VW mai bine si-ar rezolva probblemele actuale decat sa dezvlte ceva sters si anost ca pana acum. Serios ? Un Polo inaltat in segmentul dominat de Juke , CX-3 si VITARA ? Doar atat poate VW ? Sa mai inalte putin un Polo standard si sa-l arunce in lupta directa cu granzii segmentului ? Ma asteptam sa vina cu ceva original in segmentul asta , nu doar cu un model care serveste doua segmente diferite : subcompact si SUV subcompact.
@@SS,
Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar are indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nici o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .
@@SS,
Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar ai indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nii o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .
@SS
McLaren scoate 675CP din 3.8L raportat la 8 CILINDRII in V. GT-R Nismo nu are concurenta, el ofera 600CP din 3.8L si 6 CILINDRII in V . Mai bag-o fisa.
600 cp din doar 3.8 L si un V6 ? Interesant ! 0-100 in 2.4sec si mai interesant. Bugatti Chiron ce timp avea ? 2.5 ? Cu 4 turbine si 10 cilindrii in plus ? Si 900CP in plus ? Pai care-i ''know how-ul'' ?
Ultimele comentarii
208 in total