Salut zarnesteanu ! Mult ''controversatul'' Latidute nu se mai vinde in prezent pe piata ;) . Acum te sfatuiesc pe tine sa-ti pui neuronul la contributie, mai baga o fisa . Vezi ca de data asta sa-ti iasa . Intre timp te-am facut pachet si te-am trimis acasa, fara sa-ti dai seama . Ciao !
@Think again!. Ce-s cu linkurile astea doua ? Nu reprezinta nici un contra-argument. Cele doua modele nu ofera un aer atat de premium precum Accordul pietei Asiatice. Lipsesc cu desavarsire insertiile din lemn in habitaclu ( Mazda 6 ) dar si pe volan ( Mazda 6 & Renault Talisman ).
@@@Maxima
Userul @Maxim facea referire la modelele clasei medii din prezent, nu de acum 5-6 ani. Poate ne prezinti si noua cateva modele de volum. Multumim !
Lexus = Toyota ;)
De unde stii ca valoarea de brand vine absolut din vanzari ? De unde stii ca acesta este aspectul primordial al valorii de marca ? Arata-mi si mie o statitstica care sa dovedeasca ce spui. Nu ai? Asa credeam si eu ! Toyota este un brand valoros fiindca-i recunoscut pentru rezultatul complex al mai multor elemente de baza : calitate, fiabilitate, valoare emotionala, design, tehnologie si inovatie patentata, etc
@Z, totusi redactiei Automarket le plac '' traficul'' , altfel nu ar fi permis asemenea ''superiori culturali'' sa debiteze pe aici. Primul comentariu al indivitului nu prezinta nici un argument pe tema auto. Asa se intampla cand numarul de neuroni este limitat :)))
Ultimele comentarii
208 in total