Pana una alta ai decis sa-mi dai dreptate si sa afirmi ca Ford Ka+ este in segmentul mini asa cum apare si pe site-ul Automarket, respectiv cum am afirmat si eu ulterior, adica cum era si corect. Ce inseamna pentru a lua ''felia'' lui Sandero ? Sandero ofera o abordare low-cost, iar Ka+ ofera gena unei marci de volum superioare calitativ zonei low-cost. E ca si cum ai spune ca noul E class este un ''full-size'' de zona inferioara ca doar dotarile, abordarea si respectiv pozitionarea il recomanda ca un model construit pt a fura felia unui Seria 7 sau A8. Ma bucur totusi ca am lamurit. Succes mai departe in activitate ;)
Salut mircea ! Particula ''+'' sugereaza faptul ca masina asta vine cu o caroserie in 5 usi , in loc de 3 usi precum un Ka obisnuit. De astfel exista si o versiune sedan mini, care nu are nici o legatura cu un Kia Rio sedan ca proportii sau dimensiuni. Ford Ka+ ofera aceleasi dimensiuni precum Kia Picanto de clasa mini . O zi buna !
Total de acord aici.... ai un +1 de la mine. VW Group a avut in spate numai marketing, nume si relatii contractuale cu marile companii de soft care aveau ca sop manipularea motoarelor din 99 pana in 2015 cand au fost prinsi cu mata-n sac. E drept ca Suzuki nu are o asemenea ''exsperienta'' ca VW Group si nici nu doresc sa aiba.
PS: Tu ai spus ca pretul lui Baleno este mare in comparatie cu concurenta, fara sa arunci privirea mai atenta spre nivelul de pret al lui VW Polo destul de impins la limita nesimtirii : 12.500 pe o masina cu motor de scooter , este ceva mai mult decat lipsa de bun simt, ba mai mult nesimtire crasa.
@QAR7
Pretul nu este unul tocmai mic ? Dar ti se pare mic sa dai 12.533 € pe un Polo de 60 cai de 1.0 L care ofera optional dotari pe care Baleno le ofera standard la 11.000 si are si 90 cai si cel mai mare portbagaj din segment?
Ultimele comentarii
208 in total