuresti cu mesajul: Schimbati-l pe Alexandrescu! 100-150 de masini sau 2000 -3000 de insi pe ruta TVR, Dorobanti, Iancu de Hunedoara , Victoriei, Aviatorilor vreo 2 ture si apoi pit-stop pentru realimentare si schimb de pancarde in fata TVR si pornim din nou. 2 pitstop-uri obligatorii plus comentariu la Portavoce care sa-l Imite de Alexandrescu. Daca macar nu-l miscam de-acolo facem misto dar macar vom avea constiinta impacata ca am facut tot ce-am putut sa-l dam jos pe "vesnicul si indistructibilul Dan Alexandrescu". E un gand mai ieftin decat sa participam la licitatii.
    Webber: "M-am plicitisit in cursa din Bahrain"
  • Ecclestone nu-i nebun si nici dus cu pluta: Formula 1 e o afacere iar mosul este disperat ca lipsa spectacolul va afecta audientele si automat incasarile si mai ales business-ul. E obligat sa gandeasca ceva in contextul imposibilitatii efectuarii de depasiri din cauza aerodinamicii monoposturilor asupra careia oricat ai insista prin regulamente sa o simplifici pentru a avantaja depasirile, nu poti, incercarile dovedindu-se fara rezultat, tehnolgia si strategia adoptata in Formula 1 pentru aerodinamica fiind imposibil de intors cu 10 ani inapoi. Aceste monoposturi sunt studiate aerodinamic si imbunatite la acest aspect major pentru performante in tuneluri de vant, exceptie Virgin. Nu vad solutie poate doar interzicerea acestei alternative de dezvoltare, luand in calcul un aspect: CFD la Virgin nu a fost ceva intamplator in Formula 1 avand in vedere valoarea acestui sport si banii care circula in acest moment in jurul acestui sport. CFD este un test la alternativa tunelurilor de vant sustinut politic f puternic in Formula 1. Motivele mai sus.
    Ecclestone propune un singur tip de pneuri pentru cursa
  • Mi se pare incredibil ce influenta are acest pilot in randul Telespectatorilor din Germania, nefiind singurul pilot neamt din campionat! Campion de 7 ori arhicontestat pentru cariera lui si modul de a obtine victorii, necampion, un lucru e clar: e campion la audiente si daca ar rula pe ultimul loc. Intr-adevar este cel mai puternic brand din Formula 1. Asta e mai mult decat clar si nu poate fi contestat la capitolul asta de nimeni.
    Schumacher a dublat audienta F1 in Germania
  • Felicitari Castigatorilor!
    F1 Champ: Castigatorii primei etape
  • Am sa va pun unul si pentru maine pentru ca laSexta nu trasmite antrenamentele de maine dimineata pe Internet ci numai Live. http://www.elsesports.cat/f1/html/directes/ Vizionare placuta!
    Bahrain, antrenamente 2: Rosberg aduce Mercedes pe primul loc
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău