• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Mie chiar imi este mila de VW si de BMW si de Mercedes-Benz, au ajuns atat de jos in industrie cu toate ca ei ofera supremul in materie de ''simt de raspundere'' adica automobile. Cu Toate astea Toyota asta atat de ''anosta'' si ''invechita'' le ofera un nou K.O celebrilor producatori auto din Germania. VW absenteaza total anul acesta, oare care ar fii motivul ? Unde sunt celebrii ingineri ai motoarelor ''tehnologizate'' TE DE IU care consuma ''un litru la suta'' si polueaza si ''putin'' ? Nu-i mai vedem si anul acesta. Incep sa-mi fac griji si sa cred ca VW va da faliment. Cu toate vanzarile Audi, BMW si Mercedes, Lexus -divizia de lux a Toyota este cea mai valoroasa marca premium sub umbrela Toyotei.
    Toyota este cel mai valoros brand auto din lume. BMW, Mercedes și Honda sunt și ele printre cele mai profitabile
  • @Kirotractor, ai dat-o in bara de data asta. Atat poti pe plan profesional ?
    Copacul altfel
  • @Pana Coportamentul cuiva secat de argumente este acela de a incerca voit sa ii asocieze pe interlocutorii discutiei ca fiind una si aceeasi persoana, dar si lipsa de inteligenta poate genera asemenea iluzii. Te ataci singur amice. Spuneai mai sus ca producatorii de volum nu-s in stare sa produca masini premium ca Qashqaiul din topic ( cu toate ca unii dintre ei au experienta datorita diviziilor de lux separate ) venind cu argumente stupide gen : ''premium inseamna de la structura in sus'', premium inseamna ''mecanica'' , samd , apoi cand ti-am adus ca exemplu Honda NSX si GT-R gasesti scuza penibila ca ele nu sunt de volum ( serios ? ) iar la sfarsit spui ca ''sunt constructori de volum care ataca segmentul premium cu masini adaptate in directia asta'' . Iar acum vii sa debitezi ''off topic'' ca totdeauna. Tu chiar atat potii pe plan profesional ?
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • Reamintesc inca odata : Qashqaiul din imagine va oferii un interior full-leather ( centru volan, capitonaje usi, manere, bord, etc ) in culori contrastante care se vor putea customiza precum la o masina premium. Nu m-ar mira ca nivelul de calitate interior sa fie superior unui Audi Q3 sau BMW X1 . Nissan are experienta in masini premium, experienta pe care si-a consolidat-o prin infiintarea diviziei premium Infiniti.
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • Mda, m-am lamurit cu ''experienta'' automobilistica a unora doar citind fraze penibile gen, citez din comentariul lui @Pana: ''Faptul ca sunt folosite pe GT-R si NSX... au cumva pret de Pulsar sau Civic?'' ''De parca NSX si GT-R sunt masini de volum... precum Megane, Focus, Civic etc. '' ''Si totusi le desparte un pret foarte mare si o tendinta premium ridicata la Espace. '' Prietene, tu habar nu ai sa faci diferenta intre marci de volum si marci premium . Nissan GT-R si Honda NSX sunt modele ale unor marci de volum precum este Megane la Renault , Focus la Ford si Civic la Honda ( asta ca tot ai dat exemplu ). Acum ca Honda ofera modele premium gen NSX, acelasi lucru il va face si Nissan cu acest Qashqai in Europa. Mai sus spui ca Qashqai-ul din imagine nu este premium, apoi vii si spui ca ''sunt constructori de volum care ataca segmentul premium cu masini adaptate in directia asta'' . Te ataci singur amice ! Sau probabil ai studiat dupa ''goagal'' ce inseamna ''premium'' ? Ti-ai dat seama ca ai spus mari bazaconii nu ? Premium inseamna sa oferi caracteristici premium. Materiale mai bune, sonorizare, insonorizare, etc. Faptul ca la un Clio nu se simte ''sentimentul premium'' se intampla deoarece Renault nu l-a gandit pe Clio ca fiind un model premium cum este si cazul lui Espace sau Talisman Initiale Paris. Si Micra si GT-R sunt modele ale unei marci de volum , doar ca GT-R are tehnica premium, iar Micra non-premium. Asta va fii diferenta dintre un Qashqai premium si un Qashqai non-premium. Nu-i de mirare ca ai primit atatea negative. @@@@panait, Esti pe langa ! Daca Qashqai de 130CP este un motor ''anemic'' , atunci Mercedes GLA de 109CP nu face cinste unei marci premium care trebuie sa ofere o mecanica superioara unui model de la o marca de volum nu ?
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău