• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Mazda 3 sedan este o bijuterie in clasa sa care imbina perfect calitatea aproape premium cu nivelul HI-TECH . Poate servii doua lucruri : o familie sau businessul de zi cu zi. La fel de mult imi place SUV-ul coupe CX-4 si consider ca linia design-ului este unicata si foarte bine definita. Mi-e tare greu sa pronunt in pareri, dar are elemente care te fac "sa simti" acel ''suflet al miscarii'' KODO, in timp ce la alte masini te lasa pur si simplu rece. Ca sa nu mai lungesc, sunt lucruri care le simiti amplificate la o scara de 5 ori mai ridicata cand privesti detaliile picante ale unui Lexus, Infiniti, Honda NSX,etc Ar face o mare greseala sa nu-l aduca si in Europa, ar fi o alternativa pe care pana si eu un consumator obsedat de clasica uniforma ''business'' m-as orienta catre un asemenea model SUV compact Coupe. Pretul nu cred ca ar fi mai mare decat actualul CX-5 , un CX-5 porneste de la 21.790 euro cu 2.0 165CP . As opta pt CX-4 varianta de baza care la Mazda oricum vine echipata foarte modest, din acest punct de vedere masinile lor sunt net superioare concurentei (cu expeptii : Nissan, Honda, Toyota, Subaru, Hyundai ).
    Sprbătoare cu gust de sake: Mazda3 a ajuns la 5 milioane de unități produse în 13 ani
  • Daca cu varianta pre-face ma impacasem catusi de putin cu designul fad, acum arata golanesc de urat. Sincer nu as da banii pe asa ceva.
    Cură de înfrumusețare pentru "ciudatul" gamei: BMW Seria 3 GT primește o nouă față
  • @zarnesteanu alias @SS , foarte conventional. ID-ul @SS a fost blocat iar acum intri cu contul ? :))) @Guy, Excat. GT-R ''crapa'' dupa MAI MULTE launch-uri. Din nefericire nu se intampla asa si cu super-sportivele wannabe germane care crapa de la primul nu de la mai multe :))))))
    Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele
  • @hans......Mai orbil este urmatorul lucru . Toyota la 10 milioane de masini vandute anual castiga zeci sau chiar sute de miliarde de euro . Vom pune un pret oarecare > 20.000 de euro masina x 10 mil bucati anual ( evident sunt modele care pot costa si 100.000 , dar si modele sub 20.000 ) iese 200.000.000.000 euro an. Probabil sunt mai multi bani luand in calcul modele mai scumpe , dar sa zice ca amestecat cu modele sub 15 mii si modele de peste 20 mii se umple golurile si vine suma fixa ( prin absurd ) 200 miliarde euro. Din acesti bani sa spunem ca jumatate sunt investitiile Toyota , iar 50 miliarde sunt cheltuielile lor ( intretinere angajati, fabrici, etc ), le mai raman si lor 50 miliarde euro profitul. Marea problema este ca VAG a cam facut-o de oaie iar cum banii din profit scad nu stiu cu ce ar mai platii amenzile care valoreaza si ele destul de mult. UPSS......Orice dar samsar de masini sa nu fii :)))))
    Grăbeşte-te încet: Volkswagen a remediat emisiile pentru numai 50.000 de maşini dintre cele 8.5 milioane de unităţi afectate
  • Mare minune sa nu ajunga Hyundai-Kia pe locul 2 la vanzari......iar VW pe 6 -7 :)))))))....... Unde sunteti voinicilor ? :)))))
    Inginerie financiară post-Dieselgate: profitul Volkswagen a scăzut cu 86% în primele 3 luni ale anului, dar celelalte branduri cresc
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău