@@sergiu.anrei
Sunt total de acord cu tine. Dar putini sunt cei cu ''coloana'' care vad aceste minciuni si inteleg bine sensul manipularii pe care finantistii nemti il constituie prin intermediul afacerii auto. Pana la urma industria auto este o AFACERE ca oricare alta sursa producatoare de profit. Doar ca fata de un patron imobiliar, aici se invart miliarde de euro, si asta fiindca MARKETINGUL este la putere fata de o afacere imobiliara unde construiesti blocuri si vinzi apartamente cu scop de profit. Intr-o alta ordine de idei, in aceasta AFACERE ( auto) CRIZA este inexistenta sau infima . DC ? Se poate trai fara probleme nu doar din vanzarea de automobile dar si din piese/consumabile. Problema manipularii germane este ca pe langa profitul obtinut din vanzarea masinilor non-dezvoltate tehnologic ( doar reesapate de ochii lumii prin diverse stratageme ), programeaza in asa fel incat partea tehnica sa cedeze la un numar de km sau la o anumita varsta inainte de termenul ''normal'' pt a mai stoarce POATE POATE de la clientii care cred cu toata inversunarea in CALITATEA germana. Asta-i adevarul. Sa rezolvi abea 50.000 de masini la un numar total de zeci de milioane ( punand in ecuatie si cele de dupa 99' ) este dezamagitor pt un constructor a carui ''reputatie'' era prea-slavita de cei cu ochelari de cal.
@lorinczi.thomas
Am condus Zafira pre-face cu motorisca de 1.4 turbo 120 CP. O masina formidabila de famile, cu calitate interioara decenta, dar cand sa urca o bordura a trebuit sa turez motorul asta constipat pana la 4.500rpm ca sa urce .
Deja devine amuzanta faza cu RECALL-ul VW . Tin atat de tare cu dintii incat le este peste ''inteligenta'' lor sa readuca masinile la normal. Toyota a facut RECALL fara probleme la milioane de masini gratie respectului care il au fata de clienti , iar astia nici frica amenzilor nu-i mai indruma spre drumul cel bun. In mentalitatea VW Group mai bn prefera sa dea faliment decat sa investeasca toata averea castigata dupa urma vanzarilor in RECALL. De la DieselGate sunt deja aproape 10 luni. Peste 3 luni jumate se face un an, iar VW nu a remediat nici acum problema. Doar 50.000 de masini in aproape 10 luni ? Astia sunt intregi la mansarda ? S-a dus de rapa seriozitatea germana. Vorba celui de sus, si la carnati manipuleaza astia. Sunt in stare sa scumbe eticheta termenului de valabilitate si sa puna altul cu pretextul ca produsul este proaspat. Lucrul acesta s-a intamplat la divizia de automobile .Motoarele lor erau expirate cu norma Euro 3, iar cu un ''soft magic'' au facut masina Euro 6, si TADAAAAM AVEM UN ''PRODUS'' ACTUALIZAT ''PROASPAT'' dar si cu consum de ''un litru'' la suta.
Voi chiar vorbiti serios .... 120.892 €? Pe un motor diesel cu patima trecerii timpului ? Mai presus de asta motoarele diesel sunt deja interzise in metropolele marilor tari Europene. Designul masinii nu-ti starneste absolut nici o emotie. Calitatea interioara de fabrica este destul de slaba . Multi proprietari din alte tari de diferite origini : arabi, rusi, chinezi , modifica interioarele in ateliere specializate, deoarece cele din fabrica sunt de calitate inferioara. Din constatarile lor mocheta este prinsa superficial de podea. Pielea de pe scaune este una artificiala ( cu toate ca la pretul cerut de BMW- aprox 3 mii euro, ar fi fost de bun simt o piele naturala ) care isi lasa urme de uzura la primii 1.000 km rulati. De asemenea lemnul este dintr-un ''film'' nereusit : in primul rand este doar un plastic care-l imita ( la pretul cerut, era de bun simt sa ofere un lemn autentic precum in Lexus sau Rolls, sau Jaguar , pana si Mazda cx-9 ofera lemn autentic de trandafir ) , in al doilea rand la terminatii se observa relieful taiat nereusit gratie taierii conventionale ( fara aparatura laser ) . Multe de spus......
Ultimele comentarii
208 in total