@Andy- 13 ani, ca 13 ani .Nu-i nimic ''enorm'' ca roman sa detii un Logan cumparat de nou in 2004, care acum are aproape 13 ani ( 12 ani +cateva luni ) si e intretinuta cum trebuie, Loganul nu-i neaparat o masina veche . Punctul forte sunt cocalarii care se dau cu coji de masini ''premium'' din Jermănica si care abea isi mai vara ''hoitul'' de gabarit pe sosele. Astea sunt adevarate PERICOLE pe sosele + pustiuletii care se cred piloti F1 in ele ...vrumm...vrummm..vrummmm ....tehnica Jermană nene..... Cum zicea Mircea Badea : ''Prieteni voi stiti ce inseamna sa stai pe DN1 in coloana in spatele unui cazan german ?''
@Tembelus Rex, total de acord. Eu sunt de parere ca daca am scapa de pocnitorile nemtesti SE HAS care abea de isi mai cara pistoanele si cei 90 de martoage obosite pe sosea cu piese la mana a paispea, atunci accidentele rutiere poate poate ar mai scadea . Dar cand la Romanica ''bosii'' se excrementeaza in continuare la cacastoarea fara hazna din fundul curtii, si cum printre mijloacele locomotore de pe drumuri gasesti carute ( mai rau -nesemnalizate noaptea care circula pe sosele ) se pot produce usor accidente. Ca sa nu fiu ''sadic'' cu ''cunoscatorii'' de masini germane trebuie sa recunosc ca si soselele distruse sau autostrazile care nu exista sunt un principal factor de pericol.
Pana una alta, am mai ''gustat'' din ''minunatiile'' patriei. Foarte ''civilizat'' soferul de masina ''germana'' ...ca deobicei nici o asemanare .
http://www.trafictube.ro/putea-termina-urat/
Fenomenala masina la pretul ei . Am avut ocazia sa conduc model asemanator. Plasticele de la interior sunt mult mai rezistente decat intr-un VW Golf sau Passat ( niste masini depasite cu norma Euro 3 ) .
Mi se pare mie sau masina asta arata de-a dreptul infiorator de grotesc ? Partea din fata pare precum o locomotiva cu acea grila larga, numai buna de pus micii la calit in timp ce motorul e cald. Sau carnatii VW la pachet cu achizitia. La interior e discutabil, dar foarte mult plastic, mai mult plastic decat intr-un Brilliance BS6-ST. Motorizarile ca deobicei depasite de tehnologie cu norma Euro 3 REALA iar pe stand Euro 6 cand ''softul magic'' modifica parametrii Ecu.
Ultimele comentarii
208 in total