• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @Andy- 13 ani, ca 13 ani .Nu-i nimic ''enorm'' ca roman sa detii un Logan cumparat de nou in 2004, care acum are aproape 13 ani ( 12 ani +cateva luni ) si e intretinuta cum trebuie, Loganul nu-i neaparat o masina veche . Punctul forte sunt cocalarii care se dau cu coji de masini ''premium'' din Jermănica si care abea isi mai vara ''hoitul'' de gabarit pe sosele. Astea sunt adevarate PERICOLE pe sosele + pustiuletii care se cred piloti F1 in ele ...vrumm...vrummm..vrummmm ....tehnica Jermană nene..... Cum zicea Mircea Badea : ''Prieteni voi stiti ce inseamna sa stai pe DN1 in coloana in spatele unui cazan german ?''
    Stăm din ce în ce mai prost: numărul accidentelor grave a crescut cu peste 12% în 2015, la aproape 30.000
  • @Tembelus Rex, total de acord. Eu sunt de parere ca daca am scapa de pocnitorile nemtesti SE HAS care abea de isi mai cara pistoanele si cei 90 de martoage obosite pe sosea cu piese la mana a paispea, atunci accidentele rutiere poate poate ar mai scadea . Dar cand la Romanica ''bosii'' se excrementeaza in continuare la cacastoarea fara hazna din fundul curtii, si cum printre mijloacele locomotore de pe drumuri gasesti carute ( mai rau -nesemnalizate noaptea care circula pe sosele ) se pot produce usor accidente. Ca sa nu fiu ''sadic'' cu ''cunoscatorii'' de masini germane trebuie sa recunosc ca si soselele distruse sau autostrazile care nu exista sunt un principal factor de pericol.
    Stăm din ce în ce mai prost: numărul accidentelor grave a crescut cu peste 12% în 2015, la aproape 30.000
  • Pana una alta, am mai ''gustat'' din ''minunatiile'' patriei. Foarte ''civilizat'' soferul de masina ''germana'' ...ca deobicei nici o asemanare . http://www.trafictube.ro/putea-termina-urat/
    O altă față: Audi A5 și S5 primesc o nouă generație și un update tehnologic consistent
  • Fenomenala masina la pretul ei . Am avut ocazia sa conduc model asemanator. Plasticele de la interior sunt mult mai rezistente decat intr-un VW Golf sau Passat ( niste masini depasite cu norma Euro 3 ) .
    În spirit și-n simțiri
  • Mi se pare mie sau masina asta arata de-a dreptul infiorator de grotesc ? Partea din fata pare precum o locomotiva cu acea grila larga, numai buna de pus micii la calit in timp ce motorul e cald. Sau carnatii VW la pachet cu achizitia. La interior e discutabil, dar foarte mult plastic, mai mult plastic decat intr-un Brilliance BS6-ST. Motorizarile ca deobicei depasite de tehnologie cu norma Euro 3 REALA iar pe stand Euro 6 cand ''softul magic'' modifica parametrii Ecu.
    O altă față: Audi A5 și S5 primesc o nouă generație și un update tehnologic consistent
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău