@@sergiu@rex. Tocmai ce vorbeai de ''efectul de turma'' . Se pare ca una dintre oite s-a rataciti pe la stirea asta. Comentariul de la 12:23 e dovada clara :))))
Foarte interesanta masina. Am condus varianta scurta , are un raport pret-calitate imbatabil in clasa ei. Revenind la varianta XLV sper sa o conduc si pe aceasta, imi place interiorul cu nuanta rosie, emana sportivitate . Daca n-as fii atat de atras de clasica uniforma business ( sedan ) m-as orienta catre un Tivoli normal pe benzina 1.6 128CP STD 4x2 ( nu ma intereseaza 4x4 pe un crossover urban )cu pret promotional de 12.990 euro - 1.400 euro contravaloarea primei de casare, ar mai ramane de plata 11.590 euro + 390 euro vopseaua metalizata = 11.980 euro pret FINAL cu TVA . Cu inca aproape odata din suma data pe masina ( 7-8 mii euro ) as modifica interiorul din fabrica crescandu-i calitatea si personalizandu-l atent la atelierul Vilner Design din Sofia-Bulgaria. Apoi cu inca 2 mii voi imbunatatii rigiditatea torsionala a caroseriei. Dupa care as mai adauga 4 mii pentru un sistem audio premium Hi-Fidelity by Dolby Laboratories Licensing Corporation . Pretul masinii va ajunge pe la vreo 26.000 euro. Cu 26.000 voi avea o masina fenomenala din multe puncte de vedere.
@Mda,
La acest pasaj iti dau dreptate : '' Multe achizitii la ei sunt prin leasing operational care le permite sa schimbe masina dupa un timp relativ scurt fara nici un cost''. Ar fii intersant ca acest sistem sa fie si in Romania. Sa iti permita sa schimbi masina care se afla deja in leasing cu alta noua. In rest debitezi abundent ca deobicei. Toyota este in continuare NUMARUL UNU IN LUME si CEL MAO VALOROS BRAND DIN LUME. Lasa Europa, ca nu-i centrul universului . Mai este America, Rusia, Asia, Tarile Arabe unde marca japoneza face legea.
@Andy. Lasa asa, te-ai facut de ras deja .
Foame mare la VW Group intr-adevar. Ma intreb daca Martin mai dispune de suma stransa la ''saltea'' din portia manipularii finantiste nemtesti. VW castiga mai putin ca Toyota acum, doar ca bossul Toyota nu se lafaie ca un om lacom cu toti banjii castigati, mai investeste intr-un criteriu onest , se mai cheama : PERFECTIUNE sinonima cu FIABILITATEA si CALITATEA produsului finit .
@Danmy
Pe bune ? Dublu in procente fata de ce obtii la Mazda ? Mie dealerul Mazda imi facuse un discount de aprox 4.000 euro cu program rabla inclus la varianta Challenge 2.0 120CP . Vrei sa spui ca la Golf VW imi face discount de 8 mii ?
Ultimele comentarii
208 in total