• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Eu nu am de unde sa stiu. Nu sunt moderator. Asta incercam sa-i transmit utilizatorului .
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • Toate astea sunt un cost suplimentar de bani. Nu toti isi permit costurile atator device-uri , nu eu. Nu-i nebun nimeni sa plateasca atatea abonamente doar pt a posta comentarii. Tine de logica pana la urma, doar suntem oameni maturi nu copii. O zii frumoasa !
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • @@sergiu. Si din nou imi dai dreptate . Apreciez lucrul asta ca recunosti ca compari mere cu pere :D :D :D ..... iti multumesc ....kiss ;)
    Manga
  • @Andy, Foarte simplu : ''softul mincinos'' este in continuare prezent pe masinile germane. De aceea pe hartie scrie atat . E ca la consum si emisii.
    Manga
  • @DanG Este problema ta ceea ce crezi, si nu cred ca esti cea mai pertinenta persoana pentru a concluziona ca sunt aceeasi persoana cu @QAR7. Consider ca aceasta abilitate poate fii sustinuta de domnul Mircea Mester. De astfel chiar il stimez si apreciez pe utilizatorul @QAR7, cu toate ca la primul pasaj am fost putin acid cu el cu privire la preturi . In rest este unul din utilizatorii cu ''coloana vertebrala'' care chiar stie sa aduca contra-argumente demne de un utilizator inregistrat si in acelasi timp pasionat auto. @adrian_r5- Te contrazic. Versiunea de 13.800 este pretul fara oferta si fara contravaloarea primei de casare . Cel mai probabil cu aceste doua incluse pretul ar scadea substantial la 11-12 mii euro, ceea ce este un Best Buy pt o masina care dispune cum ai zis si tu de tempomat adaptiv. Evident aceasta dotare exista si pe Mazda 2 dar la un pret mult mai mare. In rest de accord. E diferenta mare intre pretul variantei cu motor atmosferic si pretul variantei cu ''turbo'' . Eu as alege varianta aspirata , performantele fiind nesemnificative pt 20 cai in plus. Totusi dupa mai multe informatii se pare ca @S a avut dreptate de al 16 mii incepe pretul variantei turbo, iar la 18 mii se opreste . Intr-adevar un pret mare pt un Suzuki. Cu acesti bani cumperi Mazda 2 cu 1.5 115CP care la performante turuie cu 1.0 110CP cu tot cu ''turbo'' ( 8,6 sec pt Mazda 2 si 11,3sec pt Baleno turbo ) , in plus Mazda 2 vine si cu HUD, tap. piele alba, sistem MZD Connect cu grafica superioara ,si multe altele. Dar as alege Baleno versiunea 1.2 N/A 90 CP , iar la 11.000 ( cu pachetul inclus ) nu mai gasesti o masina care sa fie dotata atat de generos. -Sistem multimedia cu ecran de 4.2 inch + conectivitate smartphone + cameră de mers înapoi + Navigație - Cruise control adaptiv cu limitator de viteză -Aprinderea automată a farurilor -Aer condiţionat cu reglare automată si multe altele.
    Suzuki Baleno costă 11.000 de euro în România și țintește clienții lui Ford Fiesta și Volkswagen Polo
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău