• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @mircea. Fir intins. PS: Te asigur ca nu am nici o legatura cu @WJH_10ne, se poate observa acest lucru prin identificarea IP-ului . O zi frumoasa !
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • @adrian_r5 Dar ce zici de un VW Polo 1.0 MPI 60CP de 12.533 euro + dotarile optionale pe care Baleno le are standard ajunge la pret de 14.308 euro ? LOLL intr-adevar . Cu asa motor nu cred ca ai sanse cu caruta la deal . Imi amintesc de o fosta aventura mai veche pe munte . Se intampla acum 3 ani, cand tocmai un prieten isi cumparase noua Octavia 3 cu motorul 1.2 TSI 105CP . La depasiri camioane, carute, masinuta aceea iti dadea senzatia ca va scuipa pistoanele prin toba . Atat de puturoasa era. Motorul acela era la limita cu masa masinii .
    Suzuki Baleno costă 11.000 de euro în România și țintește clienții lui Ford Fiesta și Volkswagen Polo
  • @S 16.000 este pretul versiunii de varf, care in urma unei reduceri de lansare si contravaloarea primei de casare de 1.400 euro , cu singuranta pretul va ajunge la 13 mii. Acelasi lucru se va intampla si cu pretul versiunii de intrare. 11 mii - 1.400 contravaloarea primei de casare - reducerea comerciala. Probabil pretul va ajunge la sub 9 mii .
    Suzuki Baleno costă 11.000 de euro în România și țintește clienții lui Ford Fiesta și Volkswagen Polo
  • @WJH_10ne .multumesc pt gandurile bune ! As mai avea de precizat ceva: comparatia Ford KA+ vs Dacia Sandero, e o comparatie specific mere vs pere. Un model creat special pentru segmentul mini, este programat de catre constructor pt dominarea segmentului mini. Acum ca Sandero low-cost de segment subcompact este comparabil cu dotarile, siguranta si abordarea tehnica unui model de clasa mini de la marci de volum, in acest caz rolul primordial in joaca politica Dacia, aceea de a oferii modele inferioare clasei B de volum din care face parte : Polo, Fiesta, Fabia, pentru a semnala ambitia din zona low-cost, dar care ca perceptie il face comparabil cu modele de clasa mini de la marci de volum . Atentie, doar PERCEPTIA , dar asta nu inseamna ca-l si INCADREAZA acolo. Cand zic perceptie ma refer la materiale inferioare zonei B de volum, materiale care le regasim si la zona B low-cost.
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • Ceea ce mi-ai dat nu constituie un contra argument. Din nou compari mere cu pere. Sti este craetia unei marci de volum, iar RS3 este creatia unei marci premium. Subaru Impreza WRX STI Performance 320 CP 0-100 in 5,0sec cu 4x4 Golf R 300CP 0-100 in 5,1 sec raportat la o greutate mai mica. 30km conteaza mult in industria auto. Există masă DIN (sau unladen) sau care se referă la masa măsurată cu un şofer de 68kg, bagaje de 7kg şi 90% combustibil gol. Apoi exista masa la gol (sau curb weight). ! Nu se stie exact cu ce masa -s a efectuat acceleratia la cele doua.
    Manga
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău