• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Pana una alta ai decis sa-mi dai dreptate si sa afirmi ca Ford Ka+ este in segmentul mini asa cum apare si pe site-ul Automarket, respectiv cum am afirmat si eu ulterior, adica cum era si corect. Ce inseamna pentru a lua ''felia'' lui Sandero ? Sandero ofera o abordare low-cost, iar Ka+ ofera gena unei marci de volum superioare calitativ zonei low-cost. E ca si cum ai spune ca noul E class este un ''full-size'' de zona inferioara ca doar dotarile, abordarea si respectiv pozitionarea il recomanda ca un model construit pt a fura felia unui Seria 7 sau A8. Ma bucur totusi ca am lamurit. Succes mai departe in activitate ;)
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • @mircea PS; In plus de asta chiar la voi pe website Ka+ este pozitionat la categoria mini. http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • Salut mircea ! Particula ''+'' sugereaza faptul ca masina asta vine cu o caroserie in 5 usi , in loc de 3 usi precum un Ka obisnuit. De astfel exista si o versiune sedan mini, care nu are nici o legatura cu un Kia Rio sedan ca proportii sau dimensiuni. Ford Ka+ ofera aceleasi dimensiuni precum Kia Picanto de clasa mini . O zi buna !
    Ford vrea o felie din clienții Dacia: noul Ka+ vine tocmai din India să se bată cu Dacia Sandero
  • Total de acord aici.... ai un +1 de la mine. VW Group a avut in spate numai marketing, nume si relatii contractuale cu marile companii de soft care aveau ca sop manipularea motoarelor din 99 pana in 2015 cand au fost prinsi cu mata-n sac. E drept ca Suzuki nu are o asemenea ''exsperienta'' ca VW Group si nici nu doresc sa aiba. PS: Tu ai spus ca pretul lui Baleno este mare in comparatie cu concurenta, fara sa arunci privirea mai atenta spre nivelul de pret al lui VW Polo destul de impins la limita nesimtirii : 12.500 pe o masina cu motor de scooter , este ceva mai mult decat lipsa de bun simt, ba mai mult nesimtire crasa.
    Suzuki Baleno costă 11.000 de euro în România și țintește clienții lui Ford Fiesta și Volkswagen Polo
  • @QAR7 Pretul nu este unul tocmai mic ? Dar ti se pare mic sa dai 12.533 € pe un Polo de 60 cai de 1.0 L care ofera optional dotari pe care Baleno le ofera standard la 11.000 si are si 90 cai si cel mai mare portbagaj din segment?
    Suzuki Baleno costă 11.000 de euro în România și țintește clienții lui Ford Fiesta și Volkswagen Polo
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău