• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • VW mai bine si-ar rezolva probblemele actuale decat sa dezvlte ceva sters si anost ca pana acum. Serios ? Un Polo inaltat in segmentul dominat de Juke , CX-3 si VITARA ? Doar atat poate VW ? Sa mai inalte putin un Polo standard si sa-l arunce in lupta directa cu granzii segmentului ? Ma asteptam sa vina cu ceva original in segmentul asta , nu doar cu un model care serveste doua segmente diferite : subcompact si SUV subcompact.
    Noul Volkswagen Polo se va lansa în 2017 și va încerca să oprească dominația lui Nissan Juke cu un crossover de segment mic
  • @@SS, Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar are indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nici o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .
    Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele
  • @@SS, Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar ai indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nii o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .
    Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele
  • @SS McLaren scoate 675CP din 3.8L raportat la 8 CILINDRII in V. GT-R Nismo nu are concurenta, el ofera 600CP din 3.8L si 6 CILINDRII in V . Mai bag-o fisa.
    Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele
  • 600 cp din doar 3.8 L si un V6 ? Interesant ! 0-100 in 2.4sec si mai interesant. Bugatti Chiron ce timp avea ? 2.5 ? Cu 4 turbine si 10 cilindrii in plus ? Si 900CP in plus ? Pai care-i ''know how-ul'' ?
    Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău