@adrian_r5
Dar ce zici de un VW Polo 1.0 MPI 60CP de 12.533 euro + dotarile optionale pe care Baleno le are standard ajunge la pret de 14.308 euro ? LOLL intr-adevar . Cu asa motor nu cred ca ai sanse cu caruta la deal . Imi amintesc de o fosta aventura mai veche pe munte . Se intampla acum 3 ani, cand tocmai un prieten isi cumparase noua Octavia 3 cu motorul 1.2 TSI 105CP . La depasiri camioane, carute, masinuta aceea iti dadea senzatia ca va scuipa pistoanele prin toba . Atat de puturoasa era. Motorul acela era la limita cu masa masinii .
@S
16.000 este pretul versiunii de varf, care in urma unei reduceri de lansare si contravaloarea primei de casare de 1.400 euro , cu singuranta pretul va ajunge la 13 mii. Acelasi lucru se va intampla si cu pretul versiunii de intrare. 11 mii - 1.400 contravaloarea primei de casare - reducerea comerciala. Probabil pretul va ajunge la sub 9 mii .
@WJH_10ne .multumesc pt gandurile bune !
As mai avea de precizat ceva: comparatia Ford KA+ vs Dacia Sandero, e o comparatie specific mere vs pere. Un model creat special pentru segmentul mini, este programat de catre constructor pt dominarea segmentului mini. Acum ca Sandero low-cost de segment subcompact este comparabil cu dotarile, siguranta si abordarea tehnica unui model de clasa mini de la marci de volum, in acest caz rolul primordial in joaca politica Dacia, aceea de a oferii modele inferioare clasei B de volum din care face parte : Polo, Fiesta, Fabia, pentru a semnala ambitia din zona low-cost, dar care ca perceptie il face comparabil cu modele de clasa mini de la marci de volum . Atentie, doar PERCEPTIA , dar asta nu inseamna ca-l si INCADREAZA acolo. Cand zic perceptie ma refer la materiale inferioare zonei B de volum, materiale care le regasim si la zona B low-cost.
Ceea ce mi-ai dat nu constituie un contra argument. Din nou compari mere cu pere. Sti este craetia unei marci de volum, iar RS3 este creatia unei marci premium.
Subaru Impreza WRX STI Performance 320 CP 0-100 in 5,0sec cu 4x4
Golf R 300CP 0-100 in 5,1 sec raportat la o greutate mai mica.
30km conteaza mult in industria auto. Există masă DIN (sau unladen) sau care se referă la masa măsurată cu un şofer de 68kg, bagaje de 7kg şi 90% combustibil gol. Apoi exista masa la gol (sau curb weight). ! Nu se stie exact cu ce masa -s a efectuat acceleratia la cele doua.
Ultimele comentarii
208 in total