Mazda 3 sedan este o bijuterie in clasa sa care imbina perfect calitatea aproape premium cu nivelul HI-TECH . Poate servii doua lucruri : o familie sau businessul de zi cu zi. La fel de mult imi place SUV-ul coupe CX-4 si consider ca linia design-ului este unicata si foarte bine definita. Mi-e tare greu sa pronunt in pareri, dar are elemente care te fac "sa simti" acel ''suflet al miscarii'' KODO, in timp ce la alte masini te lasa pur si simplu rece. Ca sa nu mai lungesc, sunt lucruri care le simiti amplificate la o scara de 5 ori mai ridicata cand privesti detaliile picante ale unui Lexus, Infiniti, Honda NSX,etc Ar face o mare greseala sa nu-l aduca si in Europa, ar fi o alternativa pe care pana si eu un consumator obsedat de clasica uniforma ''business'' m-as orienta catre un asemenea model SUV compact Coupe. Pretul nu cred ca ar fi mai mare decat actualul CX-5 , un CX-5 porneste de la 21.790 euro cu 2.0 165CP . As opta pt CX-4 varianta de baza care la Mazda oricum vine echipata foarte modest, din acest punct de vedere masinile lor sunt net superioare concurentei (cu expeptii : Nissan, Honda, Toyota, Subaru, Hyundai ).
@zarnesteanu alias @SS , foarte conventional. ID-ul @SS a fost blocat iar acum intri cu contul ? :)))
@Guy, Excat. GT-R ''crapa'' dupa MAI MULTE launch-uri. Din nefericire nu se intampla asa si cu super-sportivele wannabe germane care crapa de la primul nu de la mai multe :))))))
@hans......Mai orbil este urmatorul lucru . Toyota la 10 milioane de masini vandute anual castiga zeci sau chiar sute de miliarde de euro . Vom pune un pret oarecare > 20.000 de euro masina x 10 mil bucati anual ( evident sunt modele care pot costa si 100.000 , dar si modele sub 20.000 ) iese 200.000.000.000 euro an. Probabil sunt mai multi bani luand in calcul modele mai scumpe , dar sa zice ca amestecat cu modele sub 15 mii si modele de peste 20 mii se umple golurile si vine suma fixa ( prin absurd ) 200 miliarde euro. Din acesti bani sa spunem ca jumatate sunt investitiile Toyota , iar 50 miliarde sunt cheltuielile lor ( intretinere angajati, fabrici, etc ), le mai raman si lor 50 miliarde euro profitul. Marea problema este ca VAG a cam facut-o de oaie iar cum banii din profit scad nu stiu cu ce ar mai platii amenzile care valoreaza si ele destul de mult. UPSS......Orice dar samsar de masini sa nu fii :)))))
Ultimele comentarii
208 in total